Δευτέρα 25 Μαΐου 2015

ΑΝΕΚΔΟΤΑ : Η ξανθιά και το τζίνι

Μια ξανθιά , μια καστανή και μια κοκκινομάλλα έχουν βγει σ ένα ερημικό νησί , μετά από ναυάγιο . Ζούσαν εκεί για χρόνια , ώσπου μια μέρα βρήκαν ένα μαγικό λυχνάρι . Το έτριψαν και το τζίνι πετάχτηκε έξω :

- " Μόνο τρεις επιθυμίες σας μπορώ να πραγματοποιήσω , άρα η κάθε μια από σας έχει από μία . " , τους είπε το τζίνι .

- " Έχω μείνει εδώ χρόνια και έχω πεθυμήσει την οικογένειά μου , τον άντρα μου , την κανονική ζωή μου . Θέλω να πάω σπίτι μου . " , λέει η καστανή .
Αμέσως έφυγε αυτή και η κοκκινομάλλα λέει την επιθυμία της :

- " Θέλω να φύγω απ αυτόν τον βρωμότοπο . Κι εγώ θέλω να πάω σπίτι μου . "
Φεύγει κι αυτή και η ξανθιά ξεσπάει σε λυγμούς . Κορόμηλο το δάκρυ , όχι αστεία . Το τζίνι την πλησιάζει και τη ρωτάει τι της συμβαίνει .

- " Θα θελα να είναι εδώ οι φιλενάδες μου , λέει αυτή μέσα στους λυγμούς της.", απαντά η ξανθιά.