Δευτέρα 21 Νοεμβρίου 2016

ΓΕΛΑ ΚΥΡΙΑ ΜΟΥ ~ ΚΩΣΤΑΣ ΚΑΦΑΣΗΣ

http://iteakarditsas.blogspot.gr/-ΚΩΣΤΑΣ ΚΑΦΑΣΗΣ


~ΓΕΛΑ ΚΥΡΙΑ ΜΟΥ~ 
ΤΡΑΓΟΥΔΙ:ΚΩΣΤΑΣ ΚΑΦΑΣΗΣ
ΣΤΙΧΟΙ-ΜΟΥΣΙΚΗ:ΚΩΣΤΑΣ ΨΥΧΟΓΙΟΣ

ΣΤΙΧΟΙ:

Γέλα κυρία μου, γέλα μαζί μου
γέλα κυρία μου, γέλα καλή μου

Ξένος εγώ, έξω απ’ τον κόσμο σου

περαστικός μπήκα στον δρόμο σου
κι είχα το θράσος να σ’ αγαπήσω, αιντέ
κοίτα η καρδιά μου τι μου ζητάει
έναν αλήτη ποιος τον μετράει
κι αν αγαπάει, ποιος τον νοιάζεται ποτέ

Γέλα κυρία μου, γέλα μαζί μου

γέλα κυρία μου, γέλα καλή μου

Ξένος εγώ, λίγη ταυτότητα

δίχως καυτή προσωπικότητα
κι είχα την τρέλα να σε λατρέψω, αιντέ
Κοίτα η καρδιά μου λάθη που κάνει
έναν αλήτη κι αν θα πεθάνει
από αγάπη ποιος τον νοιάζεται ποτέ

Γέλα κυρία μου, γέλα μαζί μου

γέλα κυρία μου, γέλα καλή μου


ΚΩΣΤΑΣ ΚΑΦΑΣΗΣ...Αφιέρωμα σε έναν συγχωριανό μας...

1942 - 2010
Βιογραφία (Από συνέντευξή του)

"Το όνειρό μου ήταν να γίνω θεατρίνοs. 

Από πιτσιρίκι, αυτό ήταν η μανία μου, το πάθοs μου, η αρρώστια μου. 
Γεννήθηκα καί μεγάλωσα στήν ΙΤΕΑ (Κουτσιαρί) τηs Καρδίτσαs 14/08/1942 καί πάντα τα καλοκαίρια μαs επισκέπτονταν τα λεγόμενα μπουλούκια τηs εποχήs, οι περίφημοι περιοδεύοντεs θίασοι, οπότε βλέποντάs τουs ήθελα να γίνω καί εγώ έναs απ΄αυτούs. 

Με αυτό το σκεπτικό μεγάλωσα, τελείωσα το γυμνάσιο στήν Καρδίτσα, ήρθα Αθήνα, τελείωσα τη.... ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ:http://iteakarditsas.blogspot.gr/