Τετάρτη 7 Νοεμβρίου 2018

♥ Γλυκερία Κωστούλα: H Καρδιτσιώτισσα τραγουδίστρια που έγινε viral τραγουδώντας “Νύφη Μου Μαλαματένια” στο “Ελλάδα Έχεις Ταλέντο”!

Λίγα λόγια για μένα ~ Γλυκερία Κωστούλα
Γεννήθηκα στη Καρδίτσα αλλά έζησα τα πρώτα είκοσι χρόνια της ζωής μου στο Βόλο.
Στη συνέχεια μετακόμισα λόγω μετάθεσης του πατέρα μου ως διοικητής του Πυροσβεστικού σώματος με την οικογένειά μου στην Καρδίτσα, απ’ όπου και κατάγομαι. Ο Πατέρας μου είναι από τα Κανάλια Καρδίτσας και η Μητέρα μου από το Νεοχώρι Καρδίτσας. Μετά το Λύκειο απέκτησα τα πτυχία Τεχνικού Ανθοκομίας και Νοσηλευτικής. Είμαι παντρεμένη κι έχω δύο παιδιά την Κατερίνα και τον Χριστόφορο.

Προέρχομαι από μουσική οικογένεια, καθώς ο πατέρας μου Χριστόφορος ασχολείται και επαγγελματικά με το τραγούδι εδώ και πολλές δεκαετίες, ενώ και ο αδερφός μου είναι παράλληλα και μουσικός. Έτσι, η κλίση μου στη μουσική εκδηλώθηκε από πολύ νωρίς,όταν, μόλις 5 ετών, ξεκίνησα μουσικά μαθήματα ακορντεόν στη μουσική σχολή του Αντώνη Τραγουδάρα στο Βόλο. Για τα επόμενα δέκα χρόνια καλλιεργούσα το ταλέντο μου σπουδάζοντας μουσική και συμμετέχοντας σε όλες τις σχολικές παραστάσεις τραγουδώντας και παίζοντας ακορντεόν.

Το 2006 ξεκίνησα την επαγγελματική μου καριέρα ως τραγουδίστρια στα «Μπαγλαμαδάκια», γνωστό ρεμπετάδικο επί 20ετίας στην Καρδίτσα, ιδιοκτησίας του θείου μου Γιώργου Σακελλαρίου (πρώην μέλους της Οπισθοδρομικής Κομπανίας ). Εκεί παρέμεινα για 6 χρόνια κι έγινα έτσι γνωστή τόσο στο κοινό της Καρδίτσας όσο και της ευρύτερης περιοχής της Θεσσαλίας. Παράλληλα, όλα αυτά τα χρόνια, κατά τη διάρκεια της καλοκαιρινής σεζόν, σε συνεργασία με γνωστούς τραγουδιστές και μουσικούς του παραδοσιακού χώρου, τραγουδώ σε διάφορες κοινωνικές και πολιτιστικές εκδηλώσεις ανά την Ελλάδα . Δε θα παραλείψω να αναφέρω τα ορεινά καλοκαιρινά παλιά πανηγύρια που με δυσκολία κρατιέται το κέρασμα στα όργανα και ευχαριστώ τον κόσμο που γνώρισα τέτοια μέρη στην Ευρυτανία όπως τ' Άγραφα , Τρίδεντρο, Τροβάτο , Επινιανά ,Σάικα ,(τόπος καταγωγής του συζύγου επίσης μουσικού ), Βαλάρι ,Κουστέσα , Βραγγιανά, Καμάρια , χωριά Αργιθέας και πολλά ακόμη!


Επίσης να αναφέρω δυο πολύ ωραίες εκπομπές στο κανάλι ASTRA TV με την υπέροχη οικοδέσποινα Ντέμη Αγά, η μια απ τις δυο γυρίστηκε Χριστούγεννα 2016 στην Ελάτη Τρικάλων ! Και μια στη Θεσσαλία τηλεόραση Εδώ Θεσσαλία Εδώ Ελλάδα με τον Βασίλη Πρέππα.



Στα μέσα Ιουλίου 2017 και από την εταιρεία General Music Greece κυκλοφορεί η πρώτη μου ολοκληρωμένη δουλειά με 4 νέα τραγούδια :
ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ ΜΟΥ ΤΟ ΡΟΛΟΙ,
ΣΑΝ ΤΟΝ ΑΝΕΜΟ,
ΔΕ ΜΕ ΞΕΓΕΛΑΣ ,
ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΝΥΧΤΑ
και 16 παλιά αγαπημένα. 


Ενορχήστρωση Βαγγέλης Φιλίππου και στο κλαρίνο ο Κώστας Μπάος! Υπάρχουν στο διαδίκτυο! 

Στις 5 Αυγούστου 2018 παρουσίασα το νέο μου τραγούδι και βιντεοκλίπ με τίτλο ΝΥΦΗ ΜΟΥ ΜΑΛΑΜΑΤΕΝΙΑ ! Εύχομαι να το αγαπήσετε!!!


Στις 5 Νοεμβρίου 2018 έλαβα μέρος στο "Ελλάδα Έχεις Ταλέντο"  με το νέο μου τραγούδι ΝΥΦΗ ΜΟΥ ΜΑΛΑΜΑΤΕΝΙΑ !




Μπορείτε να βρείτε τα πάντα στα κανάλια μου:

Σας ευχαριστώ όλους μέσα από την καρδιά μου!!! 


A few words about me ~ Glykeria Kostoula
I was born in Karditsa but I lived in the first twenty years of my life in Volos. Then her family moved back to Karditsa where she first studied Floriculture and then got her degree in Nursing. She is married and has two children.
Glykeria comes from a musical family. Her father, Christophoros has been singing professionally for several decades and her brother is also a musician. Her interest in music started very early, at the age of 5, when she started playing the accordion and taking singing lessons at the Antonis Tragoudaras music school. For the next ten years Glykeria was studying music and developing her talents by successfully taking part in all school performances.
In 2006 she started her professional singing career at “Baglamadakia”, a well-known live music tavern in Karditsa, owned - for over 20 years - by her uncle, George Sakelariou (former member of the “Opisthodromiki Kompania” band). Glykeria spent 6 successful years there and became known not only to the audience of Karditsa but also to the whole region of Thessaly. In the meantime, during the summer season mainly, she is privately employed, along with a group of other well-known and experienced musicians of folk and traditional music, to sing for various social or cultural events.


My new Bridal song AND music video!!! watch it on youtube from 5/08/2018 !!

MY PRECIOUS BRIDE

You look like a princess in your white bridal dress,
Tears come to my eyes while you’re getting dressed in it and I’m looking at you.

My precious bride, my beloved daughter,
I’m giving you my blessing for both of you to be forever happy together.

Your eyes are sparkling, the sun is in your smile,
You’re wearing stars on your hair and the moon around your neck.

It is for your sake that the garden of life blooms
and everyone is admiring you when you lead the dance.


On November 5, 2018 I took part in "Greece Got Talent" with my new song NIFI MOU MALAMATENIA (MY PRECIOUS BRIDE)...

You can find everything in my channels:

Thank you from the bottom of my heart!!!