Τετάρτη 26 Ιουνίου 2013

ΑΝΕΚΔΟΤΑ : Ο ΤΕΝΟΡΟΣ

Ένας διάσημος διευθυντής ορχήτρας γιορτάζει τους αργυρούς του γάμους με την γυναίκα του.
Όταν έφυγαν όλοι οι καλεσμένοι κάθισαν να πιούν ένα ποτό.
Και τότε, γυρίζει και του λέει.
"Ξέρεις αγάπη μου, θα ήθελα να σε ρωτήσω κάτι."
"Ότι θέλεις, γλυκιά μου..."
"Να ήθελα να σε ρωτήσω, όλα αυτά τα χρόνια που είμαστε μαζί, μήπως με απάτησες κάποια στγμή;"
Έσκυψες εκείνος το κεφάλι και της απάντησε.
"Αγάπη μου, χαίρομαι που με ρώτησες. Γιατί τόσα χρόνια το είχα βάρος στην καρδιά μου. Πράγματι σε απάτησα δυο φορές."
"Δύο φορές; Κι με ποιές;" Ήθελε να μάθει.
"Να, την μια φορά με την σοπράνο από την Ιταλία, ξέρεις εκείνη την ξανθιά με το μεγάλο στήθος..."
"Ναι, ναι ξέρω. Δεν πειράζει αγάπη μου, μέρα που είναι σε συγχωρώ..."
"Ευχαριστώ μωρό μου για την κατανόηση. Ευχαριστώ πολύ..."
"Και την δεύτερη φορά;"
Κόμπιασε εκείνος και μετά της το ξεφούρνισε.
"Την δεύτερη φορά με εκείνον τον μαύρο τενόρο από την Αμερική..."


 http://www.neo.gr/