Και σήμερα εμφανίζονται σίγουροι πως και τη νέα τηλεοπτική σεζόν, παρά τη συνεχιζόμενη πτώση διαφημιστικών εσόδων, θα παραμείνουν στον ανταγωνισμό με τα ισχυρά χαρτιά τους.
Στην πρώτη θέση, φυσικά, βρίσκεται ο Λάκης Λαζόπουλος που πλέον είναι βέβαιο πως θα συνεχίσει τη συνεργασία του με τον ALPHA. Τουλάχιστον ώς τον Δεκέμβριο του 2011, όπως διαβεβαιώνεται. Σύμφωνα με πληροφορίες μας, αυτό που ακόμη δεν έληξε οριστικά είναι το αν το «Αλ τσαντίρι news» θα συνεχίσει την εβδομαδιαία παρουσία του, κάτι που επιθυμεί η πλευρά του RTL παρά τις σοβαρές παρενέργειες που προκλήθηκαν πριν από λίγο καιρό όταν το «Αλ τσαντίρι news» έγινε στόχος της κυβέρνησης. Το ενδεχόμενο να γίνουν λιγότερα επεισόδια του δημοφιλούς σόου του Λάκη είναι ένα από τα σενάρια που παραμένουν ανοιχτά. Σύμφωνα με τις δικές μας πληροφορίες, η τελική απόφαση του Λάκη Λαζόπουλου για το «Αλ τσαντίρι news» ή το καθημερινό αντιδελτίο, που συζητήθηκε ήδη ευρέως ως ακόμη μία πρόταση ενίσχυσης της σάτιρας στον ALPHA, σχετίζεται άμεσα με την έγκριση μιας κωμικής σειράς.
Είναι γνωστό το ενδιαφέρον του δημιουργού για την ελληνική μυθοπλασία και, σύμφωνα με πληροφορίες μας, έχει ήδη καταθέσει ένα σενάριο κωμωδίας προς έγκριση στη γερμανική ομάδα του RTL. Μόλις ανάψει το πράσινο φως, η ομάδα του Λάκη Λαζόπουλου είναι έτοιμη να μπει στο πλατό για γυρίσματα. Το ερώτημα είναι αν το RTL θα αποφασίσει την επάνοδο του καναλιού στον τομέα της ελληνικής παραγωγής μυθοπλασίας. Στο τριετές πρόγραμμα δεν προβλεεπόταν, όμως πηγές από το κανάλι αναφέρουν πως τίποτε δεν εμποδίζει το RTL να δώσει την έγκριση για τις αρχές του 2012! Εξάλλου την ίδια τακτική ακολουθούν και τα άλλα ιδιωτικά κανάλια που έχουν μετακινήσει τα projects ελληνικών παραγωγών ή σόου τους για τις αρχές της επόμενης χρονιάς.
Και ενώ στην Κάντζα τα στελέχη του RTL εμφανίζονται βέβαια για ακόμη μία «πετυχημένη» σεζόν τηρώντας τις βασικές κατευθύνσεις του τριετούς προγράμματός τους (δηλαδή φθηνές παραγωγές στούντιο, real life προγράμματα καθημερινής παρουσίας και ένα μεγάλο σόου κάθε φορά), στην τηλεοπτική αγορά τις τελευταίες μέρες αναζωπυρώθηκαν φήμες και σενάρια για όξυνση του ανταγωνισμού. Δηλαδή αντί για τα σενάρια πιθανών συνεργασιών ή και συγχωνεύσεων, τις τελευταίες μέρες κυριαρχεί ένταση, κυρίως ανάμεσα στον ΑLPHA και στο STAR. Η αιτία αναζητείται στη σκληρή μάχη που δίνεται για την επιβίωση στις λίστες διαφημιστικής δαπάνης αλλά και στους πίνακες τηλεθέασης με την κατάληψη της τρίτης θέσης.
SCANNER
Κρίσιμο το επόμενο διάστημα για τις τηλεοπτικές εξελίξεις. Στο ΑLTER χωρίς αποτέλεσμα παραμένει ο εμφύλιος που ξέσπασε ανάμεσα στους εργαζόμενους για το αν πρέπει να αποδεχθούν την πρόταση του Γιώργου Κουρή να λάβουν έναντι των μισθών τους προκειμένου να λειτουργήσει πάλι το κανάλι. Πληροφορίες αναφέρουν ότι παρά το γεγονός πως οι τεχνικοί αρνήθηκαν την πρόταση, δεν αποκλείεται να τεθεί εκ νέου το ζήτημα, με στόχο να επιστρέψουν στο Μπουρνάζι και στα στούντιο οι εργαζόμενοι.
Στα υπόλοιπα τηλεοπτικά κανάλια δεν είναι τυχαίο ότι όλα είναι ακόμη στον αέρα. Οι αποφάσεις για το πώς θα διαμορφωθεί η νέα τηλεοπτική σεζόν λαμβάνονται πια σε ανώτατο επίπεδο. Οι διευθύνσεις προγράμματος σαφώς και έχουν λάβει τις γενικές κατευθύνσεις για το «μείγμα», όπως λένε, του προγράμματος. Το τι τελικά θα προχωρήσει θα αποφασιστεί τις επόμενες δέκα μέρες.
Μία σημαντική προειδοποίηση της Πανελλήνιας Ενωσης Παραγωγών Κινηματογράφου Τηλεόρασης (ΠΑΚΤ) έβαλε φωτιά στον χώρο της παραγωγής. Στην ανακοίνωση αναφέρονται τα λουκέτα στις εταιρείες παραγωγής Kino, Max και Cinegram που προκάλεσαν πολλά προβλήματα στον χώρο. Για την τηλεόραση αρκεί να αναφερθούμε στις σειρές του ΑΝΤ1 «Ονειροπαγίδα» και «Εργαζόμενη γυναίκα», στις οποίες είχαν μείνει απλήρωτες ηθοποιοί όπως η Μαρία Σολωμού και η Ελένη Ράντου.
Η ΠΑΚΤ μιλά για «παρενέργειες» σημειώνοντας: «έμειναν απλήρωτοι δεκάδες τεχνικοί και καλλιτεχνικοί συνεργάτες, και οφειλές εκατοντάδων χιλιάδων ευρώ σε προμηθευτές υλικών, υπηρεσιών και εξοπλισμού, ταινίες σε εξέλιξη (ανολοκλήρωτες) εκθέτοντας διαφημιστικές εταιρείες απέναντι στους πελάτες τους».
Το μήνυμά της είναι σαφές. Οι μέτοχοι των εταιρειών παραγωγής είναι υπεύθυνοι για τις προηγούμενες υποχρεώσεις τους και γι’ αυτό επισημαίνει πως απαιτείται προσοχή τόσο από τους καλλιτεχνικούς δημιουργούς όσο και από τις διαφημιστικές εταιρείες προκειμένου «να μην επαναληφθούν οι προηγούμενες ατυχείς παρενέργειες».
Στην κρατική τηλεόραση, πάλι, έχουν άλλα προβλήματα. Το φιάσκο, όπως εξελίχθηκε, με τον Συνήγορο του Τηλεθεατή μετά την παραίτηση του Γιάννη Πανούση από τη θέση αφήνοντας αιχμές για πολιτικές πιέσεις, έδειξε πως η ΕΡΤ παραμένει δεμένη με τον ομφάλιο λώρο της κυβέρνησης. Η παραίτηση Γ. Πανούση εκτιμάται ως παρέμβαση και στις αρμοδιότητες του διευθύνοντος συμβούλου Λάμπη Ταγματάρχη.
Στο προσκήνιο της ΕΡΤ μπαίνει πάλι η αξιοποίηση, όπως την ονομάζουν, της ακίνητης περιουσίας της κρατικής τηλεόρασης. Η αξία των 800 και πλέον οικοπέδων της ανά την Ελλάδα εκτιμάται σε 232 εκατ. ευρώ. Ηδη ορισμένα από τα οικόπεδα-φιλέτα, όπως της Κατεχάκη, μπήκαν σε συζήτηση περαιτέρω αξιοποίησής τους από την κυβέρνηση.
CALCULATOR
64,6% το ποσοστό θεαματικότητας-ρεκόρ που κατέγραψε την περασμένη Δευτέρα το πολύκροτο «Νησί» στο MEGA. Οι αριθμός των 3.515.000 τηλεθεατών κατά μέσο όρο είναι αριθμός-ρεκόρ για την ιδιωτική τηλεόραση.
28.980 ευρώ είναι το ποσό που θα στοιχίσει στην ΕΡΤ ο ευρωπαϊκός διαγωνισμός Eurovision Young Dancers 2011, που θα διεξαχθεί στο Οσλο της Νορβηγίας στις 24 Ιουνίου. Το ποσό εγκρίθηκε για την κάλυψη των δαπανών των δύο προσώπων που θα ταξιδέψουν στη σκανδιναβική χώρα. Της διαγωνιζόμενης Σπυριδούλας Μαγκουρίτσα και του Αλέξη Κωστάλα.
23,2% η θεαματικότητα της ελληνικής ταινίας «Μοντέρνα Σταχτοπούτα» στον ΑΝΤ1, ποσοστό που δείχνει πως οι ελληνικές ταινίες πουλάνε ακόμη στο ελληνικό κοινό. Και παραμένουν διαχρονικά μία από τις βασικές επιλογές των διευθυντών προγράμματος για τα Σαββατοκύριακα.
7.000 εταιρείες παραγωγής δραστηριοποιούνται στη βρετανική αγορά για κινηματογράφο και τηλεόραση, σύμφωνα με τα πρόσφατα στοιχεία για την αγορά της χώρας. Η αξία της αποτιμάται σε 4 δισεκατομμύρια λίρες, ενώ στη βιομηχανία αυτή απασχολούνται περίπου 132.000 άτομα.
31,7% θεαματικότητα έδωσε στον Γιώργο Παπαδάκη και στον ΑΝΤ1 η απουσία της πρωινής εκπομπής του Γιώργου Αυτιά. Το «Καλημέρα Ελλάδα» κυριαρχεί στην τηλεοπτική ενημέρωση με ποσοστά άνω του 30% κάθε μέρα.
6 δισ. ευρώ είναι η αξία της στοιχηματικής αγοράς στο Διαδίκτυο, ποσό που οι Ευρωπαίοι αναμένουν πως θα διπλασιαστεί μέχρι το 2013. Συνολικά, σύμφωνα με τα στοιχεία της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, λειτουργούν στο Διαδίκτυο περίπου 15.000 ιστότοποι.
http://www.on-news.gr/2011/05/blog-post_64.html
Espressonews.gr