Πάνε λοιπόν ας πούμε η κ. Μαίρη και ο κ. Πλεος προς την τάξη στην οποία ο κ. Πλεος θα έκανε το πρώτο του μάθημα.
Ενώ προχωρούσανε, ο κ.Πλεος παρακαλεί την κ. Μαίρη να προσπαθήσει να μην κάνει λάθος στο όνομα του (πιο συγκεκριμένα να μην ξεχάσει το "λ ") καθώς θα τον συστήνει, γιατί του έχει τύχει πολλές φορές και δε θα ήθελε να κάνει άσχημη αρχή με τα παιδιά.
Εντάξει,λέει η κ.Μαιρη, η οποία όμως αγχώθηκε και μέχρι να φτάσουνε στην τάξη συνεχώς έλεγε στον εαυτό της" Να μην ξεχάσω το λ", " Να μην ξεχάσωτο λ ", ...
Φτάνουν στην τάξη (η κ. Μαίρη συνέχιζε να λέει στον εαυτό της "Να μην ξεχάσω το λ", " Να μην ξεχάσω το λ" ), και λέει στα παιδιά:
Γεια σας παιδιά, σήμερα θα σας συστήσω το νέο σας καθηγητή των μαθηματικών (παράλληλα σκεφτόταν" Να μην ξεχάσω το λ")
Σας παρουσιάζω λοιπόν τον κ. Πλούτσο ...
Ενώ προχωρούσανε, ο κ.Πλεος παρακαλεί την κ. Μαίρη να προσπαθήσει να μην κάνει λάθος στο όνομα του (πιο συγκεκριμένα να μην ξεχάσει το "λ ") καθώς θα τον συστήνει, γιατί του έχει τύχει πολλές φορές και δε θα ήθελε να κάνει άσχημη αρχή με τα παιδιά.
Εντάξει,λέει η κ.Μαιρη, η οποία όμως αγχώθηκε και μέχρι να φτάσουνε στην τάξη συνεχώς έλεγε στον εαυτό της" Να μην ξεχάσω το λ", " Να μην ξεχάσωτο λ ", ...
Φτάνουν στην τάξη (η κ. Μαίρη συνέχιζε να λέει στον εαυτό της "Να μην ξεχάσω το λ", " Να μην ξεχάσω το λ" ), και λέει στα παιδιά:
Γεια σας παιδιά, σήμερα θα σας συστήσω το νέο σας καθηγητή των μαθηματικών (παράλληλα σκεφτόταν" Να μην ξεχάσω το λ")
Σας παρουσιάζω λοιπόν τον κ. Πλούτσο ...