Πέμπτη 7 Μαρτίου 2013

Ανέκδοτο:O Toτός και ο θείος του απο την αμερική !!!

Ο Τοτός μόλις γύρισε σπίτι του είδε τον θείο του απο την Αμερική και έκαναν τον εξής διάλογο:

- "Θείε, τι δουλειά κάνεις στην Αμερική;"
- "Εγώ Τοτό , σπούδασα φιλοσοφία!"

- "Ααα! Και τι είναι φιλοσοφία;"

- "Φιλοσοφία αγόρι μου, είναι μια σειρά σκέψεων που στο τέλος οδηγούν σε μια αλήθεια!"

- "Μπορείς να μου δώσεις ένα παράδειγμα;"

- "Βεβαίως αγόρι μου. Λοιπόν, έχεις ενυδρείο;"

- "Έχω."

- "Αρα αγαπ


άς την θάλασσα."

- "Ναι, την αγαπάω."

- "Αρα αγαπάς τα ψάρια."

- "Ναι τα αγαπάω."

- "Αρα αγαπάς τους ανθρώπους που κολυμπούν στην θάλασσα."

- "Ναι τους αγαπάω."

- "Αρα αγαπάς και τις γυναίκες που κολυμπούν στην θάλασσα."

- "Ναι τις αγαπάω."

- "Αρα δεν είσαι πούστης."

- "Ααα! Βγήκε μια αλήθεια θείε!! Τώρα κατάλαβα!"

Ο Τοτός συνάντησε σε λίγο τον Μπόμπο, και αφού του εξήγησε για τον θείο του στο τέλος του είπε:

- "Μπόμπο, ξέρεις τι είναι φιλοσοφία;;"

- "Όχι."

- "Ου, ρε άσχετε."

- "Γιατί εσύ ξέρεις Τοτό;"

- "Ναι και θα σου εξηγήσω. Λοιπόν, έχεις ενυδρείο;"

- "Όχι."

- "Ε, τότε είσαι πούστης!!!!