Σταμάτησε στις τουαλέτες της εθνικής οδού και είδε τη γυναίκα του και το παιδί του να βρίσκουν τραγικό θάνατο μπροστά στα μάτια του…
Το πολύνεκρο τροχαίο έγινε λίγο πριν τις 16:00 το απόγευμα στο 87ο χλμ της εθνικής οδού Αθηνών - Λαμίας, κοντά στο Ύπατο Θηβών.
Όπως έχει καταγράφει και φαίνεται στο βίντεο ντοκουμέντο, το honda civic, στο οποίο βρίσκονται η 33χρονη μητέρα και το 3χρονο αγοράκι είναι σταματημένο στο πάρκινγκ, ενώ ο πατέρας είναι μέσα στην τουαλέτα.
Η μητέρα, το παιδί και ο οδηγός της Πόρσε απανθρακώθηκαν. Ο συνοδηγός της πόρσε πετάχτηκε αρκετά μέτρα μακριά, βρίσκοντας τραγικό θάνατο και αυτός.
Ο πατέρας και μόλις άκουσε το θόρυβο της σφοδρότατης σύγκρουσης πετάχτηκε έξω από τις τουαλέτες και είδε τα δυο αυτοκίνητα διαλυμένα να φλέγονται. Έσπευσε να βοηθήσει τη γυναίκα του και το παιδί του, άλλα ήταν ανθρωπίνως αδύνατο να προσφέρει οποιαδήποτε βοήθεια.
Από τις υπάρχουσες πληροφορίες προκύπτει ότι μέσα στην πόρσε που μετά την σύγκρουση τυλίχθηκε στις φλόγες βρίσκονταν ο Γιώργος Βακάκης, 24 ετών, γιος του ιδιοκτήτη των πολυκαταστημάτων Jumbo και ένας φίλος του που σκοτώθηκαν επί τόπου. Αυτή την ώρα, οι αστυνομικές αρχές και οι άνδρες της τροχαίας δεν έχουν απαντήσει αν την πόρσε οδηγούσε ο Γιώργος Βακάκης ή ο δεύτερος επιβάτης.
ΝΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΡΕΧΟΥΜΕ... ΔΙΑΒΑΣΤΕ:
Υπερβολική ταχύτητα
Η υπερβολική ταχύτητα ευθύνεται για το 1/3 του συνόλου των ατυχημάτων ή δυστυχημάτων που σημειώνονται στους δρόμους, σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα του τομέα μεταφορών του ΟΟΣΑ, με αποτέλεσμα τα όρια ταχύτητας να συνδέονται άμεσα με τη θνησιμότητα και τους σοβαρούς τραυματισμούς από τροχαία.
Υπερβολική ταχύτητα και αστικό δίκτυο
Σύμφωνα με την πρόσφατη έρευνα του τομέα μεταφορών του ΟΟΣΑ, καταρρίπτεται η λανθασμένη εντύπωση πως εάν πατήσουμε το γκάζι λίγο παραπάνω περιορίζουμε το χρόνο της μετακίνησής μας. Είναι αποδεδειγμένο ότι η παρουσία φαναριών και διασταυρώσεων δεν επιτρέπει τη μείωση του χρόνου μετακίνησης στην πόλη, ακόμη κι αν αυξήσουμε την ταχύτητα του αυτοκινήτου, ενώ η δυνατότητα ενός αυτοκινητόδρομου σε αστική περιοχή δεν ξεπερνά τα 70 χλμ./ ώρα.
Στοιχεία που πρέπει να γνωρίζετε:
Η αύξηση της ταχύτητας κίνησης ενός οχήματος κατά 5% οδηγεί σε 10% άνοδο των τροχαίων ατυχημάτων και κατά 20% των δυστυχημάτων.
Σύμφωνα με μελέτη του ΟΟΣΑ, σε περίπτωση που διερχόμενο όχημα με ταχύτητα 50 χλμ./ ώρα χτυπήσει πεζό, η πιθανότητα θανάσιμου τραυματισμού του πεζού αγγίζει το 80%, ενώ εάν η ταχύτητα του οχήματος είναι 30 χλμ./ ώρα ο κίνδυνος περιορίζεται στο 10%.
Ο οδηγός οχήματος που θα συγκρουστεί πλάγια με ταχύτητα μεγαλύτερη των 50 χλμ./ ώρα εκτιμάται ότι δεν έχει καμία πιθανότητα επιβίωσης, ενώ σε περίπτωση που η σύγκρουση είναι μετωπική, πιθανότητα επιβίωσης του οδηγού ή επιβάτη υπάρχει μόνον εάν η ταχύτητα δεν ξεπερνά τα 70 χλμ./ ώρα.
Υπερβολική Ταχύτητα - υπεραστικό δίκτυο
Λόγω των υψηλών ταχυτήτων που αναπτύσσονται, τα τροχαία ατυχήματα που συμβαίνουν στο υπεραστικό οδικό δίκτυο έχουν τις δυσμενέστερες επιπτώσεις. Στην Ελλάδα, περίπου το 1/3 των νεκρών σε τροχαία ατυχήματα είναι από ατυχήματα στο Εθνικό Οδικό Δίκτυο.
Τηρείτε πάντα τα όρια ταχύτητας του δρόμου
Τα όρια ταχύτητας έχουν υπολογιστεί βάσει πολλών παραμέτρων που σίγουρα εσείς δεν γνωρίζετε.
Βεβαίως, η ταχύτητά σας θα πρέπει να είναι ακόμη χαμηλότερη από τα όρια ταχύτητας σε περίπτωση που:
Υπάρχουν έργα στο δρόμο
Υπάρχουν πεζοί, ποδηλάτες, μοτοσικλετιστές
Οι καιρικές συνθήκες είναι κακές
Ο φωτισμός είναι κακός
Η υπερβολική ταχύτητα ευθύνεται για το 1/3 του συνόλου των ατυχημάτων ή δυστυχημάτων που σημειώνονται στους δρόμους, σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα του τομέα μεταφορών του ΟΟΣΑ, με αποτέλεσμα τα όρια ταχύτητας να συνδέονται άμεσα με τη θνησιμότητα και τους σοβαρούς τραυματισμούς από τροχαία.
Υπερβολική ταχύτητα και αστικό δίκτυο
Σύμφωνα με την πρόσφατη έρευνα του τομέα μεταφορών του ΟΟΣΑ, καταρρίπτεται η λανθασμένη εντύπωση πως εάν πατήσουμε το γκάζι λίγο παραπάνω περιορίζουμε το χρόνο της μετακίνησής μας. Είναι αποδεδειγμένο ότι η παρουσία φαναριών και διασταυρώσεων δεν επιτρέπει τη μείωση του χρόνου μετακίνησης στην πόλη, ακόμη κι αν αυξήσουμε την ταχύτητα του αυτοκινήτου, ενώ η δυνατότητα ενός αυτοκινητόδρομου σε αστική περιοχή δεν ξεπερνά τα 70 χλμ./ ώρα.
Στοιχεία που πρέπει να γνωρίζετε:
Η αύξηση της ταχύτητας κίνησης ενός οχήματος κατά 5% οδηγεί σε 10% άνοδο των τροχαίων ατυχημάτων και κατά 20% των δυστυχημάτων.
Σύμφωνα με μελέτη του ΟΟΣΑ, σε περίπτωση που διερχόμενο όχημα με ταχύτητα 50 χλμ./ ώρα χτυπήσει πεζό, η πιθανότητα θανάσιμου τραυματισμού του πεζού αγγίζει το 80%, ενώ εάν η ταχύτητα του οχήματος είναι 30 χλμ./ ώρα ο κίνδυνος περιορίζεται στο 10%.
Ο οδηγός οχήματος που θα συγκρουστεί πλάγια με ταχύτητα μεγαλύτερη των 50 χλμ./ ώρα εκτιμάται ότι δεν έχει καμία πιθανότητα επιβίωσης, ενώ σε περίπτωση που η σύγκρουση είναι μετωπική, πιθανότητα επιβίωσης του οδηγού ή επιβάτη υπάρχει μόνον εάν η ταχύτητα δεν ξεπερνά τα 70 χλμ./ ώρα.
Υπερβολική Ταχύτητα - υπεραστικό δίκτυο
Λόγω των υψηλών ταχυτήτων που αναπτύσσονται, τα τροχαία ατυχήματα που συμβαίνουν στο υπεραστικό οδικό δίκτυο έχουν τις δυσμενέστερες επιπτώσεις. Στην Ελλάδα, περίπου το 1/3 των νεκρών σε τροχαία ατυχήματα είναι από ατυχήματα στο Εθνικό Οδικό Δίκτυο.
Τηρείτε πάντα τα όρια ταχύτητας του δρόμου
Τα όρια ταχύτητας έχουν υπολογιστεί βάσει πολλών παραμέτρων που σίγουρα εσείς δεν γνωρίζετε.
Βεβαίως, η ταχύτητά σας θα πρέπει να είναι ακόμη χαμηλότερη από τα όρια ταχύτητας σε περίπτωση που:
Υπάρχουν έργα στο δρόμο
Υπάρχουν πεζοί, ποδηλάτες, μοτοσικλετιστές
Οι καιρικές συνθήκες είναι κακές
Ο φωτισμός είναι κακός