Παρασκευή 23 Φεβρουαρίου 2018

Βασίλης Καραπατάκης ♥ Ο Σπουδαίος Καρδιτσιώτης συνθέτης του λα­ϊ­κού τραγου­διού... «Δυο πόρτες έχει η ζωή», «Κοινωνία ένοχη», κ.ά.

Ο Βασίλης Καραπατάκης με τον Σ. Καζαντζίδη και την Σ.Μπέλλου

Βασίλης Καραπατάκης
Βασίλης Καραπατάκης (Συνθέτης-Οργανοπαίχτης)
Δυο πόρτες έχει η ζωή...

Βασίλης Καραπατάκης
- Γεννήθηκε το 1922 στην Καρδίτσα. Το πραγματικό του επώνυμο είναι Καψάλης(τσιγγάνος), ξάδελφος του Λουκά Νταράλα! Μεγάλος δεξιοτέχνης!, έπαιζε ακόμη κιθάρα, κλαρίνο, πιάνο και σαντούρι!.
Συ­νερ­γά­στη­κε με ό­λη την «α­φρό­κρε­μα» του λα­ϊ­κού τρα­γου­διού!.
Άρχισε να παίζει μπουζούκι και να τραγουδάει το 1940.. Στα πρώτα χρόνια της σταδιοδρομίας του συνεργάστηκε, στη Θεσσαλία και τη Θεσσαλονίκη, με τον Καλδάρα, τον Μπακάλη και τον Πέδη.
- Γύρω στο 1945 ήρθε στην Αθηνά..

Ηχογράφησε το πρώτο του τραγούδι σε ηλικία 27ετών (1949) με τίτλο "Του ανάπηρου η μάνα"Η πρώτη του επιτυχία ήταν το "Οταν κοιμάται ο δυστυχής" σε στί­χους Χαρ. Βα­σι­λειά­δη με τον Τά­κη Μπί­νη το 1951"Η κοι­νω­νί­α με κα­τα­κρί­νει" σε στί­χους Χρ. Κο­λο­κο­τρώ­νη με τον Στέ­λιο Κα­ζα­ντζί­δη το 1955"Θα`ρθω μανούλα να σε βρω" σε στί­χους Χρ. Κο­λο­κο­τρώ­νη με τον Κα­ζα­ντζί­δη 1957. Συνέχισαν πολλά τραγούδια στην πορεία του στο λαϊκό τραγούδι!! (Πολλά τα τραγούδησε ο Στ. Καζαντζίδης).

Ασχολήθηκε με όλες τις μορφές του λαϊκού τραγουδιού και πολλές συνθέσεις του γίνηκαν επιτυχίες!!!!

Βασίλης Καραπατάκης και Σωτηρία Μπέλλου

Η ε­πτα­ε­τί­α 1955-1961 θε­ω­ρεί­ται η πιο δημιουρ­γι­κή της κα­ριέ­ρας του, α­φού μα­ζί με τους Κα­ζα­ντζί­δη, Κο­λο­κο­τρώ­νη συνυ­πο­γρά­φουν α­πα­νω­τά «σου­ξέ»: "Στο πιο ό­μορ­φο χα­ρέ­μι", "Στην ψά­θα θα πε­θά­νω", "Α­ρά­πι­κα κορ­μιά", "Α­θή­να - Πει­ραιάς - Θεσ­σα­λο­νί­κη" κ.ά!..

Ο Καραπατάκης ηταν αυτος που ανακάλυψε τον Μανώλη Αγγελόπουλο!

Το πρώτο μεροκάματο ο "Σπόρος" το πήρε από τον Καραπατάκη!

Η μουσική στο «Δυο πόρτες έχει η ζωή» είναι δική του! (όπως έχει πει και ο μεγάλος στιχουργός Κώστας Βίρβος)

Στα τελευταία χρόνια της ζωής του άνοιξε σχολή μουσικής στο Αιγάλεω. Έγραφε τραγούδια μέχρι το τέλος του και έσβησε με το μπουζούκι αγκαλιά.. Πέθανε στις 27 Μαρτίου 1974..

Γύρω στο 1959.. Λαϊκό πάλκο σε κάποιο κέντρο της εποχής.. Αναγνωρίσιμη (από εμάς) είναι: στο κέντρο με μπουζούκι ο Βασίλης Καραπατάκης, στο άλλο δεξιά ο Στέλιος Κηρομύτης. Αριστερά με μπουζουκι να είναι ο Σπύρος Αναγνώστου;.. Με την κιθάρα και το μικροφωνο να είναι ο Σταύρος Καμπάνης;..
* "Το κέντρο αυτό ήταν στην Λεωφόρο Καβάλας πριν το Παλατάκι..", μας έγραψε σε σχόλιό στην σελίδα στο fb, ο Γιαννης Πολυκανδριωτης!.


Πάλκο στα «Αραπάκια», στο ένα μπουζούκι (αριστερά) ο Βασίλης Καραπατάκης και στο άλλο (δεξιά) ο Στέλιος Κηρομύτης


Αθήνα 1950. Κέντρο "Ζούγκλα" (Πλατεία Βάθης)
-Από αριστερά. Γιάννης Κυριαζής, Σεβάς Χανούμ, Τάκης Πηνειός(πιάνο),  Βασίλης Καραπατάκης, Γρηγόρης Μπιθικώτσης.


Ο Σπόρος δεξιά με τα γυαλιά! 1948 σε πανηγύρι μαζί με τον μεγάλο Β. Καραπατάκη (στην μέση με το μπουζούκι) .
Στελάκης Περπινιάδης, Λουκάς Νταράλας, Βασίλης Καραπατάκης, Γιάννης Σαλασίδης, Μητσάρας (1953)
Στελάκης Περπινιάδης, Βασίλης Καραπατάκης κ.α! 
με Στ. Καζαντζίδη!!
Ο Βασίλης Καραπατάκης με Καζαντζίδη.


Ο Βασίλης Καραπατάκης και ο Πέτρος Αναγνωστάκης (κιθάρα/τραγούδι 1933-1996).
Ο Αναγνωστάκης το ντεμπούτο του στη δισκογραφία το κανε το 1957, ηχογράφησε το πρώτο του τραγούδι με τη Γιώτα Λύδια "Είμαι γνήσια τσιγγάνα", στην Columbia σε στίχους Χρίστου Κολοκοτρώνη και μουσική Βασίλη Καραπατάκη!.


* ΜΟΥΣΙΚΗ / ΒΙΝΤΕΟ / ΔΙΣΚΟΓΡΑΦΙΑ +...♬♭♬ ♪ 



+Extra..
ΣΟΛΟ
Οργανικό τσιφτετέλι του μεγάλου Βασίλη Καραπατάκη. Δεκαετία '60 ... "Το τσαχπίνικο τσιφτετέλι" (Σόλο μπουζουκι). 
 


Δισκογραφία Βασίλη Καραπατάκη
ΣΥΝΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΒΑΣΙΛΗ ΚΑΡΑΠΑΤΑΚΗ

ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ - Π.Γαβαλάς - Ρ.Κούρτη
ΑΘΗΝΑ.ΠΕΙΡΑΙΑΣ,ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ - Στ. Καζαντζίδης - Μαρινέλλα
ΑΛΛΟΣ ΚΛΑΙΕΙ, ΑΛΛΟΣ ΓΕΛΑΕΙ - Σπ.Δημητρίου - Βεατρ. Κάλι
ΑΛΟΑΝΑ - Στρ. Διονυσίου - Π. Νέγρι
ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΕΙΜΑΙ ΕΦΤΑΙΞΑ - Κοσ. Τσίτος
ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΒΡΑΔΙΑ - Ακυκλοφόρητο
ΑΠΟΨΕ ΓΙΑ ΣΤΕΡΝΗ ΦΟΡΑ - Γ. Λύδια
ΑΠΟΨΕ ΚΑΠΟΙΟΣ ΦΙΛΟΣ - Μαρ.. Χατζοπούλου
ΑΠΟΨΕ ΝΤΥΣΟΥ ΟΜΟΡΦΑ - Γ. Λύδια
ΑΤΣ ΚΟΛΑΡΥΜ (διασκευή) - Λ. Σταμπούλη
ΑΥΤΟ ΤΟ ΒΡΑΔΥ - Γ. Κατσιμίχας
ΑΧ, ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑ - Μ. Μελάγια
ΒΙΒΑ ΤΣΙΓΓΑΝΑ ΜΟΥ - Αντ. Μάρος - Μπ. Τζένη
ΒΡΑΔΙΑ ΓΕΜΑΤΗ ΠΟΝΟ - Μιχ. Μενιδιάτης
ΓΙΑ ΜΙΑ ΣΠΑΝΙΟΛΑ - Ατ. Περπινιάδης
ΓΙΑ ΠΑΨΕ ΠΙΑ ΒΡΕ ΑΝΘΡΩΠΕ - Θ. Ευγενικός - Ν. Φλωρούση
ΓΙΑΝΝΑΚΗ ΜΟΥ ΜΗΝ ΚΛΑΙΣ - Τ. Ράντου - Γ. Κυριαζής
ΓΙΑΤΙ ΜΕ ΚΑΤΑΚΡΙΝΟΥΝΕ - Στ. Καζαντζίδης
ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΧΩΡΙΣΤΟΥΜΕ - Κ. Γκρέυ
ΓΙΑΧΑΜΠΙΜΠΙ ΤΑΛΙ ΤΑΛΙΛΕ - Μπ. Τσετίνης - Μαν. Παπαδάκης - Παν. Λειβαδάρος
ΓΛΥΚΙΑ ΜΟΥ ΜΑΝΑ - Γ. Κατσιμίχας
ΓΛΥΚΙΑ ΜΟΥ ΜΑΝΑ ΣΗΜΕΡΑ - Στ. Καζαντζίδης
ΓΛΥΚΙΑ ΦΕΛΑΧΑ ΚΛΑΨΕ - Στ. Καζαντζίδης
ΓΟΝΙΟΥ ΕΥΧΗ - Μαν. Αγγελόπουλος - Αν. Βασιλείου
ΓΥΡΙΣΕ ΚΟΝΤΑ ΜΟΥ - Σπ. Δημητρίου
ΔΕΝ ΕΠΑΨΑ ΝΑ Σ' ΑΓΑΠΩ - Στρ. Διονυσίου
ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΜΕΤΡΟ Ο ΚΑΗΜΟΣ - Γ. Λύδια
ΔΕΝ ΗΤΑΝΕ Η ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΓΙΑ ΣΕΝΑ - Κ. Γκρέυ
ΔΕΝ ΘΑ ΞΑΝΑΚΛΑΨΩ - Β. Περπινιάδης
ΔΕΝ ΘΑ ΞΑΝΑΤΡΑΓΟΥΔΗΣΩ - Γ. Παπαδήμας
ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΠΙΑ ΝΑ ΒΑΣΤΑΞΩ - Στ. Καζαντζίδης
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΕΤΟΙΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ - Γ. Κατσιμίχας
ΔΡΟΜΟ ΠΑΙΡΝΩ - Απ. Νικολαίδης - Β. Γκίκα
ΔΥΣΤΥΧΙΣΜΕΝΕ ΜΟΥ ΠΑΤΕΡΑ - Γ. Λύδια - Μαν. Αγγελόπουλος
ΔΩΣ' ΜΟΥ ΤΟ ΧΕΡΙ ΣΟΥ ΜΕ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ - Γ. Κουλουκάκης - Θ. Καψάλης
ΕΒΓΑ ΣΤΗΝ ΑΥΛΗ ΣΟΥ ΛΙΓΟ - Γ. Κατσιμίχας
ΕΙΜΑΙ ΓΝΗΣΙΑ ΤΣΙΓΓΑΝΑ - Π. Αναγνωστάκης - Γ. Λύδια (1957)
ΕΙΜΑΙ ΕΡΓΑΤΗΣ - Πρ. Τσαουσάκης - Γ. λύδια
ΕΙΜΑΙ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ ΓΕΝΝΗΜΑ - Τ. Σαρμπάνης
ΕΙΜΑΙ ΦΑΝΤΑΡΑΚΙ - Στ. Καζαντζίδης - Π. Πάνου
ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΤΑΔΙΚΗ ΜΟΥ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΙ ΒΑΡΙΑ - Στρ. Διονυσίου
ΕΙΣΑΙ Η ΝΟΒΟΚΑΪΝΗ - Γ. Λύδια - Τριο Γκρέκο
ΕΛΑ ΚΟΠΕΛΑ ΜΟΥ - Γ. Κατσιμίχας
ΕΛΑ ΚΟΡΙΤΣΙ ΜΟΥ - Στ. Καζαντζίδης - Π. Νέγκρι
ΕΛΑ ΜΑΡΙΤΣΑ ΜΟΥ - Κ. Μαυρομιχάλης
ΕΛΑ ΜΙΑ ΝΥΧΤΑ - Ν. Αντωνάτου
ΕΛΑ ΦΙΛΑ ΜΕ - Μ. Μελάγια - Στ. Πλέσσας
ΕΜΕΝΑ ΠΟΥ ΜΕ ΒΛΕΠΕΙΣ - Στ. Καζαντζίδης
ΕΜΠΑ ΣΤΟ ΧΟΡΟ - Κ. Γκρέυ - Αντ. Μουστάκας - Παν. Λειβαδάρος
ΕΜΠΡΟΣ ΣΤΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ - Σπ. Ζαγοραίος
ΕΝΑ ΠΑΛΗΚΑΡΙ ΚΛΑΙΕΙ - Κ. Γκρέυ - Στ. Καμπάνης
ΕΝΑ ΧΑΡΕΜΙ ΑΠΟ ΓΥΝΑΙΚΕΣ - Αντ. Μουστάκας
ΕΠΑΨΕΣ ΓΙ' ΑΓΑΠΗ ΝΑ ΜΙΛΑΣ - Θ. Καψάλης - Β. Γκίκα
ΕΡΧΟΜΑΙ ΜΑΝΑ - Στ. Καζαντζίδης - Β. Γκίκα
ΕΡΧΟΜΑΙ ΜΑΝΑ ΜΟΥ ΓΛΥΚΙΑ - Π. Νέγκρι - Στρ. Διονυσίου
ΕΧΩ ΜΙΑ ΦΙΝΑ ΓΥΝΑΙΚΑ - Θοδ. Σιναϊδης - Α. Στεφάνου
ΕΧΩ ΝΤΑΛΚΑ, ΕΧΩ ΣΕΒΝΤΑ - Β. Περπινιάδης
ΖΑΜΠΑΛΑ - Μ. Κουρτίδης
Η ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ ΚΑΤΑΚΡΙΝΕΙ - Στ. Καζαντζίδης
Ή ΜΑΖΙ ΜΟΥ Ή ΑΝΤΙΟ - Π. Παπαδοπούλου
Η ΜΑΤΙΑ ΣΟΥ ΜΕ ΠΛΗΓΩΝΕΙ - Σ. Κολλητήρη
Η ΝΥΧΤΑ ΦΕΥΓΕΙ - Π. Πάνου
Η ΠΑΛΙΑ ΑΓΑΠΗ - Π. Πάνου
Η ΤΑΜΑΡΑ - Κ. Γκρέυ - Γρ. Μπιθικώτσης
ΗΡΘΕΣ ΣΑΝ ΤΗΝ ΜΕΡΑ - Θ. Σκούρτης
ΘΑ 'ΡΘΩ ΜΑΝΟΥΛΑ ΝΑ ΣΕ ΒΡΩ - Στ. Καζαντζίδης
ΘΑ 'ΡΘΩ, ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ - Σπ. Δημητρίου - Βεατρ. Κάλι
ΘΑ ΠΕΣΩ ΣΤΟΝ ΓΚΡΕΜΟ - Σπ. Δημητρίου
ΘΑ ΣΕ ΠΕΡΙΜΕΝΩ - Στρ. Διονυσίου - Μ. Χιώτης
ΘΕΛΩ ΑΠΟΨΕ ΝΑ ΜΕΘΥΣΩ - Ντ. Μπαϊμάκος - Κ. Ζήρα
ΘΕΛΩ ΟΜΟΡΦΕΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ - Γ. Κατσιμίχας - Β. Καραπατάκης
ΙΖΑΜΠΕΛΑ - Κοσ. Τσίτος - Ν. Ρένη - Αντ. Μουστάκας
ΙΜΙΤΛΕΡΙΜ (διασκευή) - Λ. Σταμπούλη
ΙΝΔΙΑΝΑ ΜΟΥ ΓΛΥΚΙΑ - Μαν. Αγγελόπουλος
ΚΑΖΑΜΠΛΑΝΚΑ - Γ. Ταλιούρης
ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΜΕ ΠΛΗΓΩΝΕΙΣ - Μαν. Αγγελόπουλος
ΚΑΙ ΕΚΕΙΝΟΣ ΠΟΥ ΑΓΑΠΟΥΣΑ - Κ. Γκρέυ
ΚΑΚΟΥΡΓΑ ΞΕΝΙΤΙΑ - Γ. Λύδια
ΚΑΡΤΕΡΩ ΤΟΝ ΤΑΧΥΔΡΟΜΟ - Στ. Βήτου
ΚΙ ΑΝ ΜΑΣ ΧΩΡΙΣΑΝΕ - Ανδ. Ζακυνθινάκης - Μ. Λώρη
ΚΛΑΙΕΙ ΑΠΟΨΕ Ο ΟΥΡΑΝΟΣ - Γ. Κατσιμίχας
ΚΟΚΚΙΝΑ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΑ - Γ. Κατσιμίχας
ΚΟΚΚΙΝΕΣ ΓΑΛΑΖΙΕΣ ΧΑΝΤΡΕΣ - Π. Πάνου - Τ. Καλιβωκάς
ΚΟΜΠΟΛΟΪ ΣΟΥ ΜΕ ΠΑΙΖΕΙΣ - Γ. Λύδια - Γ. Κυριαζής
ΚΥΡΙΑΚΗ ΞΗΜΕΡΩΝΕΙ - Μαρ. Χατζοπούλου
ΛΑΘΟΣ ΧΤΥΠΗΣΕΣ ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ - Γ. Κατσιμίχας - Κ. Κάρολ
ΛΑΧΕΙΟ ΕΙΝΑΙ Η ΖΩΗ - Γ. Κυριαζής
ΛΟΓΩ ΤΙΜΗΣ - Ν. Παπανικολάου - Ιορδάνης Τσομίδης
Μ' ΑΓΑΠΑΣ ΟΠΩΣ ΚΙ ΕΓΩ - Κ. Γκρέυ
Μ' ΑΠΕΛΠΙΣΜΕΝΑ ΒΗΜΑΤΑ - Γ. Κατσιμίχας
ΜΑΖΙ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΑΝΗΦΟΡΟ - Στ. Καζαντζίδης - Β. Γκίκα
ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΕΙΧΑ ΔΥΟ ΚΑΡΔΙΕΣ - Μ. Μαρούδα
ΜΑΚΟΥΜΠΑ - Αντ. Μουστάκας
ΜΑΝΑ ΕΣΥ - Βασ. Βλάσης
ΜΑΝΑ Η ΜΑΥΡΗ ΜΟΙΡΑ ΜΟΥ - Γ. Ταλιούρης
ΜΑΝΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΜΑΝΑ - Θοδ. Σιναϊδης
ΜΑΝΑ ΜΗΝ ΑΝΑΣΤΕΝΑΖΕΙΣ - Π. Γαβαλάς
ΜΑΝΑ ΜΗΝ ΚΛΑΙΣ, ΘΑ ΞΑΝΑΡΘΩ - Σπ. Δημητρίου
ΜΑΝΑ ΜΟΥ ΕΓΩ ΠΕΘΑΙΝΩ - Μαν. Αγγελόπουλος
ΜΑΝΤΑΝΙΝΙ - Μαν. Αγγελόπουλος
ΜΑΡΑΜΠΟΥ - Μαν. Αγγελόπουλος - Γ. Λύδια - Θ. Κανακάρης
ΜΑΡΙΑ - Τρίο Μπελκάντο
ΜΕ ΑΓΑΠΑΣ - Ν. Παπανικολάου - Ιορδάνης Τσομίδης
ΜΕ ΒΡΗΚΑΝ ΤΑ ΧΑΡΑΜΑΤΑ - Μαρ. Μπαλτόπουλος
ΜΕ ΚΑΡΔΙΑ ΚΟΜΜΑΤΙΑΣΜΕΝΗ - Γ. Κουλουκάκης
ΜΕ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ ΚΟΚΚΙΝΑ - Μαν. Αγγελόπουλος - Αν. Βασιλείου
ΜΕ ΠΛΗΓΩΣΕΣ ΚΑΚΟΥΡΓΑ ΞΕΝΙΤΙΑ - Σπ. Δημητρίου
ΜΕΓΑΛΟ ΜΟΥ ΠΑΘΟΣ - Γ. Κατσιμίχας
ΜΕΜΕΤ ΑΓΑΣ - Αντ. Μουστάκας
ΜΕΡΑ - ΝΥΧΤΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ - Τ. Παπαδοπούλου
ΜΕΣ ΣΤΟ ΓΛΥΚΟ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ ΚΡΑΣΙ - Μαν. Αγγελόπουλος - Αν. Βασιλείου
ΜΕΣ ΣΤΟ ΚΛΑΜΑ ΞΑΓΡΥΠΝΩ - Π. Πάνου
ΜΕΣ ΣΤΟ ΜΑΥΡΟ ΚΛΑΜΑ - Ν. Αντωνάτου
ΜΗ ΜΕ ΡΩΤΑΤΕ - Π. Γαβαλάς - Ρ. Κούρτη
ΜΗ ΣΕ ΤΡΟΜΑΖΕΙ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ ΕΡΓΑΤΗΣ - Θ. Καψάλης - Β. Γκίκα
ΜΗ ΣΤΑΜΑΤΑΣ ΒΡΟΧΟΥΛΑ ΜΟΥ - Ανθ. Αλιφραγκή - Α. Στεφάνου
ΜΙΑ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΤΟΝ ΠΟΝΟ ΜΟΥ ΘΑ ΠΩ - Γ. Λύδια
ΜΙΑ ΜΑΧΑΙΡΙΑ ΜΟΥ ΧΤΥΠΗΣΕΣ - Κ. Γκρέυ
ΜΙΑ ΤΣΙΓΓΑΝΑ ΑΝΑΣΤΕΝΑΖΕΙ - Π. Γαβαλάς
ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΝΑ ΨΑΡΕΥΩ - Μάριος Κώστογλου
ΜΟΧΙΚΑ - Γ. Κυριαζής - Μ. Λώρη
ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΟ ΠΛΟΥΣΙΟΣΠΙΤΟ - Ν. Ρένη - Αντ. Μουστάκας
ΝΑ ΠΩΣ ΕΧΩ ΚΑΤΑΝΤΗΣΕΙ - Στ. Καζαντζίδης
ΝΑ ΣΟΥ ΔΩΣΩ Τ' ΟΝΟΜΑ ΜΟΥ - Κ. Γκρέυ
ΝΑ ΦΤΓΕΙ Ο ΠΟΝΟΣ Ο ΒΑΡΥΣ - Π. Πάνου
ΝΟΣΤΑΛΓΗΣΑ ΛΙΓΗ ΧΑΡΑ - Π. Πάνου
ΝΥΧΤΑ ΘΛΙΜΜΕΝΗ - Γ. Λύδια - Γ. Κυριαζής
ΞΥΠΝΗΣΑ ΧΑΡΑΜΑΤΑ - Γ. Λύδια
Ο ΒΑΣΙΛΙΚΟΣ - Τ. Ράντου - Γ. Κυριαζής
Ο ΔΙΑΒΑΤΗΣ ΤΗΣ ΒΑΓΔΑΤΗΣ - Γ. Κατσιμίχας
Ο ΜΑΥΡΟΣ ΔΡΟΜΟΣ - Γ. Λύδια
Ο ΠΑΡΑΝΟΜΟΣ ΔΡΟΜΟΣ - Στ. Καζαντζίδης
ΟΙ ΔΥΟ ΜΑΣ ΜΕ ΜΙΑ ΒΑΡΚΑ - Τρίο Μορένο
ΟΙ ΚΑΜΠΑΝΕΣ - Αντ. Μουστάκας
ΟΙ ΤΣΙΓΓΑΝΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΤΣΙΓΓΑΝΟΙ - Γ. Λύδια
ΟΜΟΡΦΕΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΜΕΛΑΜΨΕΣ - Κ. Μαυρομιχάλης
ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΕΖΗΣΕ ΜΑΚΡΙΑ - Στ. Καζαντζίδης
ΟΠΩΣ ΗΡΘΑ ΕΤΣΙ ΦΕΥΓΩ - Στ. Καμπάνης - Μ. Λώρη - Γ. Κυριαζής
ΟΣΟ ΑΞΙΖΕΙ ΑΥΤΗ Η ΝΥΧΤΑ - Π. Πάνου
ΟΤΑΝ ΘΑ ΠΩ ΤΟΝ ΠΟΝΟ ΜΟΥ - Στρ. Διονυσίου
ΟΤΑΝ ΚΟΙΜΑΤΕ Ο ΔΥΣΤΥΧΗΣ - Τ. Μπίνης - Ευαγγ. Μαρκοπούλου.
ΟΤΑΝ ΧΤΥΠΗΣΟΥΝ ΟΙ ΚΑΜΠΑΝΕΣ - Στ. Καμπάνης
ΟΥΙΣΚΥ ΤΖΙΝ ΚΑΙ ΦΡΟΥΜΕΛ - Στ. Καζαντζίδης
ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΜΗ ΦΥΓΕΙΣ - Θ. Καψάλης - Γ. Λύδια
ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΞΕΝΙΤΕΥΤΙΚΕΣ - Τ. Μπίνης - Ευαγγ. Μαρκοπούλο
ΠΑΛΙ ΜΟΥ ΖΗΤΑΣ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ - Τ. Μαρούδας
ΠΑΛΙΚΑΡΙ ΜΟΥ ΞΕΝΙΤΕΜΕΝΟ - Γ. Λύδια - Στ. Καζαντζίδης
ΠΑΡΑΣΙΤΟ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ - Απ. Νικολαίδης
ΠΕΡΑΣΜΕΝΕΣ ΜΟΥ ΧΑΡΕΣ - Μαν. Αγγελόπουλος
ΠΙΑΣΕ ΤΟ ΜΑΝΤΗΛΙ - Ανθ. Αλιφραγκή
ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ - Ρ. Καλάκη - Ν. Καλάκης
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΜΟΥ ΔΙΩΞΕΙ ΤΟΝ ΚΑΗΜΟ - Θαν. Καψάλης
ΠΟΝΑΣ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ - Π. Γαβαλάς - Ρ. Κούρτη
ΠΟΝΟΣ, ΠΙΚΡΑ, ΔΑΚΡΥ - Μαν. Αγγελόπουλος
ΠΟΡΤΕΣ ΔΙΠΛΟΚΛΕΙΔΩΜΕΝΕΣ - Πρ. Τσαουσάκης
ΠΟΤΑΜΙ ΤΟ ΔΑΚΡΥ - Αντ. Ζακυνθινάκης - Μ. Λώρη
ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΧΩΡΙΣΟΥΜΕ - Μπ. Τζένη - Γ. Κυριαζής
ΠΡΙΝ ΣΕ ΓΝΩΡΙΣΩ - Π. Γαβαλάς - Ρ. Κούρτη
ΠΡΟΤΟΥ ΛΑΛΗΣΕΙ ΚΟΚΟΡΑΣ - Μ. Λώρη - Αντ. Μαύρος
Σ' ΑΥΤΟ ΤΟ ΓΚΡΙΖΟ ΣΟΥΡΟΥΠΟ - Τ. Παπαδοπούλου
Σ' ΕΧΩ ΣΥΝΗΘΙΣΕΙ - Θοδ. Θωμάς - Αν. Χρυσάφη
ΣΑΝ ΤΟ ΕΡΗΜΟ ΠΟΥΛΙ - Στ. Βήτου - Βασ. Καραπατάκης
ΣΑΝ ΤΟ ΣΠΙΡΤΟ - Γ. Λύδια
ΣΕ ΜΙΑ ΩΡΑΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΑ - Θαν. Καραπατάκης - Β. Γκίκα
ΣΚΟΤΩΣΕ ΜΕ ΜΑ ΜΗ ΦΥΓΕΙΣ - Μαν. Αγγελόπουλος - Αν. Βασιλείου
ΣΟΡΑΓΙΑ - Μαν. Αγγελόπουλος - Γ. Λύδια
ΣΠΑΣΤΑ ΠΑΣΑ ΜΟΥ - Ντ. Δρακούλη - Μπ. Τσετίνης
ΣΠΙΤΙ, ΓΥΝΑΙΚΑ ΚΑΙ ΠΑΙΔΙΑ - Στ. Βήτου
ΣΤΑ ΒΟΥΝΑ ΓΛΥΚΟΧΑΡΑΖΕΙ - Γρ. Μπιθικώτσης
ΣΤΗ ΧΕΙΜΩΝΙΑΤΙΚΗ ΒΡΟΧΗ - Γ. Λύδια
ΣΤΗΘΙΑ ΠΛΗΓΩΜΕΝΑ - Κυρ. Νικολαίδης
ΣΤΗΝ ΨΑΘΑ ΘΑ ΠΕΘΑΝΩ - Στ. Καζαντζίδης
ΣΤΟ ΜΑΧΑΙΡΙ ΓΡΟΘΙΑ ΜΗΝ ΧΤΥΠΑΣ - Γρ. Μπιθικώτσης
ΣΤΟ ΠΟΙΟ ΟΜΟΡΦΟ ΧΑΡΕΜΙ - Στ. καζαντζίδης
ΣΥΝΝΕΦΙΑΣΜΕΝΟ ΔΕΙΛΙΝΟ - Πρ. Τσαουσάκης - Α. Στεφάνου - Γ. Κυριαζής
ΣΥΝΟΜΩΣΙΑ - Π. Πάνου
ΤΑ ΠΡΑΣΙΝΑ ΣΟΥ ΜΑΤΙΑ - Κ. Γκρέυ
ΤΑ ΧΕΙΛΗ ΣΟΥ ΣΤΑΖΟΥΝ ΓΛΥΚΑ - Αντ. Ζακυνθινάκης - Ρ. Κούρτη
ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΤΟ ΡΟΛΟΪ - Στρ. Διονυσίου - Β. Γκίκα
ΤΗΣ ΦΤΩΧΙΑΣ ΟΙ ΚΑΤΑΔΙΚΟΙ - Β. Περπινιάδης
ΤΙ ΝΑ ΤΗΝ ΚΑΝΩ ΑΦΟΥ ΤΗΝ ΑΓΑΠΩ - Τ. Σαρμπάνης
ΤΙ ΣΕ ΒΑΣΑΝΙΖΕΙ - Δούκισσα
ΤΙ ΤΑ ΘΕΛΩ ΤΑ ΚΑΛΑ ΣΟΥ - Κ. Βολιώτης
ΤΙΜΩΡΙΑ ΣΚΛΗΡΗ - Θ. Καψάλης - Β. Γκίκα
ΤΟ ΑΛΚΟΟΛΙΚΗ - Γ. Μάνος - Μ. Χιώτης
ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΠΑΙΔΙ - Γ. Ταλιούρης
ΤΟ ΚΑΝΑΡΙΝΙ - Π. Πάνου - Π. Αναγνωστάκης - Αντ. Κλειδωνάρης
ΤΟ ΚΟΡΙΤΣΙ ΤΟ ΜΟΝΤΕΡΝΟ - Γ. Λύδια
ΤΟ ΛΑΧΤΑΡΙΣΤΟ ΚΟΡΜΙ ΣΟΥ - Τ. Τσεπελίδου
ΤΟ ΛΗΜΕΡΙ - Α. Χρυσάφη
ΤΟ ΜΠΟΥΖΟΥΚΙ ΚΑΙ ΤΟ ΜΠΑΓΛΑΜΑΔΑΚΙ - Γ. Κυριαζής - Α. Στεφάνου
ΤΟ ΝΤΙΒΑΝΙ - Β. Γκίκα
ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΣΕ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ - Αργ. Χαλουλάκος - Γ. Κυριαζής
ΤΟ ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΟ - Γ. Λύδια
ΤΟ ΔΑΚΡΥ ΜΟΥ ΚΥΛΑ - Σπ. Ζαγοραίος - Ζ. Ζαγοραίου
ΤΟΝ ΕΡΩΤΑ ΣΤΗ ΦΥΛΑΚΗ - Σπ. Ζαγοραίος
ΤΟΥ ΑΝΑΠΗΡΟΥ Η ΜΑΝΑ - Μ. Βαμβακάρης - Σ. Καλφόπουλου
ΤΡΑΓΟΥΔΟΥΝ ΣΤΑ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑ - Β. Περπινιάδης
ΤΥΡΑΝΝΕ ΤΥΡΑΝΝΗΣΕ - Κ. Γκρέυ
ΦΑΡΑΧ - Στ. Καζαντζίδης
ΦΕΥΓΕΙ ΤΟ ΚΑΡΑΒΙ - Στ. Καζαντζίδης - Μαρινέλλα
ΦΕΥΓΩ ΓΙΑ ΝΑ ΓΛΥΤΩΣΩ - Στρ. Διονυσίου
ΦΙΛΑΡΑΚΙΑ ΕΙΜΑΣΤΕ - Γ. Κατσιμίχας - Κ. Κάρολ
ΦΙΟΡΕΝΤΙΝΑ - Τ. Ταλιούρης
ΦΤΩΧΟ ΚΟΡΙΤΣΙ - Μαν. Αγγελόπουλος
ΦΤΩΧΟΣ ΑΛΛΑ ΚΑΛΟΣ - Γ. Κατσιμίχας
ΧΑΘΗΚΑΝ ΟΙ ΚΑΛΕΣ ΚΑΡΔΙΕΣ - Στρ. Διονυσίου - Β. Γκίκα
ΧΙΛΙΕΣ ΔΥΟ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ - Γ. Κατσιμίχας
ΧΟΡΕΨΕ ΚΟΥΚΛΙ ΜΟΥ - Γ. Λύδια

*ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΤΟΥ ΣΕ ΗΧΟΓΡΑΦΗΣΕΙΣ ΔΙΣΚΩΝ (Σολίστ)

ΑΝ ΜΕ ΗΘΕΛΕΣ ΜΑΡΙΤΣΑ ΜΟΥ - Γρ. Μπιθικώτσης
ΑΝΕΒΑΙΝΩ ΣΚΑΛΟΠΑΤΙΑ - Γ. Κατσιμίχας - Μ. Λώρη
ΑΡΑΠΙΚΑ ΚΟΡΜΙΑ - Στ. καζαντζίδης
(Κ. Παπαδόπουλος - Χ. Λεμονόπουλος - Β. Καραπατάκης)
ΑΡΑΠΙΝΑ - Μαν. Αγγελόπουλος - Γ. Λύδια
ΑΦΟΥ ΤΟ ΞΕΡΩ ΠΩΣ ΘΑ ΠΕΘΑΝΩ - Στρ. Διονυσίου
ΓΙΑΤΙ ΜΕ ΠΛΗΓΩΝΕΙΣ - Γ. Κατσιμίχας
ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΕΝΟΧΟΣ - Στ. Καζαντζίδης
(Γ. Ζαμπέτας - Β. Καραπατάκης)
ΔΕΝ ΣΕ ΛΗΣΜΟΝΩ - Στ. Καζαντζίδης
ΕΙΜΑΙ ΕΝΑ ΦΤΩΧΟΠΑΙΔΟ - Στρ. Διονυσίου
ΖΗΤΩ Η ΤΡΕΛΛΑ ΜΑΣ - Γ. Λύδια - Στ. Χατζηδάκης
(Γ. Ζαμπέτας - Β. Καραπατάκης)
ΘΕΑΤΡΙΝΑ - Γ. Λύδια
(Γ. Ζαμπέτας - Β. Καραπατάκης)
ΘΛΙΜΜΕΝΑ ΒΡΑΔΙΑ - Απ. Καλδάρας - Μ. Λώρη
ΚΑΙ ΑΠΟΨΕ ΠΑΛΙ ΑΥΠΝΟΣ - Γ. Λύδια
ΚΑΡΔΙΑ ΒΑΣΑΝΙΣΜΕΝΗ - Β. Περπινιάδης
ΜΑΓΚΑΛΑ - Μαν. Αγγελόπουλος
ΜΑΝΑ ΕΧΩ ΑΔΕΡΦΙΑ - Στ. Καζαντζίδης
(Κ. Παπαδόπουλος - Λ. Μπαλής - Β. Καραπατάκης)
ΜΕΣΑ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΟΡΦΑΝΟΣ - Στ. Καζαντζίδης
(Λ. Καρνέζης - Κ. Παπαδόπουλος - Λ. Μπαλής - Β. Καραπατάκης)
ΜΗΤΕΡΑ ΜΟΥ, ΜΗΤΕΡΑ - Μαν. Αγγελόπουλος - Γ. Λύδια
ΜΙΑ ΚΟΡΗ ΑΡΡΩΣΤΗ ΒΑΡΙΑ - Μαν. Αγγελόπουλος - Γ. λύδια
ΜΙΑ ΠΑΛΙΑ ΣΟΥ ΦΙΛΕΝΑΔΑ - Δημ. Ρουμελιώτης
Ο ΓΙΟΣ ΜΟΥ ΕΦΥΓΕ ΜΑΚΡΥΑ - Στ. Καζαντζίδης - Π. Νέγκρι
ΟΛΑ ΜΑΤΑΙΑ, ΟΛΑ ΨΕΥΤΙΚΑ - Στ. Καζαντζίδης
(Κ. Παπαδόπουλος - Χ. Λεμονόπουλος - Β. Καραπατάκης)
ΟΤΑΝ ΘΑ ΠΩ ΤΟΝ ΠΟΝΟ ΜΟΥ - Στρ. Διονυσίου
(Κ. Παπαδόπουλος - Χ. Λεμονόπουλος - Β. Καραπατάκης)
ΠΑΡΕ ΜΕ ΠΑΡΕ ΜΕ - Ι. Γεωργακοπούλου
(Β. Καραπατάκης - Γ. Τατασόπουλος)
ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΙ ΓΩ ΝΑ ΖΗΣΩ - Στ. Καζαντζίδης
(Κ. Παπαδόπουλος - Β. Καραπατάκης - Λ. Μπαλής)
ΡΙΞΕ ΜΟΥ ΜΙΑ ΓΛΥΚΙΑ ΠΕΝΙΑ - Στ. Καμπάνης 

(Καραπατάκης - Τσιτσάνης)
ΣΤΑ ΞΕΝΑ ΔΙΧΩΣ ΜΑΝΑ - Στ. Καζαντζίδης
ΣΤΟ ΜΙΚΡΟ ΑΝΗΦΟΡΑΚΙ - Γ. Κατσιμίχας - Μ. Λώρη
ΤΙ ΣΟΥ ΕΙΠΑΝΕ ΓΙΑ ΜΕΝΑ - Γ. Κατσιμίχας - Μ. Λώρη
ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΠΑΙΔΙ - Στ. Καζαντζίδης
(Κ. Παπαδόπουλος - Β. Καραπατάκης - Λ. Μπαλής)
ΤΟ ΠΟΝΕΜΕΝΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ - Στ. Καζαντζίδης
ΤΟ ΤΣΙΓΓΑΝΙΚΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ - Στ. Καζαντζίδης
(Κ. Παπαδόπουλος - Β. Καραπατάκης - Λ. Μπαλής)
ΤΣΙΓΓΑΝΑ ΔΩΣ ΜΟΥ ΤΟ ΒΟΤΑΝΙ - Π. Πάνου - Τρίο Γκρέκο
(Β. Καραπατάκης - Λ. Καρνέζης)
ΦΕΥΓΩ ΑΠΟΨΕ ΜΑΚΡΥΑ ΣΟΥ - Γ. Κατσιμίχας - Μ. Λώρη
ΦΥΓΕ ΚΙ ΑΣΕ ΜΕ - Γ. Κατσιμίχας - Μ. Λώρη

--> Στοιχεία (για την δισκογραφία) από το βιβλίο του Γιώργου Αλτή "Οκτώ Λαϊκά Πορτραίτα" το οποίο εκδόθηκε σε συνεργασία με το περιοδικό ΛΑΪΚΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ.


Πηγές: "ρεμπέτικο φόρουμ"

http://mpouzouksides.blogspot.gr/