Κυριακή 11 Μαρτίου 2012

«Η μεγαλύτερη εμπορική επιτυχία ενός καλλιτέχνη είναι ο... θάνατός του»

Μπορεί να υπάρχουν οι μεγάλες συναυλίες, ή το γνωστό Super Bowl στην Αμερική, που καθιερώνει τους τραγουδιστές, στέλνοντας συχνά τις πωλήσεις δίσκων τους στα ύψη, αλλά δεν υπάρχει ανάλογο γεγονός που θα σφραγίσει την εμπορική επιτυχία ενός καλλιτέχνη όπως ο θάνατός του.

Αυτό αναφέρει ο συντάκτης του περιοδικού Forbes, σε μια ολίγον μακάβρια ανάλυσή του, για την περίπτωση της Whitney Houston , Zack Greenberg.

Τραγούδια της Whitney Houston ή του Μichael Jackson μετά το θάνατό τους νοηματοδοτήθηκαν διαφορετικά και... πούλησαν περισσότερο, σημειώνει. «Όταν άκουσα τα νέα για το χαμό της Houston , συμπληρώνει, ήμουν με φίλους και ακούσαμε 8 φορές σε επανάληψη το I wanna dance With Somebody... Προσπαθείς να βρεις τη σύνδεση του τραγουδιού με το δικό σου παρελθόν».

Πάντως, σχολιάζει ο ίδιος, οι πωλήσεις των κομματιών της Whitney δεν θα αγγίξουν καν τις πωλήσεις που έκανε ο Michael Jackson όταν πέθανε... Ο λόγος; Η ίδια δεν ήταν συνθέτης των τραγουδιών της, και έτσι τα οικονομικά της οικογένειας που άφησε πίσω της θα βελτιωθούν μόνο με ένα μέρος των κερδών για την ερμηνεία της. Από την άλλη, ο Michael Jackson «πούλησε» 8 εκατ. δίσκους στις ΗΠΑ μέσα σε 6 μήνες μετά το θάνατό του, με τεράστια κέρδη.

http://www.on-news.gr/