Σάββατο 17 Σεπτεμβρίου 2016

ΑΝΕΚΔΟΤΑ :Σεξ κάνετε;

Ο Κώστας, ένας βοσκός, παντρεύτηκε τη Μαρία με την προϋπόθεση τα πρώτα τρία χρόνια του γάμου τους θα του χάριζε τρία παιδιά. Περνά ο πρώτος χρόνος τίποτα, το ίδιο και ο δεύτερος και ο τρίτος. 
Τότε ο Κώστας αποφασίζει να επισκεφτούν ένα γυναικολόγο. 
Ο Κώστας του λέει το πρόβλημά του και ο γυναικολόγος τον ρωτά:

- Σεξ, κάνετε;

- Μα γιατρέ μου εγώ είμαι βοσκός δεν καταλαβαίνω τέτοια πράγματα, απαντά.

- Έρωτα, κάνετε;, συνεχίζει ο γιατρός.

- Μα γιατρέ μου, εγώ είμαι βοσκός δεν καταλαβαίνω τέτοια πράγματα σας λέω.

Τότε ο γιατρός δίνει οδηγίες στη γυναίκα του βοσκού να γδυθεί, και κάνει σεξ μαζί της.

Μετά την πράξη ο γιατρός λέει στο βοσκό:

- Αυτό που είδες πρέπει να γίνεται τρεις φορές την βδομάδα.

- Γιατρέ μου, να σας την φέρνω κάθε Δευτέρα, Τετάρτη, Παρασκευή;