Τετάρτη 6 Μαρτίου 2013

ΑΝΕΚΔΟΤΟ: Έλληνας VS Άγγλος!!!

Διαφορές συμπεριφοράς ενός Έλληνα και ενός Άγγλου εν ώρα εργασίας:

- Άγγλος
Σοβαρά ; Απίστευτο ! Εντυπωσιακό!
-Έλληνας!
Πω, πω κουφάθηκα ρε πούστη μου! Τι είπες τώρα...

- Άγγλος
Δε με απασχολεί ιδιαίτερα το συγκεκριμένο ζήτημα
-Έλληνας!
Στ' αρχίδια μου!!

-Άγγλος
Μου αρέσουν οι προκλήσεις
-Έλληνας!
Γαμω την τύχη μου μέσα! Όχι ρε πούστη μου..Κι άλλη στραβή!

- Άγγλος
Δεν έχω σχέση με το συγκεκριμένο εγχείρημα
-Έλληνας!
Τι σχέση έχω εγώ με αυτή την παπαριά

-Άγγλος
Θα είναι δύσκολο να συντονίσουμε τις ενέργειές μας
-Έλληνας!
Να πάει να γαμηθεί και να το κάνει μόνος του !

- Άγγλος
Ναι , οπωσδήποτε σήμερα θα μπορέσω να δουλέψω
μερικές ώρες παραπάνω
-Έλληνας!
Ωραία! Και κερατάς και δαρμένος !Την τύχη μου μέσα...!

-Άγγλος
Δε γνωρίζει ο συνάδελφος το συγκεκριμένο πρόβλημα
-Έλληνας!
Είναι εντελώς μαλάκας!

- Άγγλος
Με συγχωρείτε
-Έλληνας!
Εεεεεεε ! Εσύ !

- Άγγλος
Με συγχωρείτε, Κύριε !
-Έλληνας!
Εεεεεε ! Εσύ ! Ναι , ΕΣΥ ρε μαλάκα!

- Άγγλος
Ο προϊστάμενος δεν έμεινε ιδιαίτερα ευχαριστημένος με
το αποτέλεσμα
-Έλληνας!
Είστε όλοι άχρηστοι !

- Άγγλος
Λυπάμαι αλλά δε μπορώ να σε εξυπηρετήσω
-Έλληνας!
Δε γαμιέσαι λέω εγώ!

- Άγγλος
Επιτέλους αναγνωρίστηκαν οι προσπάθειές της
-Έλληνας!
Τι; Πήρε προαγωγή; Αναρωτιέμαι πόσους από το
διοικητικό συμβούλιο έχει πάει!!

-Άγγλος
Μήπως θυμάσαι που τοποθέτησες τα έγγραφα που σου
έδωσα ;
-Έλληνας!
Τι τα έκανες τα κωλόχαρτα;

-Άγγλος
Νομίζω πως η πρότασή σου είναι ανεφάρμοστη
-Έλληνας!
Καλά, σκατά έχεις στο μυαλό σου;

- Άγγλος
Το νέο αίτημα μου για αύξηση απορρίφθηκε
-Έλληνας!
Πάλι τα αρχίδια μου πήρα!

-Άγγλος
Δεν υπάρχουν περιθώρια για προαγωγή,λυπάμαι
-Έλληνας!
Θα ψοφήσεις και θα είσαι ακόμα κλητήρας !

-Άγγλος
Το φωτοτυπικό έχει τεθεί εκτός λειτουργίας
-Έλληνας!
Πάλι χάλασε η μπαχατέλα!

-Άγγλος
Οι συνθήκες εργασίας δεν είναι οι ιδανικότερες
-Έλληνας!
Μπουρδέλο έχουμε καταντήσει!

- Άγγλος
Ο ανελκυστήρας δε λειτουργεί
-Έλληνας!
Από τα σκαλιά και άμα σ' αρέσει !