ΖΗΛΕΨΑΝ ΟΙ ΚΙΝΕΖΟΙ!!
Σε απεργία κατέβηκαν οδηγοί ταξί στην τουριστική πόλη Χανγκζού της Κίνας ζητώντας να μην αυξηθεί η τιμή των καυσίμων, να αυξηθούν τα κόμιστρα και να μειωθεί το τέλος που πληρώνουν στο δημόσιο για να ασκούν το επάγγελμά τους. Την Δευτέρα και την Τρίτη εγκατέλειψαν τα οχήματά τους στο...
κέντρο της πόλης και προγραμματίζουν διαδηλώσεις, παρά την έντονη παρουσία της αστυνομίας. Περίπου 1.500 ταξιτζήδες συμμετείχαν στην απεργία κατά τα δημόσια μέσα ΜΜΕ, «πολλοί περισσότεροι» σύμφωνα με τους ίδιους τους απεργούς. Στόχος τους, μεταξύ άλλων, ήταν να αποτρέψουν και τις μετακινήσεις με άλλα μαζικά μέσα μεταφοράς. Γιαυτό εκατοντάδες οδηγοί περπάτησαν μέχρι μια στάση λεωφορείου, όπου προσπάθησαν να μπλοκάρουν την κυκλοφορία και να σταματήσουν συναδέλφους τους που δέχονταν επιβάτες. Αλλοι συγκεντρώθηκαν το πρωί της Τρίτης έξω από αστυνομικό τμήμα και απαιτούσαν την απελευθέρωση συναδέλφων τους απεργών που είχαν προσαχθεί τη Δευτέρα.
Οι οδηγοί ταξί της Χανγκτζού υποστηρίζουν ότι κερδίζουν μεν περίπου 55 ευρώ την ημέρα, αλλά το 80% πηγαίνει στα καύσιμα και στο τέλος χρήσης του οχήματος. Μια εικοσάλεπτη κούρσα σε μια τυπική πόλη της Κίνας κοστίζει κάτι λιγότερο από τρία ευρώ, αρκετά ακριβή δηλαδή για τους χαμηλόμισθους σε μία χώρα, όπου οι αντιθέσεις μεταξύ πλούσιων και φτωχών είναι εντονότατες.
Οι οδηγοί χλεύασαν την υπόσχεση του Γραφείου Μεταφορών της πόλης ότι θα αυξηθούν τα κόμιστρα από τα τέλη Οκτωβρίου και ότι θα δοθεί προσωρινή επιδότηση καυσίμων ύψους 10 λεπτών του ευρώ ανά κούρσα.
«Μας είχαν πει και το Μάρτιο ότι θα αυξήσουν τα κόμιστρα και δεν έχουν κάνει τίποτα. Και τώρα λένε ότι θα το κάνουν τον Οκτώβριο. Γιατί πρέπει να τους πιστέψουμε;» δήλωσε ένας από τους απεργούς.
Αυτές τις μέρες στην Κίνα απεργούν και οι οδηγοί φορτηγών σε λιμένα εμπορευματοκιβωτίων στη Σανγκάη, καταγγέλλοντας κατακόρυφη αύξηση των εξόδων τους.
http://www.trelokouneli.gr/2011/08/blog-post_8286.html
Σε απεργία κατέβηκαν οδηγοί ταξί στην τουριστική πόλη Χανγκζού της Κίνας ζητώντας να μην αυξηθεί η τιμή των καυσίμων, να αυξηθούν τα κόμιστρα και να μειωθεί το τέλος που πληρώνουν στο δημόσιο για να ασκούν το επάγγελμά τους. Την Δευτέρα και την Τρίτη εγκατέλειψαν τα οχήματά τους στο...
κέντρο της πόλης και προγραμματίζουν διαδηλώσεις, παρά την έντονη παρουσία της αστυνομίας. Περίπου 1.500 ταξιτζήδες συμμετείχαν στην απεργία κατά τα δημόσια μέσα ΜΜΕ, «πολλοί περισσότεροι» σύμφωνα με τους ίδιους τους απεργούς. Στόχος τους, μεταξύ άλλων, ήταν να αποτρέψουν και τις μετακινήσεις με άλλα μαζικά μέσα μεταφοράς. Γιαυτό εκατοντάδες οδηγοί περπάτησαν μέχρι μια στάση λεωφορείου, όπου προσπάθησαν να μπλοκάρουν την κυκλοφορία και να σταματήσουν συναδέλφους τους που δέχονταν επιβάτες. Αλλοι συγκεντρώθηκαν το πρωί της Τρίτης έξω από αστυνομικό τμήμα και απαιτούσαν την απελευθέρωση συναδέλφων τους απεργών που είχαν προσαχθεί τη Δευτέρα.
Οι οδηγοί ταξί της Χανγκτζού υποστηρίζουν ότι κερδίζουν μεν περίπου 55 ευρώ την ημέρα, αλλά το 80% πηγαίνει στα καύσιμα και στο τέλος χρήσης του οχήματος. Μια εικοσάλεπτη κούρσα σε μια τυπική πόλη της Κίνας κοστίζει κάτι λιγότερο από τρία ευρώ, αρκετά ακριβή δηλαδή για τους χαμηλόμισθους σε μία χώρα, όπου οι αντιθέσεις μεταξύ πλούσιων και φτωχών είναι εντονότατες.
Οι οδηγοί χλεύασαν την υπόσχεση του Γραφείου Μεταφορών της πόλης ότι θα αυξηθούν τα κόμιστρα από τα τέλη Οκτωβρίου και ότι θα δοθεί προσωρινή επιδότηση καυσίμων ύψους 10 λεπτών του ευρώ ανά κούρσα.
«Μας είχαν πει και το Μάρτιο ότι θα αυξήσουν τα κόμιστρα και δεν έχουν κάνει τίποτα. Και τώρα λένε ότι θα το κάνουν τον Οκτώβριο. Γιατί πρέπει να τους πιστέψουμε;» δήλωσε ένας από τους απεργούς.
Αυτές τις μέρες στην Κίνα απεργούν και οι οδηγοί φορτηγών σε λιμένα εμπορευματοκιβωτίων στη Σανγκάη, καταγγέλλοντας κατακόρυφη αύξηση των εξόδων τους.
http://www.trelokouneli.gr/2011/08/blog-post_8286.html