Δευτέρα 6 Μαΐου 2019

Καρδιτσιώτες υποψήφιοι Ευρωβουλευτές: Ελισάβετ Κυρίτση

Ελισάβετ Κυρίτση
Είμαι στέλεχος πληροφορικής με εξειδίκευση στις εφαρμογές της Τεχνητής νοημοσύνης στο χώρο των επιχειρήσεων. Γεννήθηκα και μεγάλωσα στον Πειραιά, όπου η οικογένειά μου διατηρεί ταβέρνα τα τελευταία 30 χρόνια. Η καταγωγή μου είναι από το Σμόκοβο Καρδίτσας. Έμαθα την αξία της εργασίας από μικρή ηλικία όπου βοηθούσα ως σερβιτόρα στην οικογενειακή επιχείρηση. Η μεγάλη αγάπη μου για τα μαθηματικά με οδήγησε να σπουδάσω Πληροφορική στο Πανεπιστήμιο Πειραιά σε προπτυχιακό και μεταπτυχιακό επίπεδο από όπου αποφοίτησα με άριστα και υποτροφία.
Μετά την αποφοίτησή μου το 2004, ακολούθησα διεθνή επαγγελματική σταδιοδρομία στον ιδιωτικό τομέα. Αρχικά εργάστηκα ως σύμβουλος έργων τηλεπικοινωνιών με βάση την Ελλάδα και δράση στα Βαλκάνια, τη μέση Ανατολή και τη βόρεια Αφρική. Κατόπιν, το 2009, μετακόμισα στο Άμστερνταμ της Ολλανδίας για να επιβλέψω το στήσιμο του πληροφοριακού συστήματος των δύο μεγαλύτερων ολλανδικών λοταριών. Το 2013 συνέχισα την καριέρα μου ως σύμβουλος ψηφιακού μετασχηματισμού επιχειρήσεων, βοηθώντας τα στελέχη τους στον επανασχεδιασμό του τρόπου με τον οποίο συνδέεις τους ανθρώπους, τα δεδομένα και τις διαδικασίες. Παράλληλα με την εργασία μου απέκτησα MBA από το Imperial College London. Από το 2017 είμαι υπεύθυνη για το σχεδιασμό και την εφαρμογή λύσεων επιχειρησιακών προβλημάτων με βάση την τεχνητή νοημοσύνη και τη ρομποτική, ως στέλεχος αμερικανικής εταιρείας λογισμικού, στο κεντρικό ευρωπαϊκό της γραφείο στο Άμστερνταμ.

Ελισάβετ Κυρίτση
Ευρωεκλογές 2019 – Υποψήφια ευρωβουλευτής: Ελισάβετ Κυρίτση