Σάββατο 25 Φεβρουαρίου 2017

ΑΝΕΚΔΟΤΑ : Οι τρεις φίλες

Σε ένα ατύχημα σκοτώθηκαν τρεις φίλες. Όταν πήγαν να μπουν στο παράδεισο τις βλέπει ο ʼγιος Πέτρος και λέει στη πρώτη:

- Εσένα κάπου σε ξέρω, εσύ δεν ήσουν αυτή που κεράτωσε μια φορά τον άντρα της όταν ζούσε;

- Εεε... ναι εγώ είμαι...

- Σαν τιμωρία θα πρέπει να κάνεις μια φορά τον γύρο του παραδείσου και μετά θα μπεις.

Κάνει λοιπόν τον γύρο του παραδείσου και μπαίνει μέσα.
Πλησιάζει ο ʼγιος την δεύτερη και της λέει:

- Και εσένα σε ξέρω. Εσύ δεν είσαι που κεράτωσες τον άντρα σου τρεις φορές;

- Εεε... ναι εγώ είμαι...

- Σαν τιμωρία θα πρέπει να κάνεις τρεις φορές τον γύρο του παραδείσου και μετά θα μπεις μέσα.

Όπως της τα είπε έγινε.

Η τρίτη σηκώνεται να φύγει. Της φωνάζει ο ʼγιος Πέτρος:

- Έπς!...Εσύ που πας;

- ʼσε εγώ πάω να φέρω κανένα μηχανάκι...