Τετάρτη 13 Σεπτεμβρίου 2017

♥ Η M.S.KAR. Productions "ξαναχτυπά"... το DESPACITO τώρα και στα ΚΑΡΔΙΤΣΙΩΤΚΑ!!!!


Πιες το τσἰπρο - M.S.KAR. Productions

Just for fun from the great hit ''Despacito'' ================================== Music by Luis Fonsi, Erika Ender and Daddy Yankee Στιχοι -M.SKAR. Productions ============================================== Ναι για σιενα ξερεις γινουμι χαλι για να μι πατηις μουρο μ' ισυ ναι σα μι κοιτας μουρομ' ισθανουμαι σαν του μσκαρ που βοσκει στου λιβαδ' ντου κανου παλι αποψι γω απο παντου μπαινου στου αμαξι κι ιερχουμι ντουγρου μεσα στην Kαρδιτσα να σι συναντησου ναι για ολα τα αλλα ιγω απλα αδιαφουρω μου την επισε εχθες ιενα πουρο μα εφαγε χυλοπιτα δεν κανου πισου πιες του τσιπρο για να παραγειλω κι αλλα πιες το τσιπρο του γκαρσονι το χου ουολου κατσι σηκω 2 μι γλυκανισου μας φερνς ρε Νικου πιες του τσιπρο για να παραγειλω κι αλλα πιες το τσιπρο μια πατατις φερι κι κανενα βλητο ουταν μι κοιτας στα ματια υπουκυπτω θελου να σι παου αποψι στου παγκυρι φως μου κι να σι κιρασω ροκα του φιλι σου δως μου κατσι οπους εισι δω να βγαλουμι μια σελφι βρουχη θα πεσν τα λαικ τωρα αρχιζ του κεφι για μενα ισι φινομενο στου τσιπρου του επομενου υπαρχ του ινιχομενου να θελου μιθιπομενου αποψι σου το λεου μωρο μου οτι κανεις μπαμ μπαμ μην του πινεις ξιρουσφυρι κανι λιγου μαμ μαμ καλαμαρακια ξεχασα ιγω να παραγγειλου ουταν σε κοιτω γινουμι κοκκινους σα μηλου δυο αγαπις εχου ισενανι κι του Τζον Ντιρ τι χαμος θα γινει παλι αποψι στου παγκυρ του βλητου του βλητου τι κοιταει το βλητου βαραου παλαμακια λιεου ζητου ζητου ουτε στα ονειρα σου δεν θα χεις για φαντασου μωρο σαν το δικο μου γι αυτο κι αντε γεια σου