Κυριακή 5 Ιουλίου 2015

ΑΝΕΚΔΟΤΑ : Τζίνι ή βλακείες;

Ένα πρωί, μια Ξανθιά κοπελάρα ανοίγει την πόρτα του σπιτιού της και βλέπει μπροστά της ένα κοντούλικο ανθρωπάκι που την κοιτάζει κάπως περίεργα.... Το ανθρωπάκι κάτι πάει να πει, αλλά η ξανθιά τον διακόπτει...
- Ξέρω, του λέει, ξέρω ποιος είσαι.......
- Ξέρεις; Ρωτάει αυτός, ποιος είμαι;
- Είσαι, απαντάει εκείνη, το τζίνι που πραγματοποιεί όλες τις επιθυμίες μας......
- Ωραία. τότε, λέει το ανθρωπάκι, πες τρεις επιθυμίες που θέλεις να πραγματοποιηθούν.......
Σκέφτεται το κορίτσι λίγο και.... αποφασίζει.......
- Θέλω, λέει, μια μεγάλη βίλα κοντά στη θάλασσα.....
- Έγινε...., της απαντάει εκείνος....
- Θέλω, μια κόκκινη Μερσεντές, συνεχίζει η μικρή...
- Έγινε, της απαντάει..., πες άλλο.....
- Να..., απαντάει η μπέμπα,..... θέλω και τρία εκατομμύρια ευρώ....
- Εν τάξει, καταλήγει το τζίνι,.... αλλά... για να γίνουν όλα αυτά, προϋπόθεση είναι ότι πρέπει να κανείς έρωτα μαζί μου......
Αυτή, προκείμενου ολ'' αυτά που ζήτησε να γίνουν, του λέει εν τάξει και... πράγματι κάνει έρωτα και κοιμάται όλο το βράδυ μαζί του.......
Το πρωί ξυπνάει ο τύπος, ανοίγει το μάτι του, ανακλαδίζεται λίγο και γυρίζει προς το μέρος της.....
- Ωραία ήταν το βράδυ, της κάνει,... δε λέω,.... αλλά ρε κορίτσι μου έτσι από περιέργεια δηλαδή...... πόσο χρόνων είσαι, μπορείς να μου πεις;
- 26...., απαντάει αυτή... κάπως ντροπαλά....
- Και καλά ρε δική μου....., 26 χρόνων και δεν έχεις μάθει ακόμη ότι δεν υπάρχουν τζίνια, καλικαντζαράκια και όοοολες αυτές οι βλακείες;