ΕΘΝΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ΤΟΜΕΑΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ & ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ - ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ
http://logotherapy-lab.jimdo.com
ΤΕΤΡΑΗΜΕΡΟ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ
«ΑΝΑΖΗΤΩΝΤΑΣ ΤΙΣ ΔΥΝΑΜΙΚΕΣ ΤΟΥ ΣΥΓΧΡΟΝΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ (ΙΙ) »
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ
ΠΕΜΠΤΗ 25/7/2013
11.00-12.00 ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΥΝΕΔΡΩΝ
1
η
ΣΥΝΕΔΡΙΑ
1 12.00-12.30 Μια πρώτη επαφή με τη στοχοθεσία τουΣυνεδρίου
2 12.30-13.10 Άγχη & φοβίες παιδιών σχολικής ηλικίας
3 13.10-13.30 Παιδαγωγικές πρακτικές και υποστηρικτικό τεχνολογικό υλικό για τη διδασκαλία
παιδιών με προβλήματα όρασης
4 13.30-14.00 Ανάμεσα στους τοίχους του Σχολείου
5 14.00-14.20 Ηλεκτρονικός εκφοβισμός σε παιδιά σχολικής ηλικίας
6 14.20-14.40 Λαξεύοντας τον λόγο
7 14.40-15.00 Παιδαγωγική: η επιστήμη που ανατρέπειτο αδύνατο
15.00-18.00 ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΧΡΟΝΟΣ
18.00-18.30 ΚΑΦΕ
2
η
ΣΥΝΕΔΡΙΑ
8 18.30-19.00 Διαφοροποιημένη Διδασκαλία. Ουτοπία ή Πραγματικότητα;
9 19.00-19.20 Έτοιμη ή παραγόμενη γνώση; Μια εφαρμογή του Μείζονος προγράμματος
10 19.20-19.50 Ζω με Αναπηρία: "Βλέπω", "Ακούω", Φαντάζομαι και Δημιουργώ πέρα από το πεπε-ρασμένο των αισθήσεων - Το παράδειγμα του Στίβεν Χόκινγκ!
11 19.50-20.10 Μελέτη εργασιακού στρες & επίπεδα επαγγελματικής εξουθένωσης που βιώνουν οι
Έλληνες εκπαιδευτικοί
12 20.10-21.00 Εργαστήριο διάγνωσης ικανοτήτων με δημιουργία ομάδων
21.00- …. ΔΕΙΠΝΟ(για όσους διαμένουν στο ξενοδοχείο)
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 26/7/2013
08.30-10.00 ΠΡΩΙΝΟ(για όσους διαμένουν στο ξενοδοχείο)
3
η
ΣΥΝΕΔΡΙΑ
13 11.00-11.20 Προοπτικές και δυναμική του δασκάλου στη σύγχρονη εποχή
14 11.20-11.40 Διαφοροποιημένη Διδασκαλία σε μαθητές με Εγκεφαλική Παράλυση
15 11.40-12.00 Παιδαγωγική αξιοποίηση ψηφιακών κόμικς και δημιουργικής γραφής στην προσέγ-γιση του φαινόμενου της σχολικής βίας
16 12.00-12.25 Η κινούμενη εικόνα στη μαθησιακή διαδικασία
17 12.25-13.00 Ειδικό & προσβάσιμο εκπαιδευτικό λογισμικό για σχολικές μονάδες ειδικής αγωγής
& για σχολεία με τμήματα ένταξης
13.00-13.30 ΚΑΦΕ
4
η
ΣΥΝΕΔΡΙΑ
18 13.30-14.30 Εργαστήριο Εκμάθησης του κώδικα Brailleμέσα από θεατρικό παιχνίδι
14.30-17.30 ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΧΡΟΝΟΣ
5
η
ΣΥΝΕΔΡΙΑ
17.30-18.30 ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΙ ΕΠΙΣΗΜΩΝ
19 18.30-19.10 Αυτός ο κόσμος ο μικρός ο μέγας
20 19.10-19.40 Σχολική βία και πολυπολιτισμικότητα: η αναγκαιότητα της διαπολιτισμικής παρέμ-βασης
21 19.40-20.20 Παραλληλισμοί
22 20.20-20.45 Πολιτική του Χαρισματικού Εκπαιδευτικούστα πλαίσια της Πολυπολιτισμικής Κοινω-νίας του Σύγχρονου Σχολείου. Περιοχή Διεξαγωγής Έρευνας: Η πόλη του Ηρακλείου-Κρήτη
23 20.45-21.00 Η πρόκληση στη μαθησιακή διαδικασία
21.30- ….. ΔΕΙΠΝΟ(για όσους διαμένουν στο ξενοδοχείο)
22.30-…... ΒΡΑΔΙΑ JAZZ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ
ΣΑΒΒΑΤΟ 27/7/2013
08.30-10.00 ΠΡΩΙΝΟ(για όσους διαμένουν στο ξενοδοχείο)
10.00-14.00 ΕΚΔΡΟΜΗ
14.00-17.30 ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΧΡΟΝΟΣ
6
η
ΣΥΝΕΔΡΙΑ (ΑΙΘΟΥΣΑ 1)
24 17.30-17.50 Η ζωγραφική ως κώδικας επικοινωνίας
25 17.50-18.20 Συνεκπαίδευση παιδιών με και χωρίς αναπηρία: Από τη θεωρία στην πράξη
26 18.20-18.50 Ο ρόλος των κινήτρων στην ανάγνωση
27 18.50-19.15 Σχολικός εκφοβισμός
28 19.15-19.40 Το σύνδρομο του μικρού σοφού. Asperger
19.40-20.00 ΚΑΦΕ
7
η
ΣΥΝΕΔΡΙΑ (ΑΙΘΟΥΣΑ 2)
29 17.30-17.50 Η τέχνη ως εργαλείο στα χέρια του σύγχρονου εκπαιδευτικού
30 17.50-18.10 Σύγχρονες τεχνολογίες στην Ειδική Εκπαίδευση
31 18.10-18.30 Σχολική και επαγγελματική εκπαίδευση ΑμεΑ, νομοθετικό πλαίσιο, υπηρεσίες, συμ-βουλευτική σε γονείς ΑμεΑ
32 18.30-18.50 Η σχέση ανάμεσα στη συναισθηματική νοημοσύνη, στην έννοια του εαυτού και στη
δειλία σε παιδιά δημοτικού
33 18.50-19.10 Οριοθετώντας το πλαίσιο της συνεργασίαςκαι της αποτελεσματικής επικοινωνίας
των εκπαιδευτικών με τους γονείς. Προϋποθέσεις, περιορισμοί, δυσχέρειες και προ-τάσεις
19.40-20.00 ΚΑΦΕ
8
η
ΣΥΝΕΔΡΙΑ (ΑΙΘΟΥΣΑ 1)
34 20.00-21.00 ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ ΑΥΤΙΣΤΙΚΟΥ ΦΑΣΜΑΤΟΣ – Ανάλυση Ταινίας.
21.30- ….. ΔΕΙΠΝΟ – ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΒΡΑΔΙΑ* ΔΙΠΛΑ ΣΤΗΝ ΠΙΣΙΝΑ (για όσους διαμένουν στο ξενο-δοχείο)
* Όσοι από τους συνέδρους δε διαμένουν στο ξενοδοχείοκαι επιθυμούν να συμμε-τέχουν στην ελληνική βραδιά, μπορούν να δηλώσουν συμμετοχή στη γραμματεία του
συνεδρίου το απόγευμα της Παρασκευής
ΚΥΡΙΑΚΗ 28/7/2013
08.45-10.15 ΠΡΩΙΝΟ(για όσους διαμένουν στο ξενοδοχείο)
9
η
ΣΥΝΕΔΡΙΑ (ΑΙΘΟΥΣΑ 1)
35 10.50-11.20 Η γνώμη γηγενών πολιτών στον τομέα της Εκπαίδευσης των Ρομά. Πεδίο Διεξαγωγής
Έρευνας: Η πόλη του Ρεθύμνου-Κρήτη
36 11.20-11.40 Ο ρόλος, η χρησιμότητα και το πλαίσιο υλοποίησης των εμψυχωτικών παρεμβάσεων
του προγράμματος «Εκπαίδευση των Παιδιών Ρομά» στηνΠ.Ε. Εύβοιας
37 11.40-12.00 Το σύγχρονο σχολείο τους «χωράει» όλους. Παρουσίαση και αποτίμηση των δράσε-ων και παρεμβάσεων του Προγράμματος «Εκπαίδευση τωνΠαιδιών Ρομά» στην Πε-ριφερειακή Ενότητα Ευβοίας της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας
38 12.00-12.20 Αναζητώντας προοπτικές βελτίωσης της σχολικής ηγεσίας
39 12.20-12.40 Εκπαιδευτική ηγεσία και διαφοροποιημένηδιδασκαλία. Πώς συμβάλλει η εκπαιδευ-τική ηγεσία στην ανάπτυξη πρακτικών διαφοροποιημένης διδασκαλίας μέσα στη
σχολική μονάδα
40 12.40-13.00 Εναλλακτικές διδακτικές σε μαθήματα Β΄ δημοτικού
13.00-13.30 ΚΑΦΕ
10
η
ΣΥΝΕΔΡΙΑ (ΑΙΘΟΥΣΑ 2)
41 10.50-11.10 Διαφορετικότητα και διαφορετικοί καιροί
42 11.10-11.30 Τιθασεύοντας τα αρνητική συναισθήματα (Η δύναμη και η δυναμική της ομάδας)
43 11.30-11.55 Η μουσική ως θεραπεία στο πλαίσιο της ειδικής αγωγής
44 11.55-12.15 Πρακτικές εφαρμογές διαφοροποιημένης διδασκαλίας – Η τέχνη ως εργαλείο διδα-σκαλίας. Μια μελέτη περίπτωσης
45 12.15-12.40 Διαχείριση κρίσης στο σχολικό περιβάλλον: κατανόηση της δυναμικής διεργασίας
του πένθους
46 12.40-13.00 Κοινωνική ένταξη παιδιών με οπτική αναπηρία: από τη θεωρία στην πράξη
13.00-13.30 ΚΑΦΕ
11
η
ΣΥΝΕΔΡΙΑ (ΑΙΘΟΥΣΑ 1)
47 13.30-13.50 Ενδοσχολική βία, μύθοι κ πραγματικότητα. Επίδραση της καμπάνιας ευαισθητοποίη-σης – Μια Μελέτη Περίπτωσης
48 13.50-14.10 Συμπεριληπτική εκπαίδευση
49 14.10-14.30 Προωρότητα και σχολική επίδοση
12
η
ΣΥΝΕΔΡΙΑ (ΑΙΘΟΥΣΑ 2)
50 13.30-13.50 Γραφοκινητικές δυσκολίες σε παιδιά του Δημοτικού. Επιστημολογική προσέγγιση και
προγράμματα παρέμβασης
51 13.50-14.10 Γνωστική νευρολογία και πολλαπλή νοημοσύνη
52 14.10-14.30 Πρακτικές συμπερίληψης σε παιδιά με σύνδρομο Asperger
13
η
ΣΥΝΕΔΡΙΑ (ΑΙΘΟΥΣΑ 1)
53 14.30-15.15 Διδακτικές παρεμβάσεις για άτομα με προβλήματα όρασης
54 15.15-15.25 Η μέθοδος το χέρι κάτω από το χέρι
55 15.25-15.45 Αποτελέσματα του Συνεδρίου
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ΤΟΜΕΑΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ & ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ - ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ
http://logotherapy-lab.jimdo.com
ΤΕΤΡΑΗΜΕΡΟ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ
«ΑΝΑΖΗΤΩΝΤΑΣ ΤΙΣ ΔΥΝΑΜΙΚΕΣ ΤΟΥ ΣΥΓΧΡΟΝΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ (ΙΙ) »
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ
ΠΕΜΠΤΗ 25/7/2013
11.00-12.00 ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΥΝΕΔΡΩΝ
1
η
ΣΥΝΕΔΡΙΑ
1 12.00-12.30 Μια πρώτη επαφή με τη στοχοθεσία τουΣυνεδρίου
2 12.30-13.10 Άγχη & φοβίες παιδιών σχολικής ηλικίας
3 13.10-13.30 Παιδαγωγικές πρακτικές και υποστηρικτικό τεχνολογικό υλικό για τη διδασκαλία
παιδιών με προβλήματα όρασης
4 13.30-14.00 Ανάμεσα στους τοίχους του Σχολείου
5 14.00-14.20 Ηλεκτρονικός εκφοβισμός σε παιδιά σχολικής ηλικίας
6 14.20-14.40 Λαξεύοντας τον λόγο
7 14.40-15.00 Παιδαγωγική: η επιστήμη που ανατρέπειτο αδύνατο
15.00-18.00 ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΧΡΟΝΟΣ
18.00-18.30 ΚΑΦΕ
2
η
ΣΥΝΕΔΡΙΑ
8 18.30-19.00 Διαφοροποιημένη Διδασκαλία. Ουτοπία ή Πραγματικότητα;
9 19.00-19.20 Έτοιμη ή παραγόμενη γνώση; Μια εφαρμογή του Μείζονος προγράμματος
10 19.20-19.50 Ζω με Αναπηρία: "Βλέπω", "Ακούω", Φαντάζομαι και Δημιουργώ πέρα από το πεπε-ρασμένο των αισθήσεων - Το παράδειγμα του Στίβεν Χόκινγκ!
11 19.50-20.10 Μελέτη εργασιακού στρες & επίπεδα επαγγελματικής εξουθένωσης που βιώνουν οι
Έλληνες εκπαιδευτικοί
12 20.10-21.00 Εργαστήριο διάγνωσης ικανοτήτων με δημιουργία ομάδων
21.00- …. ΔΕΙΠΝΟ(για όσους διαμένουν στο ξενοδοχείο)
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 26/7/2013
08.30-10.00 ΠΡΩΙΝΟ(για όσους διαμένουν στο ξενοδοχείο)
3
η
ΣΥΝΕΔΡΙΑ
13 11.00-11.20 Προοπτικές και δυναμική του δασκάλου στη σύγχρονη εποχή
14 11.20-11.40 Διαφοροποιημένη Διδασκαλία σε μαθητές με Εγκεφαλική Παράλυση
15 11.40-12.00 Παιδαγωγική αξιοποίηση ψηφιακών κόμικς και δημιουργικής γραφής στην προσέγ-γιση του φαινόμενου της σχολικής βίας
16 12.00-12.25 Η κινούμενη εικόνα στη μαθησιακή διαδικασία
17 12.25-13.00 Ειδικό & προσβάσιμο εκπαιδευτικό λογισμικό για σχολικές μονάδες ειδικής αγωγής
& για σχολεία με τμήματα ένταξης
13.00-13.30 ΚΑΦΕ
4
η
ΣΥΝΕΔΡΙΑ
18 13.30-14.30 Εργαστήριο Εκμάθησης του κώδικα Brailleμέσα από θεατρικό παιχνίδι
14.30-17.30 ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΧΡΟΝΟΣ
5
η
ΣΥΝΕΔΡΙΑ
17.30-18.30 ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΙ ΕΠΙΣΗΜΩΝ
19 18.30-19.10 Αυτός ο κόσμος ο μικρός ο μέγας
20 19.10-19.40 Σχολική βία και πολυπολιτισμικότητα: η αναγκαιότητα της διαπολιτισμικής παρέμ-βασης
21 19.40-20.20 Παραλληλισμοί
22 20.20-20.45 Πολιτική του Χαρισματικού Εκπαιδευτικούστα πλαίσια της Πολυπολιτισμικής Κοινω-νίας του Σύγχρονου Σχολείου. Περιοχή Διεξαγωγής Έρευνας: Η πόλη του Ηρακλείου-Κρήτη
23 20.45-21.00 Η πρόκληση στη μαθησιακή διαδικασία
21.30- ….. ΔΕΙΠΝΟ(για όσους διαμένουν στο ξενοδοχείο)
22.30-…... ΒΡΑΔΙΑ JAZZ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ
ΣΑΒΒΑΤΟ 27/7/2013
08.30-10.00 ΠΡΩΙΝΟ(για όσους διαμένουν στο ξενοδοχείο)
10.00-14.00 ΕΚΔΡΟΜΗ
14.00-17.30 ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΧΡΟΝΟΣ
6
η
ΣΥΝΕΔΡΙΑ (ΑΙΘΟΥΣΑ 1)
24 17.30-17.50 Η ζωγραφική ως κώδικας επικοινωνίας
25 17.50-18.20 Συνεκπαίδευση παιδιών με και χωρίς αναπηρία: Από τη θεωρία στην πράξη
26 18.20-18.50 Ο ρόλος των κινήτρων στην ανάγνωση
27 18.50-19.15 Σχολικός εκφοβισμός
28 19.15-19.40 Το σύνδρομο του μικρού σοφού. Asperger
19.40-20.00 ΚΑΦΕ
7
η
ΣΥΝΕΔΡΙΑ (ΑΙΘΟΥΣΑ 2)
29 17.30-17.50 Η τέχνη ως εργαλείο στα χέρια του σύγχρονου εκπαιδευτικού
30 17.50-18.10 Σύγχρονες τεχνολογίες στην Ειδική Εκπαίδευση
31 18.10-18.30 Σχολική και επαγγελματική εκπαίδευση ΑμεΑ, νομοθετικό πλαίσιο, υπηρεσίες, συμ-βουλευτική σε γονείς ΑμεΑ
32 18.30-18.50 Η σχέση ανάμεσα στη συναισθηματική νοημοσύνη, στην έννοια του εαυτού και στη
δειλία σε παιδιά δημοτικού
33 18.50-19.10 Οριοθετώντας το πλαίσιο της συνεργασίαςκαι της αποτελεσματικής επικοινωνίας
των εκπαιδευτικών με τους γονείς. Προϋποθέσεις, περιορισμοί, δυσχέρειες και προ-τάσεις
19.40-20.00 ΚΑΦΕ
8
η
ΣΥΝΕΔΡΙΑ (ΑΙΘΟΥΣΑ 1)
34 20.00-21.00 ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ ΑΥΤΙΣΤΙΚΟΥ ΦΑΣΜΑΤΟΣ – Ανάλυση Ταινίας.
21.30- ….. ΔΕΙΠΝΟ – ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΒΡΑΔΙΑ* ΔΙΠΛΑ ΣΤΗΝ ΠΙΣΙΝΑ (για όσους διαμένουν στο ξενο-δοχείο)
* Όσοι από τους συνέδρους δε διαμένουν στο ξενοδοχείοκαι επιθυμούν να συμμε-τέχουν στην ελληνική βραδιά, μπορούν να δηλώσουν συμμετοχή στη γραμματεία του
συνεδρίου το απόγευμα της Παρασκευής
ΚΥΡΙΑΚΗ 28/7/2013
08.45-10.15 ΠΡΩΙΝΟ(για όσους διαμένουν στο ξενοδοχείο)
9
η
ΣΥΝΕΔΡΙΑ (ΑΙΘΟΥΣΑ 1)
35 10.50-11.20 Η γνώμη γηγενών πολιτών στον τομέα της Εκπαίδευσης των Ρομά. Πεδίο Διεξαγωγής
Έρευνας: Η πόλη του Ρεθύμνου-Κρήτη
36 11.20-11.40 Ο ρόλος, η χρησιμότητα και το πλαίσιο υλοποίησης των εμψυχωτικών παρεμβάσεων
του προγράμματος «Εκπαίδευση των Παιδιών Ρομά» στηνΠ.Ε. Εύβοιας
37 11.40-12.00 Το σύγχρονο σχολείο τους «χωράει» όλους. Παρουσίαση και αποτίμηση των δράσε-ων και παρεμβάσεων του Προγράμματος «Εκπαίδευση τωνΠαιδιών Ρομά» στην Πε-ριφερειακή Ενότητα Ευβοίας της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας
38 12.00-12.20 Αναζητώντας προοπτικές βελτίωσης της σχολικής ηγεσίας
39 12.20-12.40 Εκπαιδευτική ηγεσία και διαφοροποιημένηδιδασκαλία. Πώς συμβάλλει η εκπαιδευ-τική ηγεσία στην ανάπτυξη πρακτικών διαφοροποιημένης διδασκαλίας μέσα στη
σχολική μονάδα
40 12.40-13.00 Εναλλακτικές διδακτικές σε μαθήματα Β΄ δημοτικού
13.00-13.30 ΚΑΦΕ
10
η
ΣΥΝΕΔΡΙΑ (ΑΙΘΟΥΣΑ 2)
41 10.50-11.10 Διαφορετικότητα και διαφορετικοί καιροί
42 11.10-11.30 Τιθασεύοντας τα αρνητική συναισθήματα (Η δύναμη και η δυναμική της ομάδας)
43 11.30-11.55 Η μουσική ως θεραπεία στο πλαίσιο της ειδικής αγωγής
44 11.55-12.15 Πρακτικές εφαρμογές διαφοροποιημένης διδασκαλίας – Η τέχνη ως εργαλείο διδα-σκαλίας. Μια μελέτη περίπτωσης
45 12.15-12.40 Διαχείριση κρίσης στο σχολικό περιβάλλον: κατανόηση της δυναμικής διεργασίας
του πένθους
46 12.40-13.00 Κοινωνική ένταξη παιδιών με οπτική αναπηρία: από τη θεωρία στην πράξη
13.00-13.30 ΚΑΦΕ
11
η
ΣΥΝΕΔΡΙΑ (ΑΙΘΟΥΣΑ 1)
47 13.30-13.50 Ενδοσχολική βία, μύθοι κ πραγματικότητα. Επίδραση της καμπάνιας ευαισθητοποίη-σης – Μια Μελέτη Περίπτωσης
48 13.50-14.10 Συμπεριληπτική εκπαίδευση
49 14.10-14.30 Προωρότητα και σχολική επίδοση
12
η
ΣΥΝΕΔΡΙΑ (ΑΙΘΟΥΣΑ 2)
50 13.30-13.50 Γραφοκινητικές δυσκολίες σε παιδιά του Δημοτικού. Επιστημολογική προσέγγιση και
προγράμματα παρέμβασης
51 13.50-14.10 Γνωστική νευρολογία και πολλαπλή νοημοσύνη
52 14.10-14.30 Πρακτικές συμπερίληψης σε παιδιά με σύνδρομο Asperger
13
η
ΣΥΝΕΔΡΙΑ (ΑΙΘΟΥΣΑ 1)
53 14.30-15.15 Διδακτικές παρεμβάσεις για άτομα με προβλήματα όρασης
54 15.15-15.25 Η μέθοδος το χέρι κάτω από το χέρι
55 15.25-15.45 Αποτελέσματα του Συνεδρίου