Δευτέρα 2 Μαρτίου 2015

Ποιμενίδου: «Πρώτος στόχος το όριο για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Γερμανίας»


Το «εισιτήριο» για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Γερμανίας έχει θέσει ως πρώτο στόχο η Δωροθέα Ποιμενίδου. Η 20χρονη αθλήτρια της τοξοβολίας, η οποία στις αρχές του μήνα πήρε γεύση από σκοποβολή συμμετέχοντας στο πανελλήνιο πρωτάθλημα της Ελευσίνας, θα λάβει μέρος στο «EGP Marathon 2015» που θα γίνει 23-28 Μαρτίου στον Μαραθώνα με στόχο να πιάσει το όριο για το παγκόσμιο.
«Θα έχω την ευκαιρία στη διοργάνωση του Μαραθώνα να διεκδικήσω την πρόκρισή μου για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Γερμανίας. Θεωρώ πως είναι ένας βατός στόχος. Οι προπονήσεις μου πολλές φορές γίνονται κάτω από αντίξοες συνθήκες, όμως με τη βοήθεια των ανθρώπων που βρίσκονται δίπλα μου, δουλεύω σκληρά για να μπορέσω να είμαι συνεπής με τους στόχους που έχω θέσει», τόνισε η αθλήτρια της Δόξας, η οποία πρόσφατα συμμετείχε στο πανελλήνιο πρωτάθλημα τοξοβολίας αρτιμελών σε κλειστό χώρο (σ.σ. για λογαριασμό του «Σκοπευτικού Ομίλου Αποφοίτων ΑΠΘ) κατακτώντας την δεύτερη θέση στο Ολυμπιακό τόξο (Recurve) Νέων Γυναικών Α.
Η Ποιμενίδου, που έχει ενταχθεί στη Β` κατηγορία του Σχεδιασμού της ΕΑΟΜ-ΑμεΑ για το 2015, αναφερόμενη στη συμμετοχή της στο πανελλήνιο σκοποβολής είπε ότι «το έκανα περισσότερο για την εμπειρία. Διαπίστωσα ότι η σκοποβολή είναι άθλημα που δεν με γεμίζει. Στην τοξοβολία η σκόπευση είναι πιο έντονη, ενώ την ώρα που φεύγει το τόξο, νοιώθεις ότι γίνεται μια έκρηξη. Νοιώθεις τελείως διαφορετικά κι αυτό ακριβώς μου αρέσει».
Η αθλήτρια της Δόξας δεν θέλησε να κάνει προβλέψεις για τις πιθανότητες πρόκρισης στους Παραολυμπιακούς Αγώνες του Ρίο αφού όπως είπε χαρακτηριστικά «προηγείται το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Γερμανίας όπου εκεί θα επιχειρήσω να ανέβω όσο το δυνατόν πιο ψηλά στην τελική κατάταξη».