Παρασκευή 19 Απριλίου 2019

Καρδιτσιώτες υποψήφιοι Ευρωβουλευτές: Νικόλαος Δούκας

Γεννήθηκα το 1972 στον Άγιο Θεόδωρο Καρδίτσας. Αποφοίτησα από το 1ο Λύκειο Καρδίτσας το 1990. Είμαι πτυχιούχος Φυσικής του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης και είμαι κάτοχος MBA executive από το πανεπιστήμιο του Sheffield (City College). Από το 1993 δραστηριοποιήθηκα στο χώρο της παιδείας και από το 2003 της υγείας όπου διετέλεσα διευθυντικό στέλεχος πολυεθνικών εταιρειών για περισσότερα από 10 χρόνια. Το 2012 ξεκίνησε η δραστηριοποίησή μου στον αγροτικό τομέα και το 2015 ίδρυσα την Ομάδα Παραγωγών Ιπποφαές Ελλάς με σημαντική διεθνή αναγνώριση. Γνωρίζοντας την επιθυμία του Κυριάκου Μητσοτάκη να επενδύσει στις παραγωγικές και δημιουργικές δυνάμεις του τόπου ώστε να ενεργοποιηθεί η πραγματική ελληνική οικονομία και τον σπουδαίο ρόλο που αποδίδει στον αγροτικό τομέα δεν μπορούσα παρά να ανταποκριθώ στο κάλεσμά του και να συμβάλω με όλες μου τις δυνάμεις.
Η συμμετοχή μου στις ευρωεκλογές μου δίνει την δυνατότητα να αξιοποιήσω την εμπειρία μου και τις ικανότητές μου προς όφελος της πατρίδας μας στα ευρωπαϊκά κέντρα αποφάσεων. Η υποψηφιότητά μου αποτελεί ένα κάλεσμα προς εκείνο το τμήμα της κοινωνίας μας που πιστεύει στις δυνάμεις του και  επιζητεί δίκαιες ανταγωνιστικές συνθήκες ώστε να δημιουργεί και να παράγει, προς όφελος της χώρας μας που αξίζει καλύτερα.
Νικόλαος Δούκας
Ευρωεκλογές 2019 – Υποψήφιος ευρωβουλευτής: Νικόλαος Δούκας