Σάββατο 2 Μαΐου 2015

ΜΟΡΦΩ ΤΣΑΙΡΕΛΗ-ΤΕΤΟΙΑ ΠΑΡΑΞΕΝΗ ΟΜΟΡΦΙΑ-ΕΛΛΗΝΟΠΥΡΓΟΣ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ


ΜΟΡΦΩ ΤΣΑΙΡΕΛΗ-ΤΕΤΟΙΑ ΠΑΡΑΞΕΝΗ ΟΜΟΡΦΙΑ
Μουσική: Γιώργος Ανδρέου
Στίχοι: Παρασκευάς Καρασούλος
Από το δίσκο: Μικρή πατρίδα
ΟΙ ΣΤΙΧΟΙ:
Τέτοια παράξενη ομορφιά
μονάχα εγώ την είδα
στα δυο σου μάτια, στα μαλλιά
στου έρωτα το κύμα

Τέτοια παράξενη ομορφιά
απ' όνειρα φτιαγμένη
ξυπνά απ' τον ύπνο και κρατά
τη ζωή μου μαγεμένη

Να σ' αγκαλιάσω μη μου σπάσεις
να σε φιλήσω μην κοπώ
ζωή μου αν γίνεις τι θα γράψεις
μοίρα μου αν γίνεις πού θα βγω

Τέτοια παράξενη ομορφιά
σε σώμα που θα σβήσει
της νύχτας έχει τα κλειδιά
το χρόνο έχει νικήσει

Να σ' αγκαλιάσω μη μου σπάσεις
να σε φιλήσω μην κοπώ
ζωή μου αν γίνεις τι θα γράψεις
μοίρα μου αν γίνεις πού θα βγω...

ΕΛΛΗΝΟΠΥΡΓΟΣ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ
Ο Ελληνόπυργος είναι χωριό του νομού Καρδίτσας, χτισμένο σε υψόμετρο σε υψόμετρο 560 μέτρων στα βορειοανατολικά υψώματα των Αγράφων, πάνω από τον κάμπο της Καρδίτσας. Ανήκει στον δήμο Μουζακίου και ο πληθυσμός του σύμφωνα με την απογραφή του 2001 είναι 429 κάτοικοι. Λόγω της παρουσίας ιστορικών κτισμάτων στον οικισμό είναι χαρακτηρισμένος παραδοσιακός.