Κυριακή 10 Δεκεμβρίου 2017

♥ Καρδίτσα = "Όμορφη πόλη που όμορφα ποδηλατεί"

Φωτογραφία: Eleni Saritsesmeli
ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΟ ΤΟ FORUM ΤΗΣ ΣΕΛΙΔΑΣ: https://www.podilates.gr/

Φίλε μου είσαι τυχερός είχα πάει 25 Αυγούστου για έναν γάμο στη Καρδίτσα και είχα ξετρελαθεί παντού ποδήλατα! Οι άνθρωποι το χρησιμοποιούσαν σα κύριο μέσο μεταφοράς. Τους χάρηκα και τους ζήλεψα (με τη καλή την έννοια), περιμένω με αγωνία κάποιο γκρουπ ποδηλατικό να οργανώσει βόλτα στη λίμνη Πλαστήρα για να σας ξαναεπισκευτώ...... 
Τυχερός!

4 χρονια φοιτητης(2000-2004) στην Καρδιτσα δεν θα ξεχασω μια εικονα που ειδα την πρωτη μερα. Μια γιαγια γυρω στα 80 να κανει ποδηλατο σε τρικυκλο κ πισω να εχει τα ψωνια, κ εγω να αναρωτιεμαι σε ποια ευρωπαικη πολη ειχα περασει. Την αλλη μερα πηγα κ πηρα ποδηλατο. 12 χρονια τωρα δεν το εχω παρατησει. Ελπιζω να φτασω κ γω 80 και να κανω ποδηλατο. Η Καρδιτσα μου εμαθε την πραγματικη εννοια του ποδηλατου. Μακαρι η Αθηνα να παρει το παραδειγμα της Καρδιτσας(θα το παρει καποια στιγμη).Φιλε DOOM_NX ζεις στην πιο υπεροχη πολη της Ελλαδος. Χαιρετισματα στην Καρδιτσαρα!!...... 
4 χρονια φοιτητης(2000-2004)

Λόγω δουλειάς
έχω επισκεφτεί την όμορφη Καρδίτσα 4 φορές από το 2002 έως το 2010.
Ήδη από τη πρώτη φορά μου έκανε εντύπωση όχι μόνο ή ύπαρξη τόσων ποδηλάτων και ποδηλατόδρομων αλλά και η παιδεία των οδηγών αυτοκινήτων που έδιναν προτεραιότητα σε πεζούς και ποδηλάτες όχι μόνο στις διαβάσεις... (ενώ αλλού μπορεί να πατήσουν το πεζό μόνο και μόνο διότι ο οδηγός έχει πορτοκαλί που αναβοσβήνει)..... 
τέλεια!
Καρδίτσα = "Όμορφη πόλη που όμορφα ποδηλατεί"

Πανέμορφη πόλη, έχει από τις ωραιότερες πλατείες για μένα, ποδήλατα παντού και ποδηλατόδρομοι. Την αγάπησα από την πρώτη φορά που πήγα, ελπίζω να το διαβάσει η σύζυγος που είναι από εκεί, (Κανάλια)...... Kαλησπέρα!

Πεζοδρομος πισω απο την ALPHA ε? Εκει το αφηνω και εγω.
Καταρχην καλως σας βρηκα.
Μεγαλωμενος στην Καρδιτσα, εφυγα το 97 για σπουδες και ανεβαινω για γιορτες κλπ.
Εδω και 3 χρονια ξαναχρησιμοποιω ενα Peugeot κουρσα αγορασμενο το1991 (με αποταμιευση οικονομιων σε ολο το δημοτικο ) στο οποιο εχω χαλασει αρκετα χρηματα να το ξανακανω ιππευσιμο, δεν εχω ασχοληθει να βρω μοντελο αλλα με βαλατε στο πειρασμο.
Στην Αθηνα εχω ενα ΜΤΒ ΚΤΜ Boston 26'' (δωρο, αγορασμενο απο Καρδιτσα).
Λογω δουλειας εχω μεινει σε πολεις της Πελοπονησσου οπως Καλαματα και Τριπολη στις οποιες ανεξηγητα για μενα (λογω του οτι στην Καρδιτσα το ποδηλατο υπηρχε στην καθημερινοτητα μου) υπαρχει μικροτερος αριθμος ποδηλατων απο οτι περιμενα. Το οποιο με εχει ξενισει γιατι σε γενικες γραμμες και οι 2 πολεις ειναι στο μεγαλυτερο κομματι τους flat.
Στην Καρδιτσα αυτο που ειναι ενισχυμενο ειναι το αισθημα τον αναβατων να ευκολυνουν τους οδηγους ΙΧ (να κανουν στην ακρη κλπ) σε σχεση μες τις αλλες επαρχιακες πολεις που εζησα και οχι το αισθημα σεβασμου των ΙΧηδων προς τα ποδηλατα.
Αυτο που κακως εγκαταληφθηκε ειναι η ολοκληρωση της πεζοδρομησης της Καραισκακη.
Ελπιζω να τα λεμε. Καρδιτσαρα ντιπ μυαλο..... Πεζοδρομος πισω απο την ALPHA

Πηγή:https://www.podilates.gr/forum/