Του Θαν.
Μπότα
Μέλους της
Κ.Ε. της Δημοκρατικής Συμμαχίας
Με ζεστό χρήμα στα
κομματικά τους ταμεία, από την τροπολογία που ψήφισαν από κοινού, πριν… αρχίσουν
πάλι να διαφωνούν, ΠΑΣΟΚ και ΝΔ άρχισαν την προεκλογική εκστρατεία τους με έναν
τρόπο που δείχνει ότι, εκτός από πολιτικές προτάσεις, ξέμειναν και από ιδέες
και από φαντασία και από πρωτοτυπία.
Η σύλληψη του πρώην
υπουργού Άκη Τσοχατζόπουλου την ημέρα της προκήρυξης των εκλογών, επιχειρεί να
πείσει ότι σε ένα πολιτικό σύστημα που καταρρέει και που λίγες μέρες πριν
αθώωσε τη Siemens, τουλάχιστο η Δικαιοσύνη λειτουργεί, ενώ μετά απ’ όσα είδαν
το φως της δημοσιότητας για την υπόθεση των υποβρυχίων, ο κόσμος είχε ήδη
ευχηθεί «καλοφάγωτα».
Το αίτημα για άρση
της βουλευτικής ασυλίας της πρόεδρου της Δημοκρατικής Συμμαχίας Ντόρας Μπακογιάννη, που πληροφορούμαστε από
δημοσιογράφους ότι διαβιβάστηκε στη Βουλή μια μόλις μέρα μετά… τη διάλυσή της, δείχνει
και στον πλέον δύσπιστο, όταν δε διδάσκεσαι από το κλίμα των ημερών για το τι
έχει συμβεί για 30 αργύρια, τι μπορεί να σου συμβεί όταν ενοχλείς πολύ για 30
εκατομμύρια…
Κύριοι των πάλαι
ποτέ μεγάλων κομμάτων, ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματά σας είναι ότι με τα
επικοινωνιακά σας τρυκ, τα κόλπα και τα τερτίπια σας, έχετε καταντήσει μονότονοι
και κουραστικοί για τους πολίτες, οι οποίοι είναι πλέον πολύ πιο υποψιασμένοι
απ’ όσο νομίζετε.
Κι επειδή είστε πια
πολύ προβλέψιμοι, εσείς με τους συμβούλους σας και τους επικοινωνιολόγους σας,
και πριν τα ποσοστά των κομμάτων σας καταγράψουν νέα ιστορικά χαμηλά, ακούστε
μια διαφορετική πρόταση: Επειδή την εβδομάδα μετά το Πάσχα, που ετοιμάζεστε να
«μπείτε δυνατά» στην προεκλογική μάχη, έχει στην τηλεόραση τα παιχνίδια για το Champion’s League και το «Μπαρτσελόνα – Ρεάλ», μη θεωρήσετε
ότι η υψηλή τηλεθέαση είναι ευκαιρία για πολιτική διαφήμιση.
Από αυτούς που
απέμειναν να σας βλέπουν χωρίς απαραίτητα να σας πιστεύουν, τέτοια ώρα οι
συνταξιούχοι κοιμούνται και οι νοικοκυρές βαριούνται.
Και το κυριότερο,
επειδή πολλοί φίλαθλοι «έχουν στόμα», έτσι και το παιχνίδι αρχίσει να στραβώνει
για την ομάδα τους και «κλωτσάει και κανένα στοίχημα», μπορεί να ξεσπάσουν πάνω
σας και το… «στόλισμα» που θα φάτε, θα κάνει τα συνθήματα στις διαδηλώσεις για
τις οριζόντιες περικοπές, να μοιάζουν με παιδικά τραγουδάκια.
Στο κάτω κάτω ο κόσμος,
αντί για πολιτικά μηνύματα, προτιμάει να βλέπει τη διαφήμιση με τον Κίτσο και την
Τασούλα…