Διάφορα διάσημα γελαστά και καλοκάγαθα καρτούν που εμφανίζονται σε γνωστά δημητριακά, ασκούν έλξη στα παιδιά με αποτέλεσμα να καταναλώνουν τα συγκεκριμένα διατροφικά προϊόντα....
Μια καινούρια έρευνα όμως, κατέδειξε ότι μια συσκευασία προϊόντος που πάνω του απεικονίζεται, για παράδειγμα, το πράσινο τερατάκι Shrek ή η Dora η Εξερευνήτρια, μπορεί να οδηγήσει τα παιδιά να καταναλώνουν πιο υγιεινά τρόφιμα.
Ερευνητές στο Πανεπιστήμιο της Pennsylvania, έδωσαν σε 80 παιδιά, μεταξύ τεσσάρων και έξι ετών, κουτιά δημητριακών, εκ των οποίων τα μισά ήταν διακοσμημένα με πιγκουίνους καρτούν, ενώ τα άλλα μισά δεν ήταν.
Τα περισσότερα παιδιά προτίμησαν να καταναλώσουν τα δημητριακά από τη συσκευασία με τους πιγκουίνους, παρά το γεγονός ότι δεν περιείχαν ζάχαρη, σε σχέση με τα άλλα δημητριακά.
Ερευνητές στο Πανεπιστήμιο της Pennsylvania, έδωσαν σε 80 παιδιά, μεταξύ τεσσάρων και έξι ετών, κουτιά δημητριακών, εκ των οποίων τα μισά ήταν διακοσμημένα με πιγκουίνους καρτούν, ενώ τα άλλα μισά δεν ήταν.
Τα περισσότερα παιδιά προτίμησαν να καταναλώσουν τα δημητριακά από τη συσκευασία με τους πιγκουίνους, παρά το γεγονός ότι δεν περιείχαν ζάχαρη, σε σχέση με τα άλλα δημητριακά.