Ένα πλοίο επιφορτισμένο με την ανέλκυση του αεροσκάφους, εξοπλισμένο με μη επανδρωμένα βαθυσκάφη, εντόπισε συντρίμμια ενός αεροσκάφους τις τελευταίες 24 ώρες. Γάλλοι ειδικοί πιστεύουν ότι προέρχονται από το αγνοούμενο αεροσκάφος Airbus A330, ανέφερε η αρμόδια υπηρεσία για την έρευνα και την ανάλυση αεροπορικών δυστυχημάτων (BEA)......
"Τα συντρίμμια αυτά ταυτοποιήθηκαν από τους ερευνητές της BEA ως τμήματα του εμπορικού αεροσκάφους Airbus 330-203, που εκτελούσε την πτήση AF 447", ανέφερε σε ανακοίνωσή της η BEA.
Απίστευτο είναι το γεγονός ότι δύο χρόνια μετά βρέθηκαν πτώματα μέσα στα συντρίμμια του αεροσκάφους σύμφωνα με την Γαλλίδα υπουργό Nathalie Kosciusko-Morizet η οποία μίλησε σε ραδιοφωνικό σταθμό.
"Βρήκαμε πτώματα", είπε αν και οι υπεύθυνοι ερευνητές δεν έχουν επιβεβαιώσει την πληροφορία.
Η υπηρεσία ανακοίνωσε ότι θα δώσει στην δημοσιότητα φωτογραφίες των τμημάτων του αεροσκάφους σήμερα στο Παρίσι.
Οι γαλλικές αρχές αποδύθηκαν τον Μάρτιο σε μια ακόμα, την τέταρτη κατά σειρά, επιχείρηση έρευνας στα νερά του Ατλαντικού για να εντοπίσουν τα "μαύρα κουτιά" του αεροσκάφους που είχε συντριβεί ενώ εκτελούσε πτήση από τη Βραζιλία με προορισμό το Παρίσι την 1η Ιουνίου 2009.
Στην έρευνα συμμετέχει ένα προηγμένο βαθυσκάφος ονόματι Alucia. Η αρχική έρευνα είχε οδηγήσει στον εντοπισμό συντριμμιών και σορών αλλά οι καταγραφείς των συμβάντων της πτήσης, που μπορεί να ρίξουν φως στο τι συνέβη, δεν είχαν εντοπιστεί.
Η ανακάλυψη των μαύρων κουτιών θεωρείται απαραίτητη προκειμένου οι ερευνητές και οι συγγενείς των θυμάτων να μπορέσουν να καταλάβουν γιατί το αεροσκάφος συνετρίβη στον Ατλαντικό στην διάρκεια θύελλας.
Οι περισσότερες υποθέσεις σχετικά με τα αίτια του δυστυχήματος επικεντρώθηκαν στο ενδεχόμενο να πάγωσαν οι αισθητήρες ταχύτητας του αεροσκάφους, που εμφανίζονταν να δίνουν αντιφατικές ενδείξεις λίγο πριν την εξαφάνισή του από τα ραντάρ. Όμως μια έκθεση για το δυστύχημα αναφέρει ότι είναι αδύνατον να καθοριστεί με σαφήνεια η αιτία ελλείψει των δεδομένων από τις συσκευές καταγραφής των συμβάντων της πτήσης.
"Ελπίζουμε ότι η ανακάλυψη θα οδηγήσει στην ανάσυρση και στην ανάκτηση δεδομένων από τους δύο καταγραφείς. Τα δεδομένα αυτά είναι ουσιώδη για την κατανόηση του δυστυχήματος", είπε εκπρόσωπος της Airbus χαιρετίζοντας την ανακάλυψη, 671 ημέρες μετά τη συντριβή του αεροσκάφους.
Στους καταγραφείς καταχωρούνται αφ' ενός οι συνομιλίες που ακούγονται στο πιλοτήριο και στον ασύρματο και αφ' ετέρου δεδομένα από τα συστήματα του αεροσκάφους. Τόσο η Air France όσο και η Airbus αντιμετωπίζουν επίσημη έρευνα.
Οι δύο εταιρίες χρηματοδοτούν τη συνεχιζόμενη αναζήτηση για τα εναπομείναντα συντρίμμια. Οργανώσεις που εκπροσωπούν τις οικογένειες των θυμάτων επέκριναν τον τρόπο με τον οποίο διεξήχθησαν οι προηγούμενες αναζητήσεις.
"Τα συντρίμμια αυτά ταυτοποιήθηκαν από τους ερευνητές της BEA ως τμήματα του εμπορικού αεροσκάφους Airbus 330-203, που εκτελούσε την πτήση AF 447", ανέφερε σε ανακοίνωσή της η BEA.
Απίστευτο είναι το γεγονός ότι δύο χρόνια μετά βρέθηκαν πτώματα μέσα στα συντρίμμια του αεροσκάφους σύμφωνα με την Γαλλίδα υπουργό Nathalie Kosciusko-Morizet η οποία μίλησε σε ραδιοφωνικό σταθμό.
"Βρήκαμε πτώματα", είπε αν και οι υπεύθυνοι ερευνητές δεν έχουν επιβεβαιώσει την πληροφορία.
Η υπηρεσία ανακοίνωσε ότι θα δώσει στην δημοσιότητα φωτογραφίες των τμημάτων του αεροσκάφους σήμερα στο Παρίσι.
Οι γαλλικές αρχές αποδύθηκαν τον Μάρτιο σε μια ακόμα, την τέταρτη κατά σειρά, επιχείρηση έρευνας στα νερά του Ατλαντικού για να εντοπίσουν τα "μαύρα κουτιά" του αεροσκάφους που είχε συντριβεί ενώ εκτελούσε πτήση από τη Βραζιλία με προορισμό το Παρίσι την 1η Ιουνίου 2009.
Στην έρευνα συμμετέχει ένα προηγμένο βαθυσκάφος ονόματι Alucia. Η αρχική έρευνα είχε οδηγήσει στον εντοπισμό συντριμμιών και σορών αλλά οι καταγραφείς των συμβάντων της πτήσης, που μπορεί να ρίξουν φως στο τι συνέβη, δεν είχαν εντοπιστεί.
Η ανακάλυψη των μαύρων κουτιών θεωρείται απαραίτητη προκειμένου οι ερευνητές και οι συγγενείς των θυμάτων να μπορέσουν να καταλάβουν γιατί το αεροσκάφος συνετρίβη στον Ατλαντικό στην διάρκεια θύελλας.
Οι περισσότερες υποθέσεις σχετικά με τα αίτια του δυστυχήματος επικεντρώθηκαν στο ενδεχόμενο να πάγωσαν οι αισθητήρες ταχύτητας του αεροσκάφους, που εμφανίζονταν να δίνουν αντιφατικές ενδείξεις λίγο πριν την εξαφάνισή του από τα ραντάρ. Όμως μια έκθεση για το δυστύχημα αναφέρει ότι είναι αδύνατον να καθοριστεί με σαφήνεια η αιτία ελλείψει των δεδομένων από τις συσκευές καταγραφής των συμβάντων της πτήσης.
"Ελπίζουμε ότι η ανακάλυψη θα οδηγήσει στην ανάσυρση και στην ανάκτηση δεδομένων από τους δύο καταγραφείς. Τα δεδομένα αυτά είναι ουσιώδη για την κατανόηση του δυστυχήματος", είπε εκπρόσωπος της Airbus χαιρετίζοντας την ανακάλυψη, 671 ημέρες μετά τη συντριβή του αεροσκάφους.
Στους καταγραφείς καταχωρούνται αφ' ενός οι συνομιλίες που ακούγονται στο πιλοτήριο και στον ασύρματο και αφ' ετέρου δεδομένα από τα συστήματα του αεροσκάφους. Τόσο η Air France όσο και η Airbus αντιμετωπίζουν επίσημη έρευνα.
Οι δύο εταιρίες χρηματοδοτούν τη συνεχιζόμενη αναζήτηση για τα εναπομείναντα συντρίμμια. Οργανώσεις που εκπροσωπούν τις οικογένειες των θυμάτων επέκριναν τον τρόπο με τον οποίο διεξήχθησαν οι προηγούμενες αναζητήσεις.
Read more: http://www.enimerwsi.com/2011/04/air-france-klm.html#ixzz1Iau5UQv4