Χρηματική αποζημίωση αλλά και αντικατάσταση συσκευών θα δικαιούνται όσοι καταναλωτές υποστούν ζημιές από διακοπές ρεύματος. Τι πρέπει να γνωρίζουν οι πολίτες για να διεκδικήσουν μέχρι και 500 ευρώ.....
Μέχρι και 500 ευρώ θα δίνει η ΔΕΗ στους καταναλωτές οι οποίοι έχουν υποστεί ζημιές εξαιτίας των διακοπών ρεύματος, σύμφωνα με την εφημερίδα "Έθνος".
Όπως αναφέρει το δημοσίευμα η ΔΕΗ θα αποζημιώνει τόσο τους οικιακούς όσο και τους εμπορικούς χρήστες με το ποσό των 500 ευρώ το ανώτερο, αν πληγούν από βλάβη στο δίκτυο ηλεκτροδότησης.
Μάλιστα, σύμφωνα με τη σύσταση της Ρυθμιστικής Αρχής Ενέργειας, προβλέπεται και αντικατάσταση των συσκευών που ίσως χαλάσουν από τη διακοπή ρεύματος.
Η αποζημίωση, σύμφωνα με τον πρόεδρο της ΔΕΗ θα ξεκινά από 300 ευρώ τη ζημιά και θα φτάνει τα 500 ανάλογα την παροχή ρεύματος.
Προκειμένου ο καταναλωτής να πάρει την αποζημίωση πρέπει να ξέρει ότι οι διακοπές ρεύματος δεν αφορούν αυτές που προκλήθηκαν από κακές καιρικές συνθήκες.
Κατά τα άλλα πρέπει να ενημερώσει τη ΔΕΗ μέσα σε 4 ημέρες με αίτηση, και έπειτα η ΔΕΗ θα διερευνήσει τις αιτίες της βλάβης.
Ο καταναλωτής θα μπορεί να δώσει στην Επιχείρηση παραστατικό ηλεκτρολόγου ο οποίος θα περιγράφει τη βλάβη και το κόστος αποκατάσταση ή αντικατάσταση των χαλασμένων συσκευών, στο οποίο θα πρέπει η ΔΕΗ να απαντήσει μέσα σε 15 ημέρες. Η αποζημίωση θα πρέπει να γίνει μέσα σε ένα μήνα.
Μέχρι και 500 ευρώ θα δίνει η ΔΕΗ στους καταναλωτές οι οποίοι έχουν υποστεί ζημιές εξαιτίας των διακοπών ρεύματος, σύμφωνα με την εφημερίδα "Έθνος".
Όπως αναφέρει το δημοσίευμα η ΔΕΗ θα αποζημιώνει τόσο τους οικιακούς όσο και τους εμπορικούς χρήστες με το ποσό των 500 ευρώ το ανώτερο, αν πληγούν από βλάβη στο δίκτυο ηλεκτροδότησης.
Μάλιστα, σύμφωνα με τη σύσταση της Ρυθμιστικής Αρχής Ενέργειας, προβλέπεται και αντικατάσταση των συσκευών που ίσως χαλάσουν από τη διακοπή ρεύματος.
Η αποζημίωση, σύμφωνα με τον πρόεδρο της ΔΕΗ θα ξεκινά από 300 ευρώ τη ζημιά και θα φτάνει τα 500 ανάλογα την παροχή ρεύματος.
Προκειμένου ο καταναλωτής να πάρει την αποζημίωση πρέπει να ξέρει ότι οι διακοπές ρεύματος δεν αφορούν αυτές που προκλήθηκαν από κακές καιρικές συνθήκες.
Κατά τα άλλα πρέπει να ενημερώσει τη ΔΕΗ μέσα σε 4 ημέρες με αίτηση, και έπειτα η ΔΕΗ θα διερευνήσει τις αιτίες της βλάβης.
Ο καταναλωτής θα μπορεί να δώσει στην Επιχείρηση παραστατικό ηλεκτρολόγου ο οποίος θα περιγράφει τη βλάβη και το κόστος αποκατάσταση ή αντικατάσταση των χαλασμένων συσκευών, στο οποίο θα πρέπει η ΔΕΗ να απαντήσει μέσα σε 15 ημέρες. Η αποζημίωση θα πρέπει να γίνει μέσα σε ένα μήνα.
Read more: http://www.enimerwsi.com/2011/03/500.html#ixzz1GUg1kiCa