Το νέο γρήγορο τρένο θα εκτελεί δύο δρομολόγια την ημέρα μεταξύ Τόκιο και Αομόρι και άλλο ένα στο Σεντάι με 186 μίλια την ώρα (300 χιλιόμετρα την ώρα).....
Διαθέτει business class θέσεις, όπως ακριβώς αυτές των αεροπλάνων. Ο στόχος είναι μέχρι το επόμενο έτος το τρένο να εκτελεί δρομολόγια με τη μέγιστη ταχύτητα 200 μιλίων την ώρα (320 χιλιόμετρα/ώρα), αλλά και να καταστεί το γρηγορότερο τρένο της Ιαπωνίας. Για τη προώθηση του τρένου, οι υπεύθυνοι προσπαθούν να αναδείξουν το Αομόρι ως τουριστικό προορισμό.
Με 200 λίρες., ο κάθε επιβάτης θα μπορεί να απολαύσει την πολυτέλεια μιας ξεχωριστής καμπίνας, όπου θα του προσφέρεται φαγητό, ποτό, αλλά και η πλήρης ανάπαυση σε δερμάτινη πολυθρόνα.
Η τεχνολογία Shinkansen που χρησιμοποιούν οι Ιάπωνες στα τρένα τους από τη δεκαετία του '60 είναι ιδιαίτερα ασφαλής.
"Κανείς μέχρι στιγμής δεν έχει χάσει τη ζωή του από εκτροχιασμό, παρ' όλο που τα τρένα εκτελούν τα δρομολόγια τους σε μια ιδιαίτερα σεισμογενή χώρα", υπογραμμίζουν οι ειδικοί.
Επιπλέον, λόγω της μειωμένης ζήτησης των εσωτερικών δρομολογίων, η ιαπωνική κυβέρνηση και οι κατασκευαστές προσπαθούν να πουλήσουν τα γρήγορα, ποιοτικά και ασφαλή τρένα σε άλλες χώρες του εξωτερικού.
Το μεγαλύτερο κατόρθωμα είναι η μελλοντική κατασκευή ενός αμερικάνικου σιδηροδρομικού δικτύου που ο ίδιος ο Ομπάμα προώθησε και του οποίου το κόστος ανέρχεται σε 13 εκ. δολάρια.
Διαθέτει business class θέσεις, όπως ακριβώς αυτές των αεροπλάνων. Ο στόχος είναι μέχρι το επόμενο έτος το τρένο να εκτελεί δρομολόγια με τη μέγιστη ταχύτητα 200 μιλίων την ώρα (320 χιλιόμετρα/ώρα), αλλά και να καταστεί το γρηγορότερο τρένο της Ιαπωνίας. Για τη προώθηση του τρένου, οι υπεύθυνοι προσπαθούν να αναδείξουν το Αομόρι ως τουριστικό προορισμό.
Με 200 λίρες., ο κάθε επιβάτης θα μπορεί να απολαύσει την πολυτέλεια μιας ξεχωριστής καμπίνας, όπου θα του προσφέρεται φαγητό, ποτό, αλλά και η πλήρης ανάπαυση σε δερμάτινη πολυθρόνα.
Η τεχνολογία Shinkansen που χρησιμοποιούν οι Ιάπωνες στα τρένα τους από τη δεκαετία του '60 είναι ιδιαίτερα ασφαλής.
"Κανείς μέχρι στιγμής δεν έχει χάσει τη ζωή του από εκτροχιασμό, παρ' όλο που τα τρένα εκτελούν τα δρομολόγια τους σε μια ιδιαίτερα σεισμογενή χώρα", υπογραμμίζουν οι ειδικοί.
Επιπλέον, λόγω της μειωμένης ζήτησης των εσωτερικών δρομολογίων, η ιαπωνική κυβέρνηση και οι κατασκευαστές προσπαθούν να πουλήσουν τα γρήγορα, ποιοτικά και ασφαλή τρένα σε άλλες χώρες του εξωτερικού.
Το μεγαλύτερο κατόρθωμα είναι η μελλοντική κατασκευή ενός αμερικάνικου σιδηροδρομικού δικτύου που ο ίδιος ο Ομπάμα προώθησε και του οποίου το κόστος ανέρχεται σε 13 εκ. δολάρια.
Read more: http://www.enimerwsi.com/2011/03/blog-post_3148.html#ixzz1Fs9QYfa2