Κυριακή 27 Μαΐου 2012

Ανέκδοτο : 7μήνες Χωρίς Σεξ

Ένα αντρόγυνο έρχεται στον γιατρό και λέει ο άντρας ότι η γυναίκα του δεν 
θέλει 
να κάνει σεξ μαζί του τους τελευταίους 7 μήνες. Ο γιατρός παίρνει την 
γυναίκα 
στα ενδότερα για να μιλήσουν ιδιαιτέρως. Την ρωτάει ο γιατρός περί τούτου: 
 
- Γιατί μαντάμ δεν του καθόσαστε του άντρα σας; σε άψογη φαναριώτικη 
προφορά και αξάν. 
 
Και διηγείται η καημένη την δακρύβρεκτη ιστορία της: 
 
- Τους τελευταίους 7 μήνες παίρνω ταξί για να πάω στην δουλειά μου, 
αλλά δεν έχω λεφτά, και με ρωτάει ο ταρίφας: 
 
- Λοιπόν θα πληρώσετε σήμερις, ή …; Έτσι μου κάνει ένα «ή». 
 
Όταν πηγαίνω στην δουλειά είμαι πλέον αργοπορημένη και με ρωτάει ο 
προϊστάμενος: 
 
- Λοιπόν θα σας γράψω την αργοπορία, ή …; 
 
- Έτσι μου κάνει ένα «ή». 
Για να γυρίσω σπίτι παίρνω ταξί και με ρωτάει πάλι ο ταρίφας: 
 
 
- Λοιπόν θα πληρώσετε αυτή την φορά, ή …; 
- Έτσι μου κάνει ένα «ή». Βλέπετε γιατρέ μου, όταν γυρίσω σπίτι, είμαι πολύ 
κουρασμένη και δεν θέλω άλλο. 
Και την ρωτάει ο γιατρός: 
- Λοιπόν, θα το πούμε στον άντρα σας, ή … ;