Σάββατο 5 Οκτωβρίου 2019

Λένα Ζευγάρα ♥ Η Καρδιτσιώτισσα πτυχιούχος οικονομικών με μεγάλα μουσικά «Όνειρα»

Το live unplugged της που κυκλοφόρησε πρόσφατα με την υπογραφή του Μιχάλη Τουρατζίδη, κατάφερε μέσα σε πέντε μέρες να αγγίξει τις 500.000(αυτή την στιγμή έχει ξεπεράσει τα 5.500.00) αληθινές προβολές στο Youtube, και να φέρει τη Λένα Ζευγαρά, στην έβδομη θέση στα αγαπημένα μουσικά βίντεο, μία ανάσα από τον Νίκο Οικονομόπουλο, που βρίσκεται στην τέταρτη και τον Κωνσταντίνο Αργυρό στην πρώτη. Η Λένα Ζευγαρά, αν και σπούδασε Οικονομικές Επιστήμες στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, από μικρή γνώριζε, ότι το τραγούδι και η μουσική ήταν μονόδρομος για εκείνη. Το τραγούδι της «Όνειρα» με την υπογραφή σε στίχους του Βασίλη Καρρά και της Jenny Tsiko, αλλά και μουσική του Μιχάλη Τουρατζίδη, αγαπήθηκε από τον κόσμο όπως και οι εμφανίσεις της εδώ και μήνες στο Premiera Live στον Βόλο.


Ποια είναι η Λένα και ποια τα «Όνειρά» της ;

Η Λένα είναι μια δυναμική και παράλληλα ευαίσθητη γυναίκα, γεμάτη όνειρα. Ένα από αυτά το βιώνει τώρα…



Εύκολος ή δύσκολος ο δρόμος για την καλλιτεχνική καταξίωση;

Το να φτάσεις στον επιθυμητό στόχο στα καλλιτεχνικά, όπως και σε κάθε άλλο τομέα, είναι ένα ταξίδι προς την Ιθάκη γεμάτο δυσκολίες, φουρτούνες, με απίστευτα νεύρα κάποιες στιγμές, που λες “δεν αντέχω, εγκαταλείπω”, μα και άλλες χαράς, ψυχικής ικανοποίησης, τρέλας, στιγμές γεμάτες συναίσθημα κλπ…Μα για μένα όλες οι προηγούμενες είναι ευλογημένες, γιατί σημασία έχει το ταξίδι και όχι η Ιθάκη!



Πώς νιώθεις που τρεις σπουδαίοι δημιουργοί, όπως ο Βασίλης Καρράς, ο Μιχάλης Τουρατζίδης και η Jenny Tsiko, υπέγραψαν το τελευταίο σου τραγούδι;

Είμαι ενθουσιασμένη και τους ευχαριστώ, γιατί υπήρξε χημεία και φάνηκε στο αποτέλεσμα…Μπορείτε να το κρίνετε κι εσείς.



Τι το διαφορετικό έχει η Λένα Ζευγαρά, που αρέσει στον κόσμο;

Αυτή η ερώτηση πρέπει να γίνει στο κοινό, και όχι σε μένα! Προσωπικά μπορώ να πω ότι στην πίστα, μου αρέσει να αφήνω κομμάτι της ψυχής μου, κομμάτι της Λένας…Ίσως αυτό αρέσει.

Πώς και δεν πήρες την απόφαση να δηλώσεις συμμετοχή σε ένα talent show;

Δεν πολύ παρακολουθώ τηλεόραση, οπότε δεν έτυχε ποτέ να μπω στη διαδικασία, να καταλάβω τη λογική των talent show. Όταν δεν ξέρεις πολλά πράγματα για κάτι, καλό είναι να το αποφεύγεις.


Υπήρξαν στιγμές στην καλλιτεχνική σου πορεία, που ένιωσες να σου βάζουν επίτηδες τρικλοποδιές;
Ναι σίγουρα, υπήρξαν στιγμές που έζησα κάτι τέτοιο!

Ποιο είναι το πιο ακραίο που μπορεί να σου έχουν προτείνει, με αντάλλαγμα να σε βοηθήσουν καλλιτεχνικά;

Δεν μπορώ να φανταστώ κάτι πολύ ακραίο, που να πηγαίνει κόντρα στις αρχές μου, γιατί πάντα έχω την τάση να οριοθετώ τους ανθρώπους γύρω μου.

Υπάρχει κάποιος «απομηχανής Θεός» στη ζωή σου, που του οφείλεις πολλά ευχαριστώ;

Όλα όσα έχω καταφέρει στη ζωή μου, τα οφείλω στην προσωπική μου προσπάθεια, στους δικούς μου ανθρώπους, που με στηρίζουν πάντα και κυρίως στο Θεό. Αν δε θέλει Εκείνος, δε μπορούμε να σηκώσουμε ούτε το δάχτυλο μας…

Υπήρξε στιγμή στη ζωή σου, που φοβήθηκες πάρα πολύ;

Ο φόβος καλό είναι να υπάρχει μέσα μας, στα όρια της λογικής, για να μπορούμε να προστατευτούμε! Οποιαδήποτε υπερβολή, φέρνει αρνητικό αποτέλεσμα. Γενικά μου αρέσει να ρισκάρω, δε φοβάμαι!

Πότε ζήτησες τελευταία φορά τη βοήθεια του Θεού και της Παναγίας και γιατί;

Όπως είπα και παραπάνω στο Θεό οφείλω όλα όσα είμαι, την ίδια μου τη ζωή! Επικαλούμαι συνέχεια τον Δημιουργό μου, όχι μόνο στα δύσκολα μα και στις χαρές και στις επιτυχίες της ζωής!

Με τρεις λέξεις, πώς θα περιέγραφες τον εαυτό σου;

Δυναμική, πεισματάρα, ανυπόμονη, ευαίσθητη με αυτούς που αγαπώ.

Το αντρικό φύλο σε πλησιάζει εύκολα, ή τους φοβίζεις;

Όχι…Δεν νομίζω να είμαι τόσο τρομακτική!

Από μικρή ήξερες ότι ήθελες να γίνεις τραγουδίστρια και ήταν μονόδρομος, ή σπούδασες και κάτι άλλο;

Από μικρή, είχα έρωτα με τη μουσική και πάντα θα έχω! Το ότι ακολούθησα επαγγελματικά αυτό που αγαπώ, είναι ευλογία! Έχω σπουδάσει οικονομικές επιστήμες στο πανεπιστήμιο της Μακεδονίας.



Τι «όνειρα» είχες στις αποσκευές σου, φεύγοντας από την Καρδίτσα;

Να πετύχω στη σχολή μου και να τραγουδήσω δικά μου κομμάτια, που θα λατρέψει το κοινό και θα γίνει ένα με αυτά…Να δημιουργήσω δικές μου βάσεις στα επαγγελματικά,, αρκετά γερές! Να χω τη δική μου οικογένεια την κατάλληλη στιγμή.

Ποια είναι τα μεγάλα σου καλλιτεχνικά όνειρα;

Τα όνειρα εγώ τα λέω στόχους, γιατί έτσι τα φέρνω πιο κοντά στην πραγματικότητα! Θέλω να γεμίσω τις ψυχές των Ελλήνων με συναισθήματα, όλων των ειδών, με το να τραγουδούν κομμάτια μου!Ακόμα από μικρή έκλεινα τα μάτια και έβλεπα ένα τεράστιο στάδιο με χιλιάδες κόσμο, σαν συναυλία, να κουνιέται στους ρυθμούς κομματιών που τραγούδησα πρώτη εγώ σαν καλλιτέχνης και να κατεβάζω το μικρόφωνο και να γεμίζει το στάδιο από τις δικές τους φωνές, που τραγουδούν το στίχο! Θέλω να μπω στις ψυχές τους μουσικά, όχι μόνο στα αυτιά τους! 
Πηγή: http://www.ereportaz.gr/

Λένα Ζευγάρα:
Από αυτή την Παρασκευή 4 Οκτωβρίου ξεκινάμε τις εμφανίσεις μας στο Τοkyo Theater στην Ιερά Οδό. Σας περιμένουμε να γράψουμε στιγμές διασκέδασης , να ζήσουμε μουσικά ταξίδια ,να περάσουμε μοναδικά!Τα διήμερα μας ξεκινούν λοιπον, θα μαστε κοντά σας κάθε Παρασκευή και Σάββατο!