Σάββατο 25 Οκτωβρίου 2014

Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ Η ΔΙΚΗ ΜΟΥ Η ΑΛΗΘΕΙΑ.

Πρέπει να μάθω την αλήθεια. Ξέρεις δεν ζω στην Ελλάδα. Δεν σε αφορά ξέρω. Τους πρώτους κιόλας μήνες της μετανάστευσης τα πράγματα δεν πήγαν και τόσο καλά. Άρχισαν οι μικροτσακωμοί με την οικογένεια κάτι από 'δω κάτι από 'κει, άρχισαν οι τριγμοί, τώρα χωρίσαμε. Ούτε ο πρώτος είμαι, ούτε ο τελευταίος θα μου πεις, ξέρω. Παρολαυτά εγώ θέλω να μάθω την αλήθεια ακόμα. Α, τα λεφτά που παίρνω εδώ στο εξωτερικό δεν είναι τόσα όσα όλοι πιστεύαμε πως παίρνουν στην Ευρώπη. Όχι δεν παίρνουν 5000 τον μήνα, όπως δεν παίρναμε όλοι οι Έλληνες σύνταξη στα 42 όπως πιστεύουν πολλοί γνωστοί μου στην Ολλανδία, πως έπαιρναν όλοι οι Έλληνες χωρίς εξαίρεση. Πρέπει να μάθω την αλήθεια και εν τέλη αυτό είναι και το πιο δύσκολο που θα μπορούσε να μου συμβεί. Α να σου πω και αυτό. Το πολιτικό μέλλον της Ελλάδας δεν είναι τόσο ρόδινο όσο σας το παρουσιάζουν οι κανονικά και με το νόμο μισθωτοί αλλά πάνω απ' όλα »άνθρωποι» – δημοσιογράφοι, γιατί είπαμε είναι πάνω απ’όλα άνθρωποι, μην τα λέμε πάλι, και σας σκέφτονται.  Δεν θέλουν να σας πονέσουν, μην μάθετε την αλήθεια και πονέσετε. Ακόμα και εδώ στην Ολλανδία που οι δημοσιογράφοι δεν είναι και τόσο »άνθρωποι» όπως οι δικοί μας, λένε πως όλα πάνε καλά πια στην χώρα μου. Εγώ επιμένω να θέλω να μάθω την αλήθεια. Κάποια στιγμή είπα να γυρίσω για λίγο, να δω τα παιδιά μου, να δω την »πρώην» πλέον Γυναίκα μου, τη μανούλα μου, τους ανθρώπους μου. Ξέρω, δεν σε νοιάζει, κάτι ο πεθερός κάτι η μάνα με την σύνταξη την βρίσκεις την άκρη. Άνοιξα λίγο την τηλεόραση. Στην Ολλανδία η αλήθεια είναι παντού γύρω μου. Στη Ελλάδα, η αλήθεια δεν είναι όπως παντού. Είμαστε πιο μαθηματικός λαός εμείς. Η αλήθεια είναι σχετική. Ο Σαμαράς λέει όλα καλά, ο Τσίπρας λέει όλα χάλια. Ο Κουβέλης, ο Καρατζαφέρης και όλοι αυτοί που έφεραν, όπως λέγαμε πριν φύγω από την χώρα πως ευθύνονται για το κακό που μας βρήκε, ε, δεν θα το πιστέψεις . . . ΖΟΥΝ ΑΝΑΜΕΣΑ ΜΑΣ. Ακόμα και παρ’όλα αυτά, εγώ θέλω να μάθω ακόμα την αλήθεια. Γιατί έγιναν όλα αυτά; Αυτό το Greeκ Matrix, είναι ένα πολύ εντυπωσιακό φαινόμενο που συμβαίνει μόνο στην γενέτειρα μου.
Είναι και αυτοί οι καλοί άνθρωποι-λειτουργοί-δημοσιογράφοι που κάνουν τα πάντα να μη με στεναχωρούν εδώ στα ξένα, χωρισμένος χωρίς κανέναν δικό μου άνθρωπο και κυρίως χωρίς χρήματα ώστε να ξεχάσω τον πόνο μου για λίγο.  Τέτοια κατάντια. Αλλά δόξα το Facebook όλα μπήκαν με τον καιρό στην θέση τους. Έγιναν και αυτοί άνθρωποι. Είναι μία είδηση ανυπόφορη; Δεν την λέμε. Την προσαρμόζουμε στα μέτρα μας και στην επισκεψιμότητα του Blog. Δεν είναι τυχαίο πως πίσω απó 20 - 30  blogs κρύβονται οι ίδιοι άνθρωποι. Το γράφουμε έτσι, το γράφουμε αλλιώς και σε λίγη ώρα βλέπουμε με ποιον τρόπο πρέπει να συνεχίσει κατά την διάρκεια της μέρας να διαδίδεται μια είδηση. Το αποκλειστικό δεν υπάρχει πια και όλα τρέχουν με άλλους ρυθμούς και τρόπους που σε τίποτα όμως δεν θυμίζουν δημοσιογραφία της ενημέρωσης. Κάτι που στην μαγική  μας χώρα πάντοτε ήταν ένα καθημερινό φαινόμενο. Ο Ορισμός της δημοσιογραφίας. Εγώ όμως θέλω να μάθω την αλήθεια, με κάθε τρόπο. ΓIΑΤΙ Η ΔΙΚH ΜΟΥ ΑΛΗΘΕΙΑ ΔΕΝ ΜΟΙΑΖΕΙ ΠΑΡΑΔΟΞΩΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΠΛΑΣΑΡΟΥΝ ΟΙ ΛΟΙΠΟΙ. Αν την πούμε την είδηση την αληθινή θα προσέξουμε πώς θα την πούμε. Μετά από τόσα χρόνια, είπαμε η ανθρωπιά η δημοσιογραφική επηρέασε και τους ανήθικους ιντερνετικούς δήθεν δημοσιογράφους. Βέβαια το ερώτημα παραμένει το ίδιο. Εγώ από πού θα μάθω την αλήθεια. Είναι και αυτοί οι Ευρωπαίοι που όχι ότι δεν μας αγαπούν, το αντίθετο, πρέπει να μας λατρεύουν αφού έχει δοθεί εντολή να δημοσιεύεται Πανευρωπαϊκώς η ίδια είδηση όταν αφορά την Ελλάδα. Πάει για χρεωκοπία η Ελλάδα; Όχι η Ελλάδα βγαίνει στις αγορές. Η Γιάννα είναι αριστερή; Λοιπόν αν και καθόλου μικρό το target group που ακουμπούσε  μια τέτοια είδηση έτσι είναι η δημοσιογραφία αδερφέ, οφείλεις να πεις την αλήθεια. Η Γιάννα είναι αριστερή και το ξέρει όλος ο κόσμος. Βεβαία εγώ επιμένω να θέλω να μάθω την αλήθεια και ρώτησα και τη μάνα μου. Μεγάλη γυναίκα είναι κάτι θα ξέρει να μου πει αλλά τι τα θες. Είπαμε μεγάλη γυναίκα είναι. Όπως της τα λένε οι φίλες της τα λέει και αυτή. Της κόψανε λέει πάλι την σύνταξη. Γίνεται; Είπαμε, είμαστε μαθηματικός λαός οι Έλληνες και τα πάντα είναι σχετικά. Άρα όλα γίνονται. Νομίζει ότι της έκοψαν την σύνταξη. Αυτή είναι η αλήθεια. Οι μισθοί είναι σε πολύ καλά επίπεδα. Αυτή είναι η αλήθεια. Η Γυναίκα μου δεν με είχε ξεχάσει όπως νόμιζα εγώ αλλά τι σημασία έχει, αυτή είναι η αλήθεια. Τα λεφτά υπήρχαν, υπάρχουν και θα υπάρχουν. Αυτή είναι η αλήθεια. Οι »άνθρωποι» δημοσιογράφοι είναι τα χαμένα κορμιά που στήριξαν το χάλι αυτό που ζω και αυτή είναι η αλήθεια. Τώρα την έμαθα την αλήθεια. Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ Η ΔΙΚΗ ΜΟΥ Η ΑΛΗΘΕΙΑ.
See more at: http://hetpodium.org/