Τρίτη 17 Ιανουαρίου 2012

Η διαφήμιση που έκανε 1.397.719 χρήστες να δακρύσουν

 Η διαφήμιση που έκανε 1.397.719 χρήστες να δακρύσουν
Πάνω από 1.000.000 χρήστες του διαδικτύου είδαν το βίντεο που δημιουργήθηκε για μία ασφαλιστική εταιρεία, την Thai Insurance.
Κανείς δεν μπορεί να εγγυηθεί εάν κανείς το θυμάται για τη διαφήμιση αυτή καθεαυτή κι όχι για τη συγκινητική ιστορία που διαδραματίζεται ανάμεσα σε έναν πατέρα και την κόρη του.
Καμιά φορά δεν χρειάζεται να πεις με λέξεις πως αγαπάς κάποιον.
 

http://troktiko.eu/