- 22 Νοεμβρίου 2017, Βόλος
- Προσωπικότητες της ελληνικής και διεθνούς τουριστικής βιομηχανίας μοιράζονται με τους επαγγελματίες του τουρισμού τεχνικές και μεθόδους του digital marketing
- Αποκλειστικά για τις τουριστικές επιχειρήσεις της Θεσσαλίας
- Προσωπικότητες της ελληνικής και διεθνούς τουριστικής βιομηχανίας μοιράζονται με τους επαγγελματίες του τουρισμού τεχνικές και μεθόδους του digital marketing
- Αποκλειστικά για τις τουριστικές επιχειρήσεις της Θεσσαλίας
Για πρώτη φορά, επιτυχημένες διεθνείς πρακτικές στην αξιοποίηση της δυναμικής του TripAdvisor, των social media και του ψηφιακού μάρκετινγκ πωλήσεων, αποκαλύπτονται στους επαγγελματίες του τουρισμού της Θεσσαλίας, και τους προσκαλούν στην εκπαιδευτική ημερίδα “Thessaly Loading. Digital Marketing για τουριστικές επιχειρήσεις“, που θα πραγματοποιηθεί στις 22 Νοεμβρίου 2017 στο Domotel Xenia Volos, στο Βόλο.
Επικεντρωμένη στη δυναμική του ψηφιακού μάρκετινγκ, η ημερίδα έχει στόχο να προσφέρει εκτενή και πρακτική γνώση στο Digital Marketing στους επαγγελματίες του τουρισμού, ως απαραίτητο εργαλείο της σύγχρονης εποχής για την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητάς τους στο πεδίο της ανάπτυξης.
Καταξιωμένοι εισηγητές από την ελληνική και διεθνή τουριστική βιομηχανία, όπως η Γ. Ζούνη, ΔιδάκτωρΤουριστικού Μάρκετινγκ στο τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης του Πανεπιστημίου Πειραιώς, η A. Rufo,CEE Display Sales,TripAdvisor, ο Κ. Καμπάκης, Performance Marketing Director, Forestview και ο Κ. Φρόνιμος, CEO, Global Media, αναλύουν τεχνικές, εργαλεία και τις πιο σύγχρονες στρατηγικές του ψηφιακού μάρκετινγκ.
Ειδικότερα, το πρόγραμμα του "Thessaly Loading. Digital Marketing για τουριστικές επιχειρήσεις"περιλαμβάνει θεματικές ενότητες για την ανάπτυξη της στοχευμένης χρήσης των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, το Performance Marketing, την αξιοποίηση των δεδομένων (data) και την τμηματοποίηση του κοινού καθώς και παρουσίαση βέλτιστων πρακτικών (best practices), παρέχοντας έτσι στους συμμετέχοντες τη δυνατότητα να ενημερωθούν για τεχνικές και μεθόδους που θα τους υποστηρίξουν στη μεγιστοποίηση των αποτελεσμάτων της ψηφιακής τους στρατηγικής.
Η συμμετοχή στην εκπαιδευτική ημερίδα τουρισμού είναι χωρίς οικονομική επιβάρυνση, ενώ οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να δηλώσουν συμμετοχή ΕΔΩ.
Θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας.
Επικεντρωμένη στη δυναμική του ψηφιακού μάρκετινγκ, η ημερίδα έχει στόχο να προσφέρει εκτενή και πρακτική γνώση στο Digital Marketing στους επαγγελματίες του τουρισμού, ως απαραίτητο εργαλείο της σύγχρονης εποχής για την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητάς τους στο πεδίο της ανάπτυξης.
Καταξιωμένοι εισηγητές από την ελληνική και διεθνή τουριστική βιομηχανία, όπως η Γ. Ζούνη, ΔιδάκτωρΤουριστικού Μάρκετινγκ στο τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης του Πανεπιστημίου Πειραιώς, η A. Rufo,CEE Display Sales,TripAdvisor, ο Κ. Καμπάκης, Performance Marketing Director, Forestview και ο Κ. Φρόνιμος, CEO, Global Media, αναλύουν τεχνικές, εργαλεία και τις πιο σύγχρονες στρατηγικές του ψηφιακού μάρκετινγκ.
Ειδικότερα, το πρόγραμμα του "Thessaly Loading. Digital Marketing για τουριστικές επιχειρήσεις"περιλαμβάνει θεματικές ενότητες για την ανάπτυξη της στοχευμένης χρήσης των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, το Performance Marketing, την αξιοποίηση των δεδομένων (data) και την τμηματοποίηση του κοινού καθώς και παρουσίαση βέλτιστων πρακτικών (best practices), παρέχοντας έτσι στους συμμετέχοντες τη δυνατότητα να ενημερωθούν για τεχνικές και μεθόδους που θα τους υποστηρίξουν στη μεγιστοποίηση των αποτελεσμάτων της ψηφιακής τους στρατηγικής.
Η συμμετοχή στην εκπαιδευτική ημερίδα τουρισμού είναι χωρίς οικονομική επιβάρυνση, ενώ οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να δηλώσουν συμμετοχή ΕΔΩ.
Θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας.