Κυριακή 20 Νοεμβρίου 2016

ΜΙΧΑΛΗΣ ΠΑΠΑΜΑΤΘΑΙΟΥ ~ ΣΑΒΒΑΤΟ ΒΓΑΙΝΩ ΚΑΙ ΓΥΡΙΖΩ ΤΡΙΤΗ


ΣΑΒΒΑΤΟ ΒΓΑΙΝΩ ΚΑΙ ΓΥΡΙΖΩ ΤΡΙΤΗ

ΤΡΑΓΟΥΔΙ:ΜΙΧΑΛΗΣ ΠΑΠΑΜΑΤΘΑΙΟΥ
ΣΤΙΧΟΙ-ΜΟΥΣΙΚΗ:ΓΙΑΝΝΗΣ ΜΑΥΡΙΔΗΣ
ΜΠΟΥΖΟΥΚΙ ΚΑΙ ΜΠΑΓΛΑΜΑΔΑΚΙ:ΧΡΗΣΤΟΣ ΚΑΛΟΓΙΑΝΝΗΣ

ΣΤΙΧΟΙ:
Εγώ δεν είμαι για να βγαίνω απ' το σπίτι,
Σάββατο βγαίνω και γυρίζω πίσω Τρίτη,
Μόνο ζημιές, καταστροφές, ξέρω να κάνω,
Γιατί μου λείπει και τον έλεγχο μου χάνω.

Άσε με φίλε μου ιδέες μη μου βάζεις,
Έξω να βγω θα το σκεφτώ πολύ ξανά,
Είμαι επικίνδυνος εγώ χωρίς εκείνη,
Θα μείνω μέσα δεν θα πάω πουθενά

Εγώ δεν είμαι για να βγαίνω απ' το σπίτι,
Σάββατο βγαίνω και γυρίζω πίσω Τρίτη,
Μόνο ζημιές, καταστροφές, ξέρω να κάνω,
Γιατί μου λείπει και τον έλεγχο μου χάνω.

Άσε με φίλε μου κι έχω ησυχάσει,
Έξω να βγω να ξαναπιώ δεν μ'αφορά,
Γιατί το ξέρω στο μυαλό μου θα 'ρθει πάλι,
Θα μείνω μέσα και θα είμαι μια χαρά

Εγώ δεν είμαι για να βγαίνω απ' το σπίτι,
Σάββατο βγαίνω και γυρίζω πίσω Τρίτη,
Μόνο ζημιές, καταστροφές, ξέρω να κάνω,
Γιατί μου λείπει και τον έλεγχο μου χάνω...

Ο Μιχάλης Παπαματθαίου, κατάγεται από την Πασχαλίτσα Καρδίτσας.
Γεννήθηκε 30 Μαρτίου1971 και στα 17 του χρόνια άρχισε να ασχολείται επαγγελματικα με το τραγούδι, το ερέθισμα του το έδωσε το μπουζούκι όπου έπαιζε ο αδερφός του και αργότερα πήρε εκείνος τη σκυτάλη.
Το 1992 και έπειτα ήρθε στη Λάρισα και είναι 'ισως ο μοναδικός καλλιτέχνης που αγαπήθηκε τόσο πολύ, από τον κόσμο της πόλης …

Ο Μιχάλης Παπαματθαίου έχει κάνει πολλές επιτυχίες όπως το "Δεν με βλέπει το σπίτι μου", "Το κάπνισμα σκοτώνει", "Σάββατο βγαίνω και γυρίζω Τρίτη" κ πολλά άλλα που τα ακούμε σε διαφορα σχήματα και εκτός της Λάρισας.
Σε νυχτερινά κέντρα έχει συνεργαστεί με τον Κιάμο, τον Καραφώτη, τη Φανή Δρακοπούλου, με τους Ζιγκ Ζαγκ παλιότερα και με πολλούς άλλους. Δισκογραφικά έχει συνεργαστεί με τον Dj S τον Λαρισαίο τον Στάθη που ήταν στους Going Through, με τους Master Tempo με τους οποίους είχανε κάνει το τραγούδι "Το κάπνισμα σκοτώνει"

Το 1991 έκανε τον πρώτο του δίσκο.  Το 1994 έκανε τη δεύτερη δισκογραφική δουλειά και μετά από τέσσερα χρόνια απουσίας και το 1998 την τρίτη δισκογραφική δουλειά το "Δεν με βλέπει το σπίτι μου". Μετά από απουσία επτά χρόνων, το 2005 έκανε την επόμενη δισκογραφική δουλειά, καθότι έκανε οικογένεια και οι προτεραιότητες αλλάξανε.

Το 2008 με την Nexis Music έκανε "Το Κάπνισμα Σκοτώνει" που είχε γίνει και remix με τους Master Tempo. Ενδιάμεσα το 2006 είχε κάνει ένα live από το Μπούζιος ενώ ακόμη ένα Live  από το Μπούζιος  κυκλοφορεί μόνο στο διαδίκτυο ελεύθερα.

Το 2011 το μήνα Σεπτέμβριο κυκλοφορεί το τραγούδι "Σάββατο βγαίνω και γυρίζω Τρίτη" το οποίο σημειώνει μεγάλη επιτυχία.. Στη συνέχεια, κυκλοφόρησε το τραγούδι "Παιδί για Σπίτι" σε μουσικη και στίχοι του Γιάννη Μαυρίδη το οποίο αγαπήθηκε πολύ απο τον κόσμο.

Πηγή:http://www.musicafe.gr/