Δευτέρα 12 Μαρτίου 2018

ΑΝΕΚΔΟΤΑ : Εγώ έχω πονοκέφαλο

Η εταιρεία είναι μικρή και πασχίζει να τα βγάλει πέρα σ'έναν δύσκολο εμπορικό τομέα. Τα πράγματα δεν πάνε καλά και οι συμβουλάτορες προτείνουν την απόλυση ενός υπαλλήλου. Το αφεντικό αποφασίζει να απολύσει τον πιο καινούριο. Ψάχνει τα κιτάπια και βλέπει δυο ονόματα. Την Έλσα και το Γιώργο. Και οι δυο προσλήφθηκαν πριν από μια εβδομάδα, την ίδια μέρα και ώρα. Το σκέφτεται.
-Θα κάνω μια γύρα και θ'απολύσω όποιον απ' τους δυο πετύχω πρώτον να λουφάρει.
Πράγματι, αρχίζει να τριγυρνά στα γραφεία. Ο Γιώργος είναι πεσμένος με τα μούτρα σε μια στοίβα χαρτιά και δεν σηκώνει κεφάλι. Η Έλσα είναι αραχτή δίπλα στον ψύκτη και αργοπίνει ένα κύπελλο νερό. Το αφεντικό την πλησιάζει και της λέει:
-Έλσα, είμαι αναγκασμένος να κάνω κάτι που δεν θέλω. Και πρέπει να το κάνω ή σε σένα ή στο Γιώργο.
-Αφεντικό, αν είναι να το κάνεις, κάν'το στο Γιώργο. Εγώ έχω πονοκέφαλο!