Μέσα από τη δημιουργική του συνεργασία με την ομάδα των εκπαιδευομένων αναδείχθηκε η σημασία της συναισθηματικής νοημοσύνης στο χώρο εργασίας αλλά και στην προσωπική ζωή του ατόμου. Τέλος οι εκπαιδευόμενοι είχαν τη δυνατότητα να αξιολογήσουν τη συναισθηματική τους νοημοσύνη και να συζητήσουν τους προσωπικούς τους προβληματισμούς. Το εργαστήριο στόχευε στην ενίσχυση των δεξιοτήτων των εκπαιδευομένων και στην ενδυνάμωσή τους στο σχεδιασμό της σταδιοδρομίας τους μετά την αποφοίτησή τους από το Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας.
Το Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας (ΣΔΕ) Καρδίτσας λειτουργεί από το 2004 και είναι ένα καινοτόμο Σχολείο Εκπαίδευσης Ενηλίκων. Πολλοί από τους μαθητές μας είναι ΡΟΜΑ και μετανάστες. Το πρόγραμμα των ΣΔΕ χρηματοδοτείται από το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση (ΕΣΠΑ 2014-2020)» που υλοποιείται με τη συγχρηματοδότηση της ΕΕ και του Ελληνικού Δημοσίου. Εποπτεύονται από το την Γενική Γραμματεία Δια Βίου Μάθησης και Νέας Γενιάς και από το Ίδρυμα Νεολαίας και Δια Βίου Μάθησης (ΙΝΕΔΙΒΙΜ). Υπηρετούν την καταπολέμηση του κοινωνικού αποκλεισμού μέσω της εκπαίδευσης και στόχοι είναι η επανασύνδεση με την τυπική εκπαίδευση, η διαμόρφωση θετικής στάσης προς τη μάθηση, η απόκτηση βασικών γνώσεων και δεξιοτήτων και η πρόσβαση στην αγορά εργασίας.
Σουφλάκος Βασίλειος
Φυσικός – MSc Τηλεπικοινωνίες
Διευθυντής ΣΔΕ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ