Για την καλύτερη και γρήγορη εξυπηρέτηση των πελατών της, η Δ.Ε.Η. Α.Ε. έχει θέσει σε λειτουργία ειδική τηλεφωνική γραμμή ενημέρωσης πελατών για βλάβες, λόγω της συνεχιζόμενης κακοκαιρίας....
Η ειδική αυτή γραμμή θα λειτουργεί όλο το 24ωρο και θα παρέχει συνεχώς επικαιροποιημένα στοιχεία για την εξέλιξη και αποκατάσταση των βλαβών στις κατά τόπους περιοχές. Οι ενδιαφερόμενοι πελάτες μπορούν να καλούν με αστική χρέωση, από ολόκληρη την Ελλάδα, στο τηλέφωνο 210-9298100.
Η ειδική αυτή γραμμή θα λειτουργεί όλο το 24ωρο και θα παρέχει συνεχώς επικαιροποιημένα στοιχεία για την εξέλιξη και αποκατάσταση των βλαβών στις κατά τόπους περιοχές. Οι ενδιαφερόμενοι πελάτες μπορούν να καλούν με αστική χρέωση, από ολόκληρη την Ελλάδα, στο τηλέφωνο 210-9298100.
Read more: http://www.enimerwsi.com/2011/03/blog-post_8493.html#ixzz1G33OqYIq