Τετάρτη 27 Μαρτίου 2019

♥ Καρδίτσα-Κωνσταντίνος: Η εξέγερση του Diablo. Σε αυτό το βίντεο έκανα τα πάντα για να ξεπεράσω τον εαυτό μου!

Άγραφα-Κωνσταντίνος Βασιλακάκος:  Ανέβηκα σε αυτή στην κορυφή από αυτό το βουνό, το Τσμι, για να δω πως είναι ο γαλαξίας από τα 1911 μέτρα υψόμετρο και για να φωτογραφίσω τον νυχτερινό ουρανό...
Καινούργιο βίντεο!!!!

Η εξέγερση του Diablo, δείτε σε 4Κ ανάλυση. Σε αυτό το βίντεο έκανα τα πάντα για να ξεπεράσω τον εαυτό μου προσπαθώντας να σας δώσω ένα βίντεο που άξιζε την αναμονή που είχατε τόσο καιρό..

~ Ήταν 12 Μαρτίου.. Από το απόγευμα χιόνιζε και είχε υπερβολικό αέρα. Σκεφτόμουν μέσα μου, να κάνω βίντεο ή να μην κάνω...; Από την μια, σκέφτηκα ότι ίσως είναι η τελευταία χιονόπτωση της χρονιάς. Από την άλλη έλεγα, μήπως είναι κουραστικό να κάνω παρόμοια βίντεο; Μέσα μου όμως ήθελα να δοκιμάσω καινούργια και διαφορετικά πράγματα.

Με αφορμή αυτό δοκίμασα λοιπόν να βάλω πολλαπλούς κλώνους του εαυτού μου σε ένα βίντεο κάτι που το έκανα από το 2013 μόνο σε φωτογραφίες. Ξεκίνησα δοκιμαστικά στην αρχή και στη συνέχεια το αποτέλεσμα μου άρεσε πάρα πολύ. Βγήκε πολύ ικανοποιητικό μπορώ να πω όταν το έκανα επεξεργασία. Οπότε με αφορμή αυτό πήρα την κάμερα και βγήκα έξω...

Βγήκα έξω στο χιόνι προσπαθώντας να κάνω ένα υπέροχο vlog, καθώς και να βάλω την φαντασία και δημιουργία μου σε αυτό το βίντεο να φτιάξουν κάτι το μοναδικό. Το αποτέλεσμα μου άρεσε και έτσι έφτιαξα αυτό το βίντεο που σας δείχνω κάτι από εμένα κατά την προσπάθεια να εξελίξω τα βίντεο μου.

Χρειάστηκαν αρκετές ώρες στην επεξεργασία μιας και το λάπτοπ είχε υπερφορτωθεί με την 4K ανάλυση καθώς και την επεξεργασία από τα πλάνα. Να φανταστείτε χρειάστηκαν κοντά στις 9 ώρες για να γίνει η εξαγωγή αυτού το βίντεο. Ελπίζω όμως να άξιζε τον κόπο και να σας άρεσε...

Κάνοντας like στο βίντεο, εγγραφή στο κανάλι μου πατώντας το καμπανάκι καθώς και κοινοποιήση του βίντεο συμβάλετε στο να μπορώ να δημιουργώ περισσότερα βίντεο.


Ευχαριστώ για την κατανόηση,

Σας στέλνω την αγάπη μου,

Κωνσταντίνος