Τρίτη 7 Μαΐου 2013

ΑΝΕΚΔΟΤΑ : Οδηγοί : Μια το ένα, μια το άλλο

Οδηγός αυτοκινήτου τρέχει με 200.
Περνάει μπροστά από περιπολικό, το οποίο αρχίζει να τον καταδιώκει.
Κάποια στιγμή, ο οδηγός κάνει στην άκρη και σταματάει.

Αστυνομικός: Πας καλά άνθρωπέ μου ? Θέλεις να σκοτώσεις κόσμο ?

Οδηγός: Εχμ... έτρεχα ε ?

Αστυνομικός: Μόνο έτρεχες ? Άδεια, δίπλωμα..

Οδηγός: Ξέρετε... δεν έχω.

Αστυνομικός: ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ? Και τρέχεις έτσι ? Δεν πάμε καλά.. Βγες από το αυτοκίνητο.

Οδηγός: Αν θέλετε να με ψάξετε, θα έλεγα να μην το κάνετε.

Αστυνομικός: Α, ναι ? Γιατί ?

Οδηγός: Ε να.. έχω και το σταφ επάνω μου.

Αστυνομικός: Σταφ? Ναρκωτικά ? Έχεις και ναρκωτικά ?!?!

Οδηγός: Ε γιατί νομίζατε πως έτρεχα ? Έχω να κάνω παράδοση..
Άσε που με καθυστέρησε και ο έμπορας και έχω αργήσει.

Αστυνομικός: Μα εσύ δεν παίζεσαι με τίποτα. Βγες έξω, θα ψάξω και το αυτοκίνητο.

Οδηγός: Πάντως εγω στη θέση σας δε θα κοιτούσα κάτω από το κάθισμα.

Αστυνομικός: Γιατί ?

Οδηγός: Εεε.. είναι το όπλο μου εκεί.

Αστυνομικός: ΟΠΛΟΦΟΡΕΙΣ ΚΙΟΛΑΣ ?!?!?

Οδηγός: Ε τι έτσι θα πάω στο νταραβέρι ?
Δε λες καλά που το είχα μαζί μου, έτοιμος ήταν ο άλλος να μου την ανάψει, ευτυχώς πρόλαβα να τραβήξω πρώτος.. Τώρα έχω να ξεφορτωθώ και το πτώμα.

Αστυνομικός: Πτώμα ? Ποιο πτώμα ?

Οδηγός: Αυτό του έμπορα στο πορτ μπαγκαζ.

Αστυνομικός: ΕΧΕΙΣ ΕΝΑ ΠΤΩΜΑ ΣΤΟ ΠΟΡΤ-ΜΠΑΓΚΑΖ ???

Τρελαίνεται ο αστυνομικός, καλεί αμέσως ενισχύσεις, φτάνουν αντιτρομοκρατικές, εγκληματολογικό, περιπολικά, ελικόπτερο, ακροβολίζονται κομμάντος γύρω από το αυτοκίνητο. Έρχεται κι ο διοικητής.

Διοικητής: Τα χαρτιά σου.

Ανοίγει ο οδηγός το ντουλαπάκι, βγάζει τα χαρτιά και του τα δίνει.

Διοικητής: Αφού είχες χαρτιά γιατί είπες στο όργανο πως δεν έχεις ?

Οδηγός (έκπληκτος): Εγώ ?

Διοικητής: Τέλος πάντων, βγες σε παρακαλώ από το αυτοκίνητο.

Βγαίνει ο οδηγός, πέφτουν επάνω του τέσσερις, τον ψάχνουν.. τίποτα.

Διοικητής: Που είναι τα ναρκωτικά ?

Οδηγός: Ποια ναρκωτικά κύριε διοικητά ?

Διοικητής: Εδώ το όργανο μας είπε ότι έχεις ναρκωτικά επάνω σου.

Οδηγός: Εγώ ?

Διοικητής: Ψάξτε το αυτοκίνητο.

Πλακώνουν άλλοι δέκα με σκυλιά κλπ κλπ, ψάχνουν παντού... τίποτα.

Διοικητής: Μα καλά, τα όπλα που είναι ?

Οδηγός: Ποια όπλα κύριε διοικητα ?

Διοικητής: Το όργανο μας είπε ότι έχεις όπλο στο αυτοκίνητο.

Οδηγός: ΕΓΩ ?

Διοικητής: Ουφφφ... Μα τι γίνεται εδώ ? Τέλος πάντων, άνοιξε το πορτ-μπαγκαζ.

Το ανοίγει ο οδηγός... τίποτα μέσα.

Διοικητής: Το πτώμα που είναι ?

Οδηγός: Ποιο πτώμα κύριε διοικητά ?

Διοικητής: Μα το όργανο μας είπε...

Οδηγός (έξαλλος): Ε μα σας είπε το ένα, σας είπε το άλλο, σε λίγο θα σας πει ότι πηγαινα και με 200 !!!