Παρασκευή 2 Σεπτεμβρίου 2016

ΑΝΕΚΔΟΤΑ : Ενας ηλικιωμένος πάει για εξομολόγηση

Ενας ηλικιωμένος πάει για εξομολόγηση μετά από πολλά πολλά χρόνια.

-"Πάτερ μου, το 1943 μια όμορφη ξανθιά μου χτύπησε την πόρτα και μου ζήτησε να την κρύψω από τους Γερμανούς. Εγώ την έβαλα στην αποθήκη."

-"Ηταν υπέροχο αυτό που έκανες" λέει ο ιερέας.

-"Ναι αλλά ήμουν αδύναμος Πάτερ και εκείνη τόσο ευγνώμων που μου ζητούσε να με ξεπληρώνει με σεξ"

-"Κοίτα παιδί μου" συνεχίζει ο ιερέας. "Ησαστε και οι δύο σε μεγάλο κίνδυνο και θα υπέφερε η κοπέλλα αν την έβρισκαν οι Γερμανοί. Ο Θεός με τη σοφία και το έλεός Του θα ζυγίσει το καλό και θα σε κρίνει επιεικώς. Είσαι συγχωρεμένος"

-"Σ' ευχαριστώ Πάτερ" λέει ο ηλικιωμένος "μου έβγαλες ένα μεγάλο φορτίο από πάνω μου."

"Αααα! πριν το ξεχάσω έχω άλλη μια ερώτηση"

-"Τι;" λέει ο παπάς.

-"Να της πώ ότι τελείωσε ο πόλεμος;"