Τρίτη 18 Ιουνίου 2019

Χειροποίητα ποδήλατα… made in Karditsa ♥

HANDMADE 10

Ο αυτοδίδακτος Βαγγέλης Κακαργιάς από την Καρδίτσα κάνει θραύση με τις πρωτότυπες δημιουργίες του!

CHOPPER PROJECT


Την πρώτη δεκαετία μου την πέρασα στην Αθήνα.Τις επόμενες δύο επαρχία, εδώ στην Καρδίτσα. Ονομάζομαι Βαγγέλης Κακαργιάς και μου αρέσει ο τόπος που ζω. Ανέκαθεν ήμουν ανήσυχος άνθρωπος, κάτι που με οδήγησε να εκφράζω σκέψεις και συναισθήματα μέσω του σχεδίου και αργότερα μέσω των κατασκευών.Αυτό κάνω ακόμη και σήμερα με τα ποδήλατα.Δημιουργώ και η δημιουργία για μένα είναι ζωή. Κάθε ποδήλατο μου είναι ξεχωριστό και κουβαλάει ένα κομμάτι δικό μου, του χαρακτήρα μου. Θέλω να συνεχίσω να "δίνω ψυχή" σε αντικείμενα που αποτελούν πλέον αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινής ζωής των ανθρώπων. Χρειάζεται χρώμα η ζωή μας.


Η αγάπη και το μεράκι μου για την κατασκευή χειροποίητων ποδηλάτων και ο χρόνος και ο κόπος που κάθε κατασκευή απαιτεί με οδήγησαν στο να δώσω στις κατασκευές μου ένα κοινό αναγνωριστικό όνομα. Η κίνηση αυτή δεν στοχεύει στην καλλιέργεια του εγωισμού μου αλλά στο γεγονός οτι όλα τα ποδήλατά μου έχουν ένα κοινό στοιχείο. Φέρουν κομμάτι του εαυτού μου. Έτσι γεννήθηκε η ονομασία CURBA Custom Made Bicycles.

PENNY FARTHING


ΤΡΙΚΥΚΛΟ ΠΟΔΗΛΑΤΟ ΓΙΑ ΑΜΕΑ

CARGO SPECIAL EDITION


ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΠΟΔΗΛΑΤΑ ΕΔΩ: https://www.curbabicycles.gr/