Τρίτη 5 Ιουλίου 2016

ΑΝΕΚΔΟΤΑ :Ένας καλός μου φίλος

Η δασκάλα ρωτάει τα παιδιά της 3ης Λυκείου:

-Εσύ Γιαννακάκη, αν έβγαινες με μια κοπέλα από καλή οικογένεια και με πολύ καλή ανατροφή για δείπνο και ήθελες να πας στην τουαλέτα, τι θα έλεγες;

- Θα έλεγα ''μισό λεπτό αγαπητή μοιυ, πάω να αρμέξω τη σαύρα μου...''

(γέλια στην τάξη)

Η δασκάλα: 'A, όχι αυτό θα ήταν πολύ αγενές...
Εσύ Κωστόπουλε παιδί μου πώς θα της το έλεγες;'

Κωστόπουλος: 'Θα της έλεγα κυρία: Με συγχωρείς καλή μου φίλη, αλλά πρέπει να πάω στην τουαλέτα.'

Δασκάλα:' Ναι... Κάπως καλύτερα, αλλά η λέξη ''τουαλέτα'' , όταν τρως, ακούγεται άσχημα .....'

Γυρνάει η δασκάλα και στον απίθανο της τάξης, τον Ζαμπούνη:

'Εσύ Ζαμπούνη παιδί μου, απόδειξε μας επιτέλους πόσο έξυπνος και ευγενικός είσαι... Τι θα έλεγες στην κοπέλα;'

Ζαμπούνης : Εγώ κυρία θα της έλεγα:

'Καλή μου, σε παρακαλώ να με συγχωρέσεις που θα σ' αφήσω για μισό λεπτό, αλλά δυστυχώς πρέπει να εξυπηρετήσω έναν πολύ καλό μου φίλο, τον οποίο άλλωστε και ευελπιστώ να σου γνωρίσω, αμέσως μετά το φαγητό!'