Σάββατο 24 Αυγούστου 2019

Παγκόσμια πρωτιά για φωτογραφία στη λίμνη Κερκίνη

Φωτογραφία: Carol Steele
Το πρώτο βραβείο κέρδισε η φωτογραφία του δαλματικού πελεκάνου της λίμνης Κερκίνης στη μεγαλύτερη παγκόσμια έκθεση παρατήρησης πουλιών και οικοτουρισμού «Birdfair» στη Μεγάλη Βρετανία, στο πλαίσιο της φετινής συμμετοχής της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας στην έκθεση.

Η εκπληκτική φωτογραφία της βρετανίδας, Carol Steele, που απεικονίζει έναν δαλματικό πελεκάνο πάνω στην παγωμένη λίμνη Κερκίνη, απέσπασε φέτος το πρώτο βραβείο της έκθεσης ορνιθοπαρατήρησης και οικοτουρισμού «Birdfair», που πραγματοποιήθηκε στην πόλη Oakham της Μεγάλης Βρετανίας, σε ένα από τα σημαντικότερα σημεία συνάντησης ορνιθοπαρατηρητών και φυσιολατρών παγκοσμίως.

Τη συμμετοχή στην πολύ σημαντική αυτή έκθεση εναλλακτικού τουρισμού συνδιοργανώνουν κάθε χρόνο η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας και ο Φορέας Διαχείρισης της Λίμνης Κερκίνης.

Οι συμμετέχοντες προέρχονται από όλο τον κόσμο και είναι κυρίως Εθνικά Πάρκα, κυβερνητικοί οργανισμοί, περιβαλλοντικές οργανώσεις, εξειδικευμένα ταξιδιωτικά γραφεία, εκδοτικοί οίκοι, εταιρίες εξοπλισμού για τους παρατηρητές κ.ά.

«Είναι μεγάλη τιμή για την Κεντρική Μακεδονία που λαμβάνει το πολύ σημαντικό αυτό βραβείο στη μεγαλύτερη έκθεση παρατήρησης πουλιών και εναλλακτικού τουρισμού στην Ευρώπη και αναδεικνύεται η Λίμνη Κερκίνη ως ένας από τους πλέον αναγνωρίσιμους προορισμούς για την παρατήρηση του δαλματικού πελεκάνου, αλλά και άλλων σπάνιων ειδών» σημείωσε ο Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού και Πολιτισμού Αλέξανδρος Θάνος και συμπλήρωσε πως «κάθε έτος η επισκεψιμότητα στην περιοχή είναι αυξητική, συνεισφέροντας στην επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου, αφού οι παρατηρητές πουλιών και οι περιηγητές ταξιδεύουν όλο τον χρόνο. Η λίμνη Κερκίνη, το Δέλτα Αξιού και Αλιάκμονα και όλα τα υδάτινα οικοσυστήματα της Κεντρικής Μακεδονίας είναι προορισμοί με μοναδικά και αυθεντικά τουριστικά χαρακτηριστικά, αλλά δεν έχουν αναδειχθεί επαρκώς. Γι’ αυτό, έχουμε εντάξει στο νέο μας στρατηγικό σχεδιασμό συμμετοχές σε ειδικές, εναλλακτικές εκθέσεις, καθώς και παραγωγή νέων θεματικών προϊόντων (έντυπα, οπτικοακουστικό υλικό κτλ) για την προβολή τους».


Πηγή: https://www.in.gr/