Δευτέρα 3 Ιουνίου 2013

ΑΝΕΚΔΟΤΑ : Άντρας - Γυναίκα : Tην έσκισε τη γάτα!

Ήταν ένας τύπος κακομοίρης, μικροκαμωμένος, που είχε μία γυναίκα νταρντάνα που τον καταπίεζε.

Κάθε μέρα πήγαινε στη δουλειά, μετά γύριζε, μαγείρευε,
έπλενε τα πιάτα, σκούπιζε, σφουγγάριζε, και έτρωγε και μερικές σφαλιάρες έτσι για να περνάει η ώρα της γυναίκας του. Αυτή πάντα με τα καλυντικά στο χέρι, αραγμένη στη τηλεόραση κλπ κλπ...
Πήγε λοιπόν ο άμοιρος σε έναν ψυχολόγο, μήπως και καταφέρει να κάνει τίποτα, γιατί δεν πήγαινε άλλο...
Μετά από έναν μήνα λοιπόν ψυχολογικής υποστήριξης, του λέει ο ψυχολόγος
-"Λοιπόν φίλε μου, είσαι έτοιμος! Να πας σπίτι σου, και να δείξεις πιο είναι το αφεντικό! Να την σκίσεις τη γάτα!".
Αναπτερωμένος λοιπόν ο φίλος μας,
πάει σπίτι του όλο τσαμπουκά! Μπαίνει μέσα, και βλέπει τη γυναίκα του αραγμένη όπως πάντα στη τηλεόραση. Παίρνει βαθιά ανάσα, και αρχίζει να της φωνάζει!
-"Κοίταξε να σου πώ! Πρέπει να καταλάβεις ποιό είναι το αφεντικό εδώ μέσα! Πάω να κάνω ένα μπανάκι! Μόλις βγώ,θέλω το φαϊ ζεστό στο τραπέζι! Θα ρίξω και έναν ύπνο, και μετά θα φορέσω το καλό μου κουστούμι και θα βγώ έξω ΜΟΝΟΣ μου! Το καταλαβαίνεις αυτό; Και μάντεψε ποιός θα μου βάλει το κουστούμι!".
Απαθής η τύπισα, γυρίζει, τον κοιτάζει και του λέει...
-"Ο νεκροθάφτης μωρό μου?"

 http://www.neo.gr/