Πέμπτη 20 Οκτωβρίου 2016

ΑΝΕΚΔΟΤΑ :Γαμήλιο ταξίδι

Παντρεύτηκε κάποιος επιχειρηματίας και πήγε 10 μέρες γαμήλιο ταξίδι. Έδωσε λοιπόν εντολή στους υπαλληλούς του να μην τον ενοχλήσουν καθόλου.
Την 3 μέρα όμως, κάποιος τον πήρε τηλέφωνο.
-Αφεντικό, του λέει.
-Τι θέλεις ρε και με ενοχλείς;
-Να αφεντικό, έσπασα το φτυάρι.
-Και πήρες να μου πεις για το φτυάρι; Αλλά αφού πήρες πες μου πως το έσπασες;
-Να αφεντικό, έσκαβα ένα λάκκο.
-Γιατί έσκαβες τον λάκκο;
-Για να θάψω το σκυλί σας.
-Να θάψεις το σκυλί; τι έπαθε το καλό μου το σκυλί; Το καμάρι όλων των κυνηγών;
-Να αφεντικό, κάηκε.
-Κάηκε; πως κάηκε;
-Κάηκε, όταν πήρε φωτιά ο στάβλος σας.
-Πως πήρε φωτιά ο στάβλος μου;
-Να μια σπίθα πετάχτηκε από το σπίτι σας που καίγοταν.
-Κάηκε το σπίτι μου; Πως κάηκε το σπίτι μου;
-Να, έκανε κρύο και η μητέρα σας άναψε το μαγκάλι να ζεσταθεί. Κάποια στιγμή αυτό έγειρε και πήρε φωτιά το σπίτι. Κάηκε το σπίτι σας, κάηκε και η μητέρα σας.
Μόλις τα άκουσε αυτά ο άνθρωπος άρχισε να χτυπιέται και να φωνάζει.
-Ωχ τι έχω πάθει, δεν έχω φτυάρι, δεν έχω σκύλο, δεν έχω στάβλο, δεν έχω σπίτι, δεν έχω και μανούλα, όλα αρνητικά μου πάνε, όλα αρνητικά.
Ο υπάλληλος που τα άκουγε όλα αυτά άρχισε να φωνάζει στο τηλέφωνο.
-Αφεντικό αφεντικό έχετε και ένα θετικό!!!
-Τι θετικό έχω ρε!!
-Να χθες ήρθε ένα γράμμα από το νοσοκομείο, για τις εξετάσεις που κάνατε για το AIDS. E! αυτό είναι θετικό!