Πέμπτη 30 Μαΐου 2013

ΑΝΕΚΔΟΤΑ : Άντρας - Γυναίκα : ...μόνο 3 φορές αλλά πάντα για το καλό σου !

Ένας τύπος πεθαίνει και κάνει την πιο κάτω συζήτηση με τη γυναίκα του :
Ένας τύπος πεθαίνει και κάνει την πιο κάτω συζήτηση με τη γυναίκα του :
- Τώρα που πεθαίνω θέλω να μάθω . Με έχεις απατήσει ποτέ ;
- Αντρούλη μου , μόνο 3 φορές αλλά πάντα για το καλό σου !
- Για το καλό μου ; Δηλαδή ;
- Ε , να . Θυμάσαι τότε που ήθελες να πιάσεις δουλειά στην τράπεζα και δεν σε ήθελε ο προϊστάμενος ; Ε , δεν σε πήραν τελικά ;
- Γυναικούλα μου , έκανες αυτό το πράγμα για μένα ; Και η δεύτερη ;
- Ε , να . Θυμάσαι τότε που δε σου έδιναν προαγωγή ; Ε , δεν την πήρες τελικά ;
- Γυναικούλα μου , είμαι κατασυγκινημένος ! Και η τρίτη ;
- Ε , να . Θυμάσαι τότε που κατέβαινες για δήμαρχος και σου έλειπαν 2000 ψήφοι ; Εεε , δε βγήκες τελικά ;


 http://www.neo.gr/