Του Θανάση Νικολαΐδη
ΤΟΥΣ βάλαμε απέναντι. Γιατρούς του δημοσίου και φαρμακοποιούς της ιδιώτευσης. Τους «περιγράφουμε» αδρά και πέρα από πρόσωπα. Συνολικά, σαν ομάδες που έχουν να κάνουν με τη ζωή μας, με το δημόσιο ταμείο και τη δημόσια ηθική. Δυο μεγάλες, ξεχωριστές πολυκατοικίες, ας πούμε, γεμάτες ενοίκους εμπορεύματα και συμφέροντα. Συγκοινωνούντα δοχεία που τροφοδοτούνται με νόμους και κανόνες που θέσπισε το δημόσιο, μοιράζοντας απλόχερα το χρήμα και την εμπιστοσύνη του. ΜΠΗΚΑΜΕ σ’ εκείνη των γιατρών. Συναντήσαμε εργατικούς και έντιμους γιατρούς με πίστη στο λειτούργημα και πιστούς στον όρκο τους. Προχωρώντας, φτάσαμε στα άδυτα των....συμβουλίων και στα γραφεία μεγαλοκαθηγητών. Τα συμβούλια προσυπέγραφαν τα (υπερ)κέρδη των προμηθευτών. Στο γραφείο συνομιλούσαν ιδιωτικά με τον «πελάτη», έχοντας για λίγο μετατρέψει το νοσοκομείο σε μικρό εμπορικό. Αυτός (ο μεγαλογιατρός) από καθέδρας που του την εξασφάλισε το δημόσιο και ο πελάτης, ασθενής και ζαρωμένος. Όπως σε κάθε δημόσια υπηρεσία μπροστά στους αναιδείς και… απαιτητικούς γραφειοκράτες
ΣΤΗΝ άλλη πολυκατοικία το’ χαν στρώσει στη δουλειά. Εμπόριο, χωρίς εκπτώσεις και ξεπουλήματα, ωστόσο, με ποσοστά του κέρδους του νόμιμα φιξαρισμένα και τον φαρμακοποιό σε ρόλο φαρμακοπωλητή. Με το… λειτούργημα κλειστό και τους «Λουράντους» ξάγρυπνους μη τρυπώσουν κι άλλοι στη λέσχη των προνομιούχων. Με κάποιον εκπρόσωπό τους να πετάει στον αέρα φράσεις εντυπωσιακές και ανεύθυνα: «τα πολλά φαρμακεία θα καταστρέψουν τα ταμεία(;!)». Γιατί, κ. Αμπατζόγλου μας; Μήπως τα υπερκέρδη σας θα καταστρέψουν οι νέοι φαρμακοποιοί που περιμένουν και γι αυτό αμύνεσθε;
ΟΙ παραπάνω κλάδοι «αγωνιστών» έχουν τις ευθύνες τους και όφειλαν να ζητήσουν συγγνώμη απ’ τον ελληνικό λαό. Για το χάλι του ΕΣΥ και την ασύλληπτη, αστρονομική φαρμακευτική δαπάνη. Να’ χουν απομονώσει τους επίορκους και τους καταχραστές του σιναφιού του, πρώτοι να τους έχουν καταγγείλει, για να ξεχωρίσουν οι έντιμοι, απ’ τους οποίους ζητάμε και «συγγνώμη» για τα γραφόμενά μας. Δεν το’ καναν, χρόνια τώρα, και τρέμουν μη ταρακουνηθεί το σύστημα, μην αλλάξουν «συνήθειες».
ΑΝΤΙ συγγνώμης έκαναν μέτωπο. Γιατροί που στο ΙΚΑ εξασφαλίζουν τον πελάτη του ιατρείου τους και φαρμακοποιοί του 23%. Μέτωπο με τα όλα του και με στοιχεία αδιαφορίας προς τον ταλαίπωρο… πελάτη και περιφρόνηση στον ασθενή.
http://citypress-gr.blogspot.com/