Πέμπτη 26 Μαρτίου 2015

ΑΝΕΚΔΟΤΑ : Τα μήλα των Εσπερίδων

'Ηταν μια φορά και ένα καιρό,σε ένα μακρινό χωριό ένα σχολείο. Στο μάθημα της μυθολογίας ρωτάει ο δάσκαλος ένα μαθητή:

"Πες μου παιδί μου ποιός έκλεψε τα μήλα των Εσπερίδων?"

Ο μαθητής:

"Δεν ξερω κύριε, αλήθεια σας λέω δεν τα έκλεψα εγώ, κάποιος άλλος θα το έκανε!" και βάζει τα κλάματα.

Απογοητευμένος ο δάσκαλος πηγαίνει στο διευθυντή, του λέει το συμβάν οπότε του απαντάει ο διευθυντής:

"Πραγματικά αγαπητέ μου είμαι σιγουρος ότι τα μήλα των Εσπερίδων δεν τα έκλεψε ο εν λόγω μαθητής. Είναι από καλή οικογένεια και μπορώ να σε βεβαιώσω γι αυτό."

Τάβλα ο δασκαλος, τι να κάνει κι αυτός, στέλνει γράμμα στο υπουργείο παιδείας και τους λέει το και το, όταν ρώτησα ποιός έκλεψε τα μήλα των εσπερίδων ο μαθητής μου απάντησε ότι δεν τα έκλεψε αυτός και ο Διευθυντής (!) μου το επιβεβαίωσε. Παρακαλώ καντε κάτι.

Την επομένη του έρχεται τηλεγράφημα από το υπουργείο

- Αγαπητέ κ. εκπαιδευτικέ Stop. Εσείς συνεχίστε να κάνετε το μαθημα σας και όσο για τα μήλα των Εσπερίδων αφήστε την Αστυνομία να βρεί ποιός τα έκλεψε.