Παρασκευή 24 Μαΐου 2013

ΑΝΕΚΔΟΤΑ : Στον γιατρό : Στον πλαστικό χειρούργο

Πάει μία γυναίκα σε έναν πλαστικό χειρούργο

-Γιατρέ μου έχω ένα πάρτι το Σάββατο και θέλω να κάνω μια πλαστική για να φύγουν αυτές οι ρυτίδες.

-Κυρία μου δεν γίνονται έτσι οι πλαστικές δεν γίνετε μέσα σε δύο μέρες αλλά υπάρχει μία πειραματική μέθοδος αλλά πρέπει να είσαι πολύ προσεκτική.

-Δηλαδή (λέει η κυρία)

-Να θα σου βάλουμε μια βίδα στο πίσω μέρος του κεφαλιού και θα την σφίξουμε λιγάκι άλλα δεν πρέπει να το κάνεις συνέχεια γιατί θα έχουμε πρόβλημα.

Με τα πολλά γίνεται η εγχείρηση όλα καλά, μετά από 2 μήνες πάει στον γιατρό η κυρία.

-Γιατρέ μου έχω ένα πρόβλημα έχω αυτές τις σακούλες κάτω από τα μάτια και δεν φεύγουν με τίποτα.

Ο γιατρός την εξετάζει και της λέει.

-Κυρία μου σας είπα να μην γυρνάτε συνέχεια την βίδα που βάλαμε, αυτά κάτω από τα μάτια σας δεν είναι σακουλές αλλά τα στήθια σας, και σε λίγο καιρό αν συνεχίζεται να σφίγγετε την βίδα θα αποκτήσετε και μούσι......

 http://www.neo.gr/