Σάββατο 29 Ιουνίου 2019

Το όραμα ενός ξενιτεμένου Καρδιτσιώτη Καθηγητή Πανεπιστημίου για την Καρδίτσα ♥

Γεια σε όλους.
Ήταν πολύς καιρός που ήθελα να γράψω το όραμά μου για την αστική ανάπτυξη της Καρδίτσας. Έχει γίνει ...
Το όραμά μου για το μέλλον της πατρίδας μου προέρχεται από μια διπλή θέση : του Καθηγητή Πανεπιστημίου και του αναγνωρισμένου συμβούλου σε έργα πολιτικού μηχανικού, πολεοδομίας και αστικού σχεδιασμού στη Γαλλία. Ξέρω ότι μπορεί να βρείτε αυτό το έγγραφο λίγο μακρύ (27 pages but only in Greek), αλλά υπάρχουν τόσο ωραίες εικονογραφήσεις από τα έργα μου...
ξέρω ότι θα το διαβάσετε. Προφανώς, είμαι ανοικτός σε συζητήσεις και παρατηρήσεις σχετικά με το θέμα. Ευχαριστώ. Christos Kyriakos *

ΜΕΡΙΚΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ-ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΤΣΑ:

















*ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΧΡΗΣΤΟΣ ΚΥΡΙΑΚΟΣ?
Ο Χρήστος κατάγεται από την Δαφνοσπηλιά Καρδίτσας.
Ειδικός Αστικός Μηχανικός, Urban Designer-Landscaper (Αστικός Σχεδιαστής).
Κάτοχος του τίτλου του καθηγητή του πανεπιστημίου στην Η Polytech Tours, πρώην CESA Tours, Πανεπιστήμιο François Rabelais, Τμήμα του πολεοδομικού σχεδιασμού και της αστικής μηχανικής.
Ο Χρήστος ήταν διορισμένος αναπληρωτής καθηγητής από την ηλικία των 34 ετών και διδάσκει αστικό σχέδιο για 12 χρόνια.
Απόφοιτος της Πολυτεχνικής Σχολής της Οξφόρδης (BSc, PgD, ΜΑ)
Συγγραφέας των ακαδημαϊκών μαθημάτων στους αστικούς σχεδιασμούς στη Γαλλία, Université de Tours.
Νικητής διαφόρων βραβείων σε διάφορα αστικά έργα.
Με πάνω από 150 δημιουργίες του στον πολεοδομικό σχεδιασμό, οι περισσότερες από αυτές μέσα σε προστατευόμενες περιοχές της Unesco.